WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی بیستمین نمایشگاه صنعت برق 99 کدام هستند؟

بهترین هدایای تبلیغاتی بیستمین نمایشگاه صنعت برق 99 کدام هستند؟

24/ شهریور/1398

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران یکی از مهم‌ترین و بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه صعنت برق بوده که هر ساله با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه صنعت برق برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌های فعال در این حوزه است تا دستاوردهای خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. نمایشگاه‌ها فرصت خوبی هستند تا بتوانید در ذهن بازدیدکنندگان غرفه‌تان برای مدت‌‌ها جا باز کنید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، خرید هدایای تبلیغاتی با هدف برندسازی و ماندگاری شرکت‌تان در ذهن بازدیدکنندگان است.


وقتی بازدیدکننده‌‌ای به غرفه شما می‌آید، اگر هدیه تبلیغاتی از شما دریافت کند، هر بار که هدیه را می‌بیند، نام شرکت شما در ذهنش تداعی می‌شود و این امکان وجود دارد که آن شخص به مشتری شما تبدیل گردد و یا مشتریان دیگری را به شما معرفی کند. هدایای تبلیغاتی در یک دسته‌بندی کلی به سه دسته‌بندی هدایای عمومی، هدایای کارشناسی و هدایای مدیریتی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام مناسب گروه خاصی از بازدیدکننده‌ها هستند. جهت آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با ادامه مطلب همراه‌مان باشید.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاریخ برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق به تعویق افتاد و در تاریخ 23 تا 26 دی ماه 1399 می‌باشد.

 

هدایای عمومی

این هدایا مخصوص بازدیدکننده‌هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه به غرفه شما سر می‌زنند. معمولا این دسته از افراد را افرادی تشکیل می‌دهند که در طول برگزاری نمایشگاه به بیشتر غرفه‌ها می‌روند تا با نوآوری‌ها، محصولات و خدمات آن شرکت‌ها آشنا شوند. این افراد خیلی کم به منظور اهداف شغلی وارد غرفه‌تان می‌شوند. اما نکته مهم این است که با هدایای عمومی تبلیغاتی می‌توانید در ذهن آنها ماندگار شوید، تا در صورت نیاز به خدمات مشابه شرکت شما، با شما تماس بگیرند و یا شما را به دیگر افراد معرفی کنند. هدایای عمومی طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. برای مثال می‌توان به هدایایی مثل: خودکار تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی، و.... اشاره کرد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، چاپ لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت‌تان بر روی هدیه تبلیغاتی است تا مشتری با دیدن آن هدیه، نام شرکت شما در ذهنش تداعی شود.

 

خودکار تبلیغاتی ویژه نمایشگاه صنعت برق

خودکار تبلیغاتی جز هدایای عمومی نمایشگاه برق و بقیه نمایشگاه‌ها است

 

هدایای کارشناسی

این نوع هدایا را که هدایای متوسط نیز می‌گویند، برای افرادی مناسب هستند که جهت آشنایی با محصولات و شرکت شما به غرفه‌تان می آیند. این افراد می‌توانند مدیران اجرایی شرکت‌ها، کارشناسان بخش بازارایابی، کارشناسانی که می‌توانند محصول شما را به شرکت‌شان معرفی کرده تا با هم همکاری کنید، باشند. بنابراین استفاده از هدایایی که بتواند برند شما را بهتر در ذهن آنها ثبت کند، قطعا یک مزیت برای شرکت‌تان خواهد بود.

هدایای کارشناسی شامل: پاوربانک تبلیغاتی، جاکارتی، فلش مموری، ست خودکار و جا کلیدی، میناکاری ارزان و.... می‌شوند. در این دسته از هدایا نیز باید لوگوی شرکت‌تان را بر روی آنها چاپ کنید تا بهتر بتوانید در خاطره کارشناسان شرکت‌های دیگر ماندگار شوید و یا حتی در صورت نیاز به همکاری با شرکت شما با دیدن هدیه تبلیغاتی‌تان، با شما تماس بگیرند.

 

پاوربانک تبلیغاتی مخصوص نمایشگاه برق

پاوربانک تبلیغاتی هدیه مناسب در سطح کارشناسی در نمایشگاه صنعت برق

 

هدایای مدیریتی

این دسته از هدایا را هدایای گران‌قیمت یا نفیس نیز می‌گویند. همانطور که از اسم آنها پیداست، هدایای مدیریتی نشان‌دهنده این هستند که این هدایا مناسب افراد رده بالای شرکتی مانند مدیر و رئیس یک شرکت هستند. در واقع اهمیت این دسته از هدایا بسیار بالا است و هرچه هدیه شما با ارزش‌تر باشد، نشان از احترامی است که برای آن شرکت دارید. قطعا استفاده از هدایای متوسط یا هدایای عمومی برای مدیران رده بالای شرکت، هم جالب نخواهد بود، هم به نوعی شرکت شما را بدنام خواهد کرد.

از طرفی هدایای مدیریتی و نفیس به نوعی شما را هرچه بهتر در ذهن مدیر اجرایی آن شرکت ماندگارتر خواهد کرد. هدایای این دسته را هدایایی تشکیل می‌دهند که گران‌قیمت بوده و معمولا از برندهای مشهور هستند. هدایای مدیریتی شامل: میناکاری‌های گران‌قیمت، ست‌ مدیریتی تبلیغاتی مانند: خودکار مدیریتی و فلش مموری، پاور بانک، تابلوهای نفیس، هارد اکسترنال و..... هستند. نباید بر روی این دسته از هدایا، هیچ لوگویی از شرکت‌تان را چاپ کنید، چون این هدایا به دلیل نفیس بودن‌شان بیانگر اهمیتی هستند که برای مدیر آن شرکت قائل هستید. قطعا هیچ مدیری، فراموش نخواهد کرد که یک هدیه مدیریتی یا نفیس را از چه شرکتی دریافت کرده است.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی ویژه نمایشگاه برق

ست مدیریتی تبلیغاتی مناسب هدیه به مدیران در نمایشگاه صنعت برق

 

در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت که استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای برندسازی در ذهن مشتریان و دیگر شرکت‌های همکار است. اما مهم‌ترین نکته، انتخاب هدیه مناسب با توجه به سمت آن فرد در آن شرکت است که می‌تواند تاثیر بزرگی در برندسازی شرکت‌تان در ذهن وی داشته باشد. برای راهنمایی بیشتر در خصوص تهیه هدایای مناسب برای نمایشگاه صنعت برق با کارشناسان شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش در تماس باشید.


24/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف