WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون

راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون

17/ خرداد/1402

راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون را در ادامه مطلب ببینید. با این راهنما می‌توانید با خیالی آسوده بهترین پاوربانک را برای گوشی همراه خود خریداری کرده و نگران اتمام باطری آن نباشید.


با محبوبیت روزافزون تلفن های هوشمند، تعجبی ندارد که پاور بانک ها نیز به طور فزاینده ای محبوب می شوند. پاور بانک یک بسته باتری قابل حمل است که به شما امکان می دهد دستگاه های خود را در حال حرکت شارژ کنید. چه در حال مسافرت باشید، چه در کمپینگ یا فقط به دنبال راهی برای جلوگیری از خاموشی گوشی خود در مواقع اضطراری هستید، یک پاوربانک یک ابزار ضروری برای افرادی است که به شدت به دستگاه خود متکی هستند. اما با وجود تعداد زیادی پاوربانک در بازار، چگونه می‌دانید کدام یک بهترین پاور بانک برای آیفون؟
در این مقاله، راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون را ارائه خواهیم داد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

آیا پاوربانک خاصی برای آیفون وجود دارد؟

هنگامی که صحبت از شارژ کردن آیفون شما به میان می‌آید، یک پاوربانک مخصوص می‌تواند راهی عالی برای افزایش عمر دستگاه شما باشد. پاوربانک‌ها قابل‌حمل هستند و زمانی که آیفون شما نیاز به افزایش انرژی دارد، منبع انرژی قابل‌اعتمادی را ارائه می‌دهند. آنها در اندازه‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا بتوانید متناسب با نیازهای خود، آن را پیدا کنید. بسیاری از آنها همچنین دارای پورت‌های شارژ ویژه‌ای هستند که به طور خاص برای کار با آیفون طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند سریع و آسان دستگاه خود را روشن کنید. بهترین پاوربانک برای آیفون، دستگاه شما همیشه آماده کار در مواقعی است که به آن نیاز دارید.

آیا پاوربانک بی‌سیم برای آیفون بهتر است؟

یک پاوربانک بی‌سیم می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا لازم نیست به یاد داشته باشید که سیم یا کابلی با خود داشته باشید. کافی است آیفون خود را روی پاوربانک قرار دهید و شروع به شارژ کنید.

با این‌حال، آنها برای استفاده در هنگام سفر ایده‌آل نیستند، زیرا راهی برای ایمن کردن تلفن شما در پاوربانک وجود ندارد. هنگام پرواز یا رانندگی، تلفن شما ممکن است بدون اینکه متوجه شوید از شارژر خارج شود و وقتی به مقصد می‌رسید با یک تلفن خاموش مواجه خواهید شد.

آیا پاوربانک بی‌سیم برای آیفون بهتر است؟

راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون

هنگام خرید بهترین پاوربانک برای آیفون باید به نکات مختلفی توجه کرد. در اینجا نکات کلیدی را برای شما آورده‌ایم.

مطابقت با ظرفیت‌های شارژ

  1. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید یا انتخاب بهترین پاوربانک برای آیفون باید به آن توجه کرد، ظرفیت موردنیاز است. برخی از گوشی‌های هوشمند نسبت به سایرین شارژ بیشتری دارند. برای اینکه متوجه شوید به مشخصات گوشی هوشمند خود نگاهی بیندازید. ظرفیت باتری در زیر قسمت باتری داده می‌شود.
  2. شارژ بر حسب میلی‌آمپر ساعت اندازه‌گیری می‌شود. این یعنی میلی‌آمپر ساعت؛ بنابراین یک باتری هزار میلی‌آمپر ساعتی 1000 میلی‌آمپر یعنی 1 آمپر را برای یک ساعت تأمین می‌کند. تلفن‌های قدیمی احتمالاً ظرفیت کمتر از 1000 میلی‌آمپر ساعت داشتند، اما تلفن‌های مدرن می‌توانند تا 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته باشند. به‌عنوان‌مثال یک iPhoneX دارای ظرفیت باتری 2716 میلی‌آمپر ساعت است؛ بنابراین برای شارژ کامل، ظرفیت پاوربانک باید کمی بیشتر از ظرفیت دستگاهی باشد که باید شارژ شود.

راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون

جریان شارژ خروجی پاوربانک

هنگام خرید بهترین پاوربانک برای آیفون، مهم است که به‌سرعت شارژ آن نیز فکر کنید. این روی زمان شارژ تأثیر می‌گذارد. می‌توانید از شارژرهایی که همراه دستگاه ارائه می‌شوند، ایده‌ای در مورد آنچه لازم است به دست آورید. بسیاری از دستگاه‌های USB کوچک فقط جریان شارژ حدود نیم آمپر را انتظار دارند، تلفن‌ها ممکن است حدود یک آمپر و تبلت‌ها حدود 2.5 آمپر شارژ داشته باشند.

اگر هر چیزی دارای قابلیت شارژ سریع باشد، جریان بیشتری مصرف می‌کند. با دستگاه‌های بیشتری که این قابلیت را دارند، ارزش توجه را دارد. معمولاً پاوربانک‌ها می‌گویند چه جریانی را می‌توانند ارائه دهند. هرچه حداکثر جریانی که می‌تواند ارائه کند کمتر باشد، شارژ دستگاه بیشتر طول می‌کشد. برخی از پاوربانک‌های بزرگ‌تر دارای چندین خروجی هستند و هر خروجی مشخص شده و اغلب روی پاوربانک نوشته می‌شود. بااین‌حال توجه داشته باشید که اگر دستگاهی چند خروجی داشته باشد، ممکن است نتواند حداکثر جریان را به طور هم‌زمان به همه خروجی‌ها برساند.

بنابراین، اگر می‌خواهید زمان شارژ سریع داشته باشید، یک پاوربانک با جریان خروجی بالا بخرید. اگر تلفن یا دستگاه نمی‌تواند حداکثر جریان را دریافت کند، نگران نباشید، فقط آنچه را که می‌تواند تحمل کند، مصرف می‌کند.

تعداد پورت‌ها

پاوربانک‌های اولیه فقط یک پورت خروجی داشتند، اما باتوجه‌به اینکه مردم بیشتر از آنها استفاده می‌کنند و می‌خواهند چندین دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ کنند، بسیاری از پاوربانک‌های بزرگ‌تر دارای دو و گاهی اوقات بیشتر درگاه هستند. فقط بررسی کنید که قابلیت‌های جریان خروجی برای هر پورت - آیا کافی هستند؟ همچنین به یاد داشته باشید که اگر چندین دستگاه به طور هم‌زمان شارژ شوند، ممکن است پاوربانک حداکثر جریان را به هر پورت ندهد، ممکن است حداکثر جریان خروجی کلی وجود داشته باشد که بین خروجی‌ها تقسیم می‌شود و سرعت شارژ دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

اندازه و وزن

اندازه و وزن یکی از نکات مهم در هنگام خرید بهترین پاوربانک برای آیفون است، به‌خصوص اگر قرار است در سفر از آن استفاده کنید. هرچه ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد بزرگ‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

لیتیوم یون در مقابل لیتیوم پلیمر

دو فناوری باتری اصلی برای پاوربانک‌ها استفاده می‌شود: لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر. اگرچه از بسیاری جهات بسیار مشابه است، چند تفاوت جزئی نیز وجود دارد. لیتیوم یون چگالی توان بالای آن‌ها، فقدان آنچه که اثر حافظه نامیده می‌شود (زمانی که شارژ باتری‌ها در طول زمان سخت‌تر می‌شود) و هزینه بسیار کمتر آن‌ها نسبت به لیتیوم پلیمر است. باتری‌های لیتیوم پلیمری معمولاً قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند، به‌خصوص در مورد اندازه و شکل ساخت آنها و عمر طولانی‌تری دارند. آنها همچنین سبک‌وزن هستند، مشخصات بسیار پایینی دارند و شانس کمتری برای نشت الکترولیت دارند.

چند مدل از بهترین پاوربانک برای آیفون

در زیر به توضیح چند مدل از بهترین پاوربانک‌ها برای آیفون می‌پردازیم:

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB194 با ظرفیت 10000

یکی از بهترین پاوربانک برای آیفون این پاوربانک است. به دلیل وزن پایین آن طرف‌داران زیادی دارد. از نظر ابعاد بسیار کوچک است و به‌راحتی داخل جیب جا می‌شود. همچنین این پاوربانک قابلیت شارژ سریع را دارد.

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB194 با ظرفیت 10000

پاوربانک Zendure مدل A3

این همه بانک با ظرفیت مناسبی که دارد می‌تواند به‌صورت چندباره باتری گوشی شما را شارژ کند.

پاوربانک انکر مدل 622 (A1611) ظرفیت 5000

پاوربانک انکر یکی دیگر از بهترین پاوربانک برای آیفون محسوب می‌شود. باوجوداینکه این پاوربانک توان بالایی ندارد؛ ولی به دلیل پشتیبانی از شارژر بی‌سیم مک سیف در بین کاربران آیفون محبوبیت دارد.

پاوربانک انکر مدل 622 (A1611) ظرفیت 5000

شارژر همراه آیفون Atom XS

خبر بانک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین شارژرهای همراه راه برای آیفون محسوب می‌شود. این پاوربانک به دلیل ظرفیت و ابعادی که دارد نمی‌توانند شارژ گوشی شما را به طور کامل تأمین کنند؛ اما در مواقع ضروری کمک‌کننده برای شما است.

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB1205 با ظرفیت 20000

این پاوربانک علاوه بر طراحی زیبایی که دارد برای کسانی که به‌دفعات زیاد نیاز به شارژ کردن دارند انتخاب مناسبی است. همچنین وجود پورت‌های مختلف در این پاوربانک باعث شده است که انواع شارژرها را پشتیبانی کند.

پاوربانک راو پاور مدل RP-PB1205 با ظرفیت 20000

پاوربانک باسئوس مدل PPCXW10 با ظرفیت 10000

پاوربانک باسئوس جزوه پاوربانک‌های شارژ سریع محسوب می‌شود و هم آیفون و هم اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند. به دلیل اینکه امکان استفاده شارژر بی‌سیم هم دارد و برای حمل‌کردن و استفاده به‌صورت روزانه انتخاب ایده‌آلی است.

جمع‌بندی

باتوجه‌به اینکه فناوری نقش بزرگ‌تری در زندگی و در دنیای امروز بازی می‌کند و عمر باتری دستگاه‌های تلفن همراه بعید است در آینده‌ای نزدیک بهبود چشمگیری پیدا کند، پاوربانک‌ها به ابزاری ضروری در تبدیل شده‌اند. هدف از این مقاله این بود که دانش اولیه را در مورد بهترین پاوربانک برای آیفون به شما منتقل کند تا بتوانید به‌اندازه کافی آگاه باشید تا به طور مستقل تصمیم خرید عاقلانه‌ای بگیرید.


17/ خرداد/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف