WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه بین المللی صنعت هستند؟

چه هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه بین المللی صنعت هستند؟

22/ شهریور/1398

با نزدیک شدن به نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت، بازار هدایای تبلیغاتی هم گرم شده است. هر صنف و گروهی، به دنبال تهیه یک هدیه مناسب برای مهمانان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه است. اما چه هدایای برای شرکت کنندگان و مخاطبان این نمایشگاه مناسب است؟ در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.


یک انتخاب مناسب، می‌تواند شما را تا مدت‌ها در ذهن مخاطبانتان نگه دارد. اگر روی شخصیت مراجعانتان بیشتر دقت کنید، می‌توانید هدیه مناسبی نیز برایشان تهیه کنید. بعضی از شرکت‌ها، هدایای خودشان را صرفاً به صورت سنتی و از روی عادت تهیه می‌کنند. در لیست این هدایای سنتی، می‌توان از سررسید، ساعت و تقویم رومیزی و.... نام برد. اما آیا همه هدایای تبلیغاتی، محدود به همین چند قلم ساده می‌شوند؟ با انواع مختلف هدایای تبلیغاتی آشنا هستید؟ می‌دانید کدام یک از آن‌ها، می‌تواند بیشتر در ذهن مخاطبانتان باقی بماند؟

 

به دنبال تفاوت‌ها باشید!

تهیه هدیه تبلیغاتی یکسان برای همه مشتریان، از نظر تامین منابع مالی، به‌صرفه‌تر است. در مقابل، ممکن است ماندگاری هدیه شما را در روی میز یا کیف مهمانان کاهش بدهد. یک هدیه‌ای مثل سررسید یا تقویم رومیزی، توسط بیشتر شرکت‌ها اهدا می‌شود. ایجاد تفاوت در یک سررسید، کار ساده‌ای نیست. پس باید به دنبال هدیه‌ای باشیم که نه تنها متفاوت باشد، بلکه بتواند ماندگاری بیشتری هم داشته باشد.

مدیران سنتی، به دنبال این هستند که حتماً یک هدیه تبلیغاتی برای مناسبت‌های مختلف تهیه کنند. بدون این که توجه کنند، هر هدیه‌ای می‌تواند جای چندین ساعت کار بازاریابی را بگیرد. برای این مدیران، هدایای تبلیغاتی عمومی، مانند خودکار تبلیغاتی، ماگ، سررسید و... در اولویت هستند. در حالی که تنوع بسیاری در این زمینه وجود دارد. به طور مثال جاکلیدی تبلیغاتی هدیه‌ای است که هم به نسبت ارزان است و هم متفاوت. در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارد و همیشه همراه مشتریتان خواهد بود. نکته اینجاست که برروی جاکلیدی چطور لوگوی خود را چاپ بزنید. چاپ لوگو نباید آنقدر بزرگ و زننده باشد که هدیه توسط مخاطب شما استفاده نشود!

جاکلیدی تبلیغاتی ماندگاری بالایی دارد

جاکلیدی تبلیغاتی هدیه متفاوتی است و ماندگاری بالایی نیز دارد

 

 

هدایای تبلیغاتی متناسب با کسب و کار

در نمایشگاه صنعت شرکت کنندگانی از سطوح بالای مدیریتی، مهمان غرفه‌ها خواهند بود. هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید، قبل از هر چیزی باید مرتبط با کسب و کارتان باشد. یا اگر قرار است یک فلش مموری تبلیغاتی به مهمانان خودتان هدیه بدهید، بهتر است اطلاعات شرکت را درون آنها ریخته باشید. به علاوه، لوگوی برندتان نیز روی هدیه چاپ شده باشد. در مورد هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، این مزیت وجود دارد که بتوانیم اطلاعات خودمان را همراه هدیه، تقدیم کنیم.

این تناسب در تمام هدیه‌ها، می‌توانند در نظر گرفته شوند. یک دیوان حافظ نفیس که در کتابخانه قرار بگیرد، بهتر از یک سررسید یا تقویم رومیزی است که به راحتی ممکن است دور انداخته شود. در این بین، هدایای تبلیغاتی خاص، گزینه بهتری هستند تا بتوانید در ذهن‌ها باقی بمانید.

 

هدیه‌ای که انتخاب کردیم مناسب است؟

در مقابل اگر هدیه شما کیفیت بالایی داشته باشد، می‌تواند شما را به هدفتان برساند. در نظر داشته باشید اولین کسی که باید در مورد هدیه، حس خوبی داشته باشد خود شما هستید. اگر خودتان از داشتن چنین هدیه‌ای خوشحال شوید، به احتمال زیاد مهمانان نیز از داشتنشان حس خوبی خواهند داشت.

قیمت یک هدیه تبلیغاتی هم باید مناسب باشد. به این معنا که برای هدیه دادنش، فشار زیادی به شما وارد نشود. یک هدیه تبلیغاتی الکترونیکی مانند شارژر فندکی و کابل شارژ به همراه پاوربانک تبلیغاتی و... می‌تواند مدت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پاوربانک تبلیغاتی هدیه الکترونیکی مناسب

پاوربانک هدیه‌ای است که اگر کسی به شما هدیه دهد حتما خوشحال می‌شوید، حتی اگر این چندمین پاوربانک شما باشد

 

 

کیفیت بالاتر به معنای قیمت بالاتر نیست

نکته‌ای که نباید آن را فراموش کنیم، این است که هدیه گران قیمت، همیشه تاثیر مثبت بر مخاطب شما نخواهد داشت. هر هدیه‌ای که به دیگران تقدیم می‌کنیم، در حقیقت درخواست همکاری غیر مستقیم است. باید مراقب باشیم چرا که هر چه قدر که هدیه گران قیمت‌تر باشد، ممکن است دریافت کننده از داشتنش بیشتر احساس ناراحتی کند. احساس مدیون بودن، حس خوبی نیست که از داشتن یک هدیه به ما منتقل شود.

در بیشتر مناسبت‌ها، یک هدیه کوچک تبلیغاتی که لوگوی شرکت به زیبایی روی آن درج شده، از یک هدیه نفیس و گران قیمت، با ارزش‌تر است. مثلاً ممکن است یک صنایع دستی تبلیغاتی که مرتبط با کسب و کار و فعالیت شما هم هست، بهتر از یک تابلو فرش سنگین باشد که حتی حمل کردنش، برای مهمان شما کار ساده‌ای نیست.

بهتر است ابتدا، در مورد تاثیری که می‌خواهید بگذارید و ماندگاری مورد نظرتان تصمیم بگیرید. بعد هدیه تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید. این بهترین رویکرد برای یک سفارش و خرید یک هدیه تبلیغاتی مناسب است.

 


22/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف