WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
خودکارها همیشه نمی‌نویسند!

خودکارها همیشه نمی‌نویسند!

27/ اسفند/1401

یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی که در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری مختلف از سوی برندها و شرکت‌ها به مخاطبان ارائه می‌شود، خودکار  و روان‌نویس تبلیغاتی است. محبوبیت بالای این محصول سبب شده است تا توجهات بسیاری به آن جذب شود. از این رو، سؤالات فراوانی نیز پیرامون این هدیه جذاب وجود دارد؛ ازجمله این‌که چرا خودکار نمی‌نویسد؟


اگر نگاهی به فهرست هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و محبوب بی اندازیم، بی‌شک اولین نامی که با آن روبه‌رو می‌شوید، خودکار تبلیغاتی است. قیمت مقرون‌به‌صرفه، امکان چاپ در تعداد بالا و آماده‌سازی در مدت زمان بسیار کوتاه در کنار تنوع بالای آن سبب شده است، بسیاری از خریداران در فرصت‌های نهایی منتهی به سال نو، به سراغ این محصول خارق‌العاده بروند. سفارشی‌سازی خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی بسیار ساده است و با کمی خلاقیت می‌تواند به یک محصول شگفت‌انگیز تبدیل شود.

 

آیا تمامی خودکارهای تبلیغاتی مشابه هم هستند؟

 

زمانی که صحبت از هدایای تبلیغاتی می‌شود، دنیای بزرگی از هدایا در مقابل شما قرار می‌گیرد. این موضوع در مورد خودکار تبلیغاتی نیز صادق است. زمانی که صحبت از خودکار تبلیغاتی می‌شود، تنها از یک مدل ساده همچون خودکار بیک صحبت نمی‌کنیم. تنوع بالا در طراحی خودکار تبلیغاتی سبب شده است از آن هم بتوان به عنوان یک هدیه رایج برای مخاطبان عادی استفاده کرد؛ هم به عنوان هدیه‌ای لوکس و فاخر برای مخاطبان خاص.

ازجمله مدل‌های متنوع خودکار تبلیغاتی می‌توان به خودکارهای پلاستیکی، خودکار فلزی، خودکار لمسی (قلم استایلوس) و خودکار مدیریتی اشاره کرد. هر کدام از این دسته‌ها خود به مدل‌های گوناگونی طبقه‌بندی می‌شوند که قیمت‌های مختلفی را به همراه دارد.

 

آیا تمامی خودکارهای تبلیغاتی مشابه هم هستند؟

تنوع خودکار تبلیغاتی بسیار زیاد است

 

 

 

آیا می‌توان خودکار تبلیغاتی را به همراه یک جعبه مناسب ارائه کرد؟

 

همان‌طور که گفته شد، خودکار تبلیغاتی یک هدیه پرطرفدار و زیباست که می‌تواند به عنوان یک هدیه لوکس نیز به مخاطبان ارائه شود. از این رو، با انتخاب یک مدل جذاب و گیرا می‌توانید آن را به صورت سفارشی و درون یک بسته‌بندی چشم‌گیر و خارق‌العاده به مخاطبان خود ارائه کنید. علاوه بر این، امکان سفارشی‌سازی ست خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی درون کیف چرمی مخصوص نیز وجود دارد تا هدیه نفیس شما برای ربودن دل مخاطبانتان آماده شود.

چرا خودکار نمی نویسد؟

دلایل مختلفی برای عدم توانایی نوشتن یک خودکار وجود دارد. اصلی‌ترین دلیل می‌تواند خشک شدن جوهر خودکار باشد که به خاطر عدم استفاده درست و به موقع یا عدم وجود حلال کافی برای به حرکت درآوردن جوهر اتفاق می‌افتد. دلیل بعدی را می‌توان تمام شدن جوهر خودکار یا روان‌نویس دانست.

آیا می‌توان خودکاری که نمی‌نویسد را دوباره استفاده کرد؟

چه خودکار خشک شده باشد، چه جوهر آن تمام شده باشد؛ جواب این پرسش مثبت است. اگر جوهر خودکار تبلیغاتی شما خشک شده باشد، می‌تواند به دلایل مختلفی این اتفاق رویداد باشد. از این رو، با ترفندهای متفاوتی می‌توان آن را دوباره استفاده کرد. از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حرارت دادن بدنه و نوک خودکار
  • ساییدن نوک خودکار تبلیغاتی به یک سطح زبر و خشن
  • مرطوب کردن نوک خودکار با زبان یا آب جوش
  • تکان دادن محکم بدنه خودکار به منظور خروج حباب‌های به دام افتاده در آن
  • نگاه داشتن نوک خودکار به سمت پایین (صاف و عمودی نگه داشتن خودکار)

 

از آنجایی که برخی از خودکار و روان‌نویس‌های تبلیغاتی امکان جابه‌جایی و تعویض مغزی خودکار را دارند؛ در صورتی که جوهر خودکار یا روان‌نویس‌ تبلیغاتی شما تمام شده باشد، می‌توانید یک مغزی جدید جایگزین آن کرده و از آن مجدداً استفاده نمایید.

 

روان نویس بهتر است یا خودنویس

 

برای پاسخ دادن به این پرسش بهتر است بدانید که تفاوت روان‌نویس با خودنویس در چیست تا بر اساس آن در مورد بهتر بودن هر یک تصمیم‌‌گیری کرد.

روان‌نویس تبلیغاتی، نوشت‌افزاری که از جوهر روان در ساختار آن برای نوشتن استفاده شده است. در حقیقت، این قلم شباهت بسیار زیادی به خودکار داشته و در عین شباهت‌هایی نیز با ماژیک دارد. همین موضوع سبب می‌شود تا روان‌نویس در مقایسه با خودکار در زمان نوشتن دیرتر خشک شده و نگارش را برای برخی از افراد سخت‌تر کند.

در مقابل، خودنویس قرار دارد. نوک منحصربه‌فرد و دو تکه خودنویس مشخصه اصلی آن به شمار می‌رود. جوهر خودنویس کاملاً روان است و مخزن جوهر آن را به صورت فشنگی یا دستی می‌توان مجدداً پر کرد. از این رو، این نوشت‌افزار، ابزاری جذاب برای خوش‌نویسان و افرادی است که با حوصله می‌نویسند.

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی نسبتاً رایج می‌گردید که طیف گسترده‌ای از افراد از آن استفاده کنند، بهتر است به سراغ روان‌نویس تبلیغاتی بروید. روان‌نویس‌های تبلیغاتی در طرح‌‌ها و مدل‌های مختلف روانه بازار می‌شوند. اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی چشم‌نواز و خاص برای مخاطب و شریک تجاری خاص خود هستید، بهتر است به سراغ خودنویس تبلیغاتی بروید. برخی از مدل‌های خودنویس تبلیغاتی به اندازه‌ای زیبا هستند که زبان از توصیف آن قاصر است.

 

روان نویس بهتر است یا خودنویس

خودنویس تبلیغاتی یک هدیه لوکس و چشم‌نواز است که همه را شیفته خود می‌کند

 

 

 

چرا خودکار بیک سوراخ دارد؟

 

خودکار کریستال بیک یک خودکار شناخته‌شده در میان تمام ایرانیان است. همه افراد حتی برای یک‌بار هم که شده باشد، این خودکار را به دست گرفته و یک کلمه با آن نوشته‌اند. درست در همین زمان، یک موضوع ساده ذهن آن‌ها درگیر می‌کند؛ این دو سوراخ روی بدنه و سر خودکار  بیک برای چیست؟ پاسخ به این پرسش، بسیار علمی و ساده است.

جویدن سر خودکار یکی از عادت‌های نامناسب بسیاری افراد است که خطر خفگی آن‌ها را به دنبال دارد. با قرار گرفتن یک سوراخ بر روی درپوش خودکار بیک، حتی در صورت بلعیده شدن آن نیز امکان تنفس وجود دارد و فرد امکان زنده بودن را پیدا می‌کند. از سوی دیگر، شرکت بیک با در نظر گرفتن یک نکته علمی دیگر در طراحی خودکارهای خود، نبوغ و علم را به معرض نمایش قرار داده است. این شرکت با طراحی یک سوراخ دیگر بر روی بدنه خودکار بیک، کمک کرده است تا فشار هوا در داخل و خارج بدنه خودکار یکسان شود و خودکار روان بنویسد. بسته شدن این سوراخ منجر به پس دادن جوهر یا عدم نوشتن خودکار می‌شود.

 

سخن آخر

 

خرید کردن آسان است اما انتخاب کردن دشوار! زمانی که بخواهید از میان خیل عظیم هدایای تبلیغاتی یک گزینه مناسب را برای سفارشی‌سازی بیابید، با سؤالات متعددی در ذهن خود روبه‌رو می‌شوید. شاید برخی از این سؤالات پاسخی ساده داشته باشند اما ذهن آدمی تا پاسخ روشنی برای آن‌ها نیابد، آرام نمی‌گیرد. اگر جواب پرسش‌های خود را برای سفارشی‌سازی خودکار و روان‌نویس تبلیغاتی پیدا نکردید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


27/ اسفند/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف