WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چه چیزی فلش مموری تبلیغاتی را به یک هدیه عالی تبدیل می‌کند؟

چه چیزی فلش مموری تبلیغاتی را به یک هدیه عالی تبدیل می‌کند؟

29/ شهریور/1398

احتمالا  شما هنوز به یاد دارید که زمانی تنها CDها برای انتقال داده‌ها استفاده می‌شدند و حتی قبل از آن را هم به یاد دارید که نوار کاست‌های افسانه‌ای بر دنیای موسیقی حکومت می‌کردند. اما این روزها یک پادشاه جنگل جدید به دنیا آمده است! فلش مموری‌ها به صورت طوفانی همه بازار را گرفته‌اند. دلیل این موضوع هم مشخص است: قابل حمل بودن و قابلیت ذخیره سازی و ظرفیت بالای آن‌ها. در ادامه مطلب در خصوص ویژگی‌های منحصر به فرد این هدیه تبلیغاتی عالی و دلایل استفاده از آن همراه ما باشید.


فلش مموری‌ها در سایزها و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید در جیب یا کیف خود یا حتی روی دسته کلید یا داخل کیف پول خود آن‌ها را قرار دهید. روزهایی که به دنبال آخرین CD خام در دسته CDها می‌گشتیم هیچ وقت بر نمی‌گردد. همه عکس‌ها، فایل‌های مهم و ارائه‌های ما همیشه همراه ما هستند و ما در هر لحظه به راحتی می‌توانیم فایل‌های جدید هم به آن اضافه کنیم یا در جدول‌ها و... تغییرات لازم را اعمال کنیم.

این اتفاقات به راحتی انجام می‌شود! هر کامپیوتری مجهز به چند درگاه USB است و کامپیوترهای جدید حتی CD ROM هم ندارند. فلش مموری نه نیاز به کابل دارد و نه نیاز به باتری! و حتی نیازی به restart کامپیوتر هم وجود ندارد و شما به سرعت می‌توانید دیتای مورد نظر خود را ملاحظه کنید.

 

نوار کاست و سی دی

نوار کاست‌ها و سی دی‌ها زمانی بسیار محبوب بوده‌اند

 

فلش مموری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی

فلش مموری‌ها هدایای تبلیغاتی بسیار خوبی هستند به این دلیل که:

  • خیلی کارآمد هستند: هدف ما از ارائه هدیه تبلیغاتی این است که آن هدیه تا جایی که ممکن است در دست استفاده هدیه گیرنده قرار گیرد. این بدان معنی است که از آن استفاده شود!
  • هیچ کس نمی‌تواند بیش از حد فلش مموری داشته باشد: حتی اگر طرف شما چند عدد فلش مموری هم داشته باشد باز هم از گرفتن آن خوشحال می‌شود.
  • فلش مموری تبلیغاتی برند شما در پس زمینه ذهن مخاطبتان نگه می‌دارد: همان طور که گفتیم همه ما فلش مموری را همراه خود نگه می‌داریم و اغلب از آن استفاده می‌کنیم. این یعنی هر وقت کسی در حال وصل کردن فلش مموری تبلیغاتی به یک دستگاه باشد به برند شما خیره خواهد شد. یعنی هر بار با لوگوی شما بیشتر و بیشتر آشنا خواهد شد.
  • فلش مموری‌های تبلیغاتی ابزار بسیار مناسبی برای افزایش فروش و بهبود رابطه شما با مشتریتان است: تحقیقات نشان می‌دهد که 60% کسانی که هدیه می‌گیرند ترجیح می‌دهند که با شرکتی کار کنند که به آن‌ها پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی هدیه دهند. قبل از خرید به عنوان آخرین ابزار، یا بعد از خرید به عنوان تشکر به مشتریتان هدیه دهید و کاری کنید که مشتری باز هم به سمت شما برگردد.
  • وجود آن‌ها در هر دفترکاری ضرروی است: 74% مردم حداقل یک کالای تبلیغاتی در دفتر کار خود دارند. چرا فلش مموری تبلیغاتی شما در دفتر مشتریتان نباشد؟

 

از همه مهم‌تر، اگر از فلش مموری تبلیغاتی به درستی استفاده کنید، برند شما را به یک سطح جدیدی می‌رسانند. شما می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را در فلش مموری بریزید و علاوه بر اینکه یک هدیه بسیارعالی به مشتریتان داده‌اید، او را به سمت خرید سوق دهید. فقط باید مطمئن شوید که فایل‌های شما جذاب باشند و به درستی روی فلش مموری اجرا شوند. احتمالا یک ویدئو، پاورپوینت، عکس، بروشور یا کتابچه الکترونیکی بسیار کارساز خواهد بود. اگر مطمئن نیستید که چطور این کار را انجام دهید ما برای راهنمایی به شما آمده هستیم!

ما انواع مختلی از فلش تبلیغاتی را ارائه می‌دهیم که لیست کاملی از آن‌ها را می‌توانید در صفحه فلش مموری‌های تبلیغاتی ملاحظه فرمایید.

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فلش مموری‌ها، فلش مموری OTG است. این فلش مموری به این صورت عمل می‌کند که یک طرف آن USB است و طرف دیگر آن هم مستقیم به گوشی موبایل متصل می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات گوشی را به فلش مموری انتقال دهید.

 

فلش مموری OTG تبلیغاتی ارزان

فلش مموری OTG برای انتقال داده‌ها، مستقیم به گوشی موبایل وصل می‌شود

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع فلش مموری تبلیغاتی با ما در تماس باشید.


29/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف