WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کدامند؟

بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کدامند؟

16/ خرداد/1402

بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کدامند؟ آیا باید از این شعارها برای پیشرفت کاری و بالا بردن بازدید استفاده کنیم؟ بهترین شعارهای تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه به توضیح هریک از این موارد می‌پردازیم.


یک شعار تبلیغاتی جذاب، چیزی را که یک برند یا محصول را متفاوت از رقبا می‌کند، نشان می‌دهد. شعار تبلیغاتی عبارتی است که به‌راحتی می‌توان آن را به‌خاطر آورد و شرکت‌ها از آن در تبلیغات استفاده می‌کنند. شعارهای تبلیغاتی مؤثر کوتاه، جذاب و مناسب با محصول یا کمپینی هستند که کسب‌وکار می‌خواهد تبلیغ کند. حال بهتر است بدانید که بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کدامند؟

شعار تبلیغاتی چیست؟

شعار تبلیغاتی عبارتی مختصر و جذاب است که با یکپارچگی در بین برند استفاده می‌شود تا برند را در جایگاهی قرار دهد و با مخاطبان وسیعی به رسمیت بشناسد و با مخاطب هدف ارتباط برقرار کند. مخاطب یک شعار در اینجا کلیدی است شعار شما فقط برای مخاطبان هدف یا مشتریان شما نیست. همچنین می‌خواهید هر کسی در مورد برند شما فکر کند.

به همین دلیل است که یک عبارت کوتاه و صمیمانه بهترین کارایی را دارد. می‌توانید از بازی با کلمات، ریتم و موارد دیگر استفاده کنید تا یک شعار برای هر کسی که آن را می‌شنود یا می‌خواند به یاد ماندنی کنید. باید از زبان استفاده کنید و به احساساتی که مخاطبان هدف شما را حول ماموریت، هدف یا محصول برند شما جمع می‌کند، متوسل شوید.

شعار تبلیغاتی چیست؟

شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی سه کار را انجام می‌دهند:

1. توجه خریداران را جلب می‌کند
2. برای تصمیمات بعدی خرید، برند را در ذهن خود نگه می‌دارد
3. یک مزیت رقابتی و ارزش پیشنهادی را به اشتراک می‌گذارد

اگر شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی به‌درستی انجام شوند، با شنیدن این شعارها، محصول بلافاصله به ذهن شما خطور می‌کند. وقتی محصول را می‌بینید، ممکن است شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی را در ذهن خود بشنوید.

ویژگی‌های کلیدی شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی

مهم‌تر از همه، شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کلماتی هستند که می‌فروشند. اما چه چیزی آن‏ها را حتی پس از چند دهه به‌یادماندنی می‌کند؟ در اینجا ویژگی‌هایی که شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی را برجسته می‌کند، بررسی می‌کنیم.

ساده

یک شعار ساده به‌راحتی قابل‌درک است؛ زیرا مرتبط، معنادار و واضح است.

قطعی

یک شعار قطعی نماد قصد برند است. شعار تجربه برند را تعریف می‌کند و مصرف‌کنندگان آن را با تجربیات خود مرتبط می‌کنند.

جذاب

یک شعار جذاب معمولاً از ابزارهای شاعرانه مانند قافیه یا همخوانی استفاده می‌کند. پس از یک یا دو بار شنیدن آن فراموش‌نشدنی است. هر دوکلمه شعارهایی را توصیف می‌کنند که مشتریان بالقوه را جذب می‌کنند و همچنان در حال گسترش هستند.

خلاق

شعارهای خلاقانه روش جدیدی را برای فکر کردن مشتریان در مورد محصول، خدمات یا تجربه ایجاد می‌کنند. این نوع شعارها بر چیزی خاص در مورد محصول تأکید می‌کنند یا عناصری را که مشتریان ممکن است به روش‌های سرگرم‌کننده بدیهی بدانند، برجسته می‌کنند.

متمایز

شعار شما باید پیامی متمایز را به مخاطبان منتقل کند تا شما در بین دیگر افراد متمایز شوید. برای الهام گرفتن به یکی از نقاط فروش منحصر به فرد خود تکیه کنید.

چه چیزی شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی را می‏سازد؟

یک شعار عالی دارای اکثر یا همه ویژگی‌های زیر است:

1. خاطره‌انگیز است

آیا شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی به‌سرعت قابل‌تشخیص است؟ آیا مردم فقط باید یک یا دو ثانیه به آن فکر کنند؟ یک کلمه مختصر اما قوی می‌تواند در تبلیغات، فیلم‌ها، پوسترها، کارت ویزیت‌ها و جاهای دیگر بسیار مؤثر باشد.

چه چیزی شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی را می‏سازد؟

2. شامل یک مزیت کلیدی است

آیا تابه‌حال این توصیه بازاریابی را شنیده‌اید، "قطعه را بفروشید، نه استیک"؟ این به معنای فروش مزایا است، نه ویژگی‌ها که کاملاً در مورد شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی صدق می‌کند. یک شعار عالی، مزایای یک شرکت یا محصول را برای مخاطب روشن می‌کند.

3. احساسات مثبت در مورد برند ایجاد می‌کند

شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی از کلماتی استفاده می‌کنند که شاداب هستند.

بررسی بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی

اگر به دنبال نوشتن یا تجدید شعار تبلیغاتی کسب‌وکار خود هستید، بهترین راه برای شروع این است که به نمونه‌های ماندگار و موفق شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی نگاه کنید. در اینجا تعدادی از شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی وجود دارد که آن‌قدر جذاب و به‌یادماندنی هستند که اگر تلاش می‌کردیم نمی‌توانستیم آن‏ها را فراموش کنیم.

  1. رونیکس: آخرین ابزاری که می‌خرید
  2. صنام: فراتر از یک نام
  3. سن ایچ: سن ایچ و دیگر هیچ
  4. ماکارونی مانا: مانا طعم به‌یادماندنی
  5. هیمالیا: هیمالیا بر قله زیبایی‌ها
  6. پودر کیک رشد: به همین سادگی، به همین خوشمزگی
  7. پنجره وین تک: وین تک، پنجره یک
  8. شیرآلات راسان: همراه سردوگرم زندگی
  9. شامپو پرژک: به طبیعت سلامی دوباره باید کرد
  10. سس مهرام: مهرام، خوشمزه و خوشنام
  11. کرم رژودرم: تولد دوباره پوست
  12. محصولات شوینده اکتیو: من و اکتیو
  13. اتک: پاک‌کننده تک
  14. شکلات فرمند: فرمند، به شیرینی لبخند
  15. محصولات بیژن: بیژن خونت که بیوفته دیگه خودت نیستی
  16. پودر لباسشویی پرسیل: شستشو یعنی پرسیل
  17. همراه اول: هیچ‌کس تنها نیست
  18. شعار مزمز: هم مزة هر لحظه
  19. شعار چی توز: طعم خوش لحظه‌ها

5 نکته برای نوشتن شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی

ما فقط با شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی که فراموش‌نشدنی هستند، روبرو شدیم. این مثال‌های شعاری به دلایل مختلف خوب هستند. این شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی هوشمندانه هستند. آن‏ها قدرتمند یا جذاب هستند. این باعث می‌شود قبل از نوشتن شعاری برای کسب‌وکارتان، این مکان عالی برای الهام‌گرفتن باشد.

5 نکته برای نوشتن شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی

مهم نیست که چقدر تجربه فروش کم یا زیاد دارید، شما هم می‌توانید یک شعار قوی مثل شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی ارائه دهید. همان‌طور که قلم را روی کاغذ یا انگشتان خود را روی صفحه‌کلید قرار می‌دهید در اینجا پنج نکته مهم برای اضافه کردن شعار برندتان به شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی آورده شده است.

الهام بگیرید

به برندهای پیشرو و شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی نگاه کنید تا ببینید برچسب‌ها و شعارهای آن‏ها چگونه ظاهر می‌شوند. برخی از شناخته‌شده‌ترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی عبارت‌اند از:
● امرسان: زیبا راحت و مطمئن
● تاژ: همیشه کیفیت، همیشه تاژ
● شرکت صنایع غذایی دامداران: از بامدادان تا شامگاهان با بامدادان
● چسب رازی: همه راضی از چسب رازی
● شوفاژ دیواری گلدیران: از ماست که گرماست
آگاه باشید

وضعیت برند و صنعت خود را در نظر بگیرید

  • اگر نام تجاری شما نسبتاً جدید باشد یا کمتر قابل‌تشخیص باشد، زمینه کمتری برای استفاده از آن خواهید داشت. شما باید در مورد
  • زبان خود دقیق‌تر باشید. خودتان را بشناسید، اما خریدار خود را نیز بشناسید.
  • روی چیزی که شما را متفاوت می‌کند تمرکز کنید
  • آنچه که محصول، خدمات یا شرکت شما را از رقبا متمایز می‌کند، را برجسته کنید.
  • یک رویکرد روشن انتخاب کنید
  • همان‌طور که محصول یا خدمات خود را در نظر می‌گیرید، تصمیم بگیرید که چیست. چه کاری انجام می‌دهد یا چه معنایی دارد.
    آن را کوتاه و ساده نگه دارید
  • بیش از همه شعارها باید مانند شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی خاطره‌انگیز باشند. عبارات کوتاه راحت‌تر به‌خاطر سپرده و تکرار می‌شوند. شما نمی‌خواهید شعار شما فراموش شود پس آن را واضح و مختصر نگه دارید.
  • صادق باشید شما نمی‌توانید در شعار خود بیش از حد قول بدهید. در عوض، روی قدرت محصول خود و آنچه که پیشنهاد شما را از رقبایتان متفاوت می‌کند، تمرکز کنید. آن را دوبرابر کنید و از وعده‌های دروغین خودداری کنید. درست مانند شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی!

وضعیت برند و صنعت خود را در نظر بگیرید

روی یک پروژه برنامه‌ریزی کنید

ممکن است در اولین تلاش خود به شعار عالی برخورد کنید، این درست است. اما اصلاً محتمل نیست. در عوض، برنامه‌ریزی کنید که تیم خود را گرد هم بیاورید و طوفان فکری کنید. سپس پیش‌نویس‏های بیشتری انجام دهید. اگر این شعارهای نمادین چیزی را ثابت کند، قدرت شعار درست است. ارزش وقت‌گذاشتن را برای یافتن یکی از شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی برای کسب‌وکارتان دارد.

سخن پایانی

شعار شما نیز باید مثل شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی برای اطمینان از خاطره‌انگیز بودن کسب‌وکار شما برای مخاطبانتان باشد؛ بنابراین از شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی برای الهام‌گرفتن استفاده کنید. درس‌هایی را که از آن‌ها به دست آورده‌اید دنبال کنید تا شروع به نوشتن شعار برند خود کنید.


16/ خرداد/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف