WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی چگونه در برندسازی شما موثر هستند؟

هدایای تبلیغاتی چگونه در برندسازی شما موثر هستند؟

10/ مهر/1398

برندسازی به تعبیری، یک روش بازاریابی بوده که در آن یک شرکت، نام، نماد یا طرحی را ایجاد می‌کند که هرکسی با دیدن آن، نام آن شرکت در ذهنش تداعی می‌شود. برندسازی در واقع فقط یک اسم نیست، بلکه شرکت باید با خدمات خود جایی در ذهن مخاطب باز کند که مشتریان همیشه درصورت نیاز به خدمات مشابه، به یاد اسم و برند آن شرکت بیافتند.


نمونه‌ای از برندسازی‌های مهم دنیا را می‌توان شرکت‌هایی مانند: کوکاکولا، نایک، آدیداس، تویوتا و.... دانست. چه کسی با شنیدن نام نوشابه، به یاد کوکاکولا نخواهد افتاد؟ برندسازی نیز هدفی مشابه این را دارد. یعنی وقتی مشتری نیازی به محصول و خدمتی پیدا کرد، بلافاصله به یاد آن شرکت بیافتد.

امروزه شرکت‌ها می‌توانند با هدایای تبلیغاتی نیز به روند برندسازی کسب‌و‌کارشان کمک زیادی کنند. در واقع یکی از اهداف مهم هدایای تبلیغاتی، برندینگ است. در ادامه می‌خواهیم به این سوال جواب بدهیم که هدایای تبلیغاتی چه تاثیری بر برندسازی شرکت‌تان خواهند داشت؟ با ادامه مطلب همراه باشید.

 

کوکاکولا یک برند ماندگار

هر زمان که به نوشابه فکر می‌کنید، ناخود آگاه به کوکاکولا هم فکر خواهید کرد

 

 

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندسازی

هدایای تبلیغاتی به آن دسته از هدایایی گفته می‌شود که شرکت در راستای تبلیغ خود، آن‌ها را به مشتریان و یا دیگر نماینده‌های شرکت‌های دیگر، هدیه می‌دهد. معمولا باید لوگو و نام شرکت‌تان را بر روی این هدایا درج کنید تا مشتریان همیشه با دیدن هدایای تبلیغاتی‌تان، شرکت و برند کسب‌و‌کارتان در ذهن آن‌ها تداعی شود.

جدای از اینکه محصولات و خدمات برتر می‌توانند به برندسازی شرکت و مجموعه‌تان کمک زیادی کند، هدایای تبلیغاتی نیز به کسب‌و‌کارتان کمک خواهند کرد تا هرچه بیشتر در این راه موفق شوید. این نوع هدایا می‌توانند شامل هدایای عمومی، متوسط و هدایای نفیس شوند.

برندینگ یا برندسازی به شرکت‌تان کمک خواهد کرد تا فروش محصولات‌تان را بیشتر کنید. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی نقش مهمی را در این میان ایفا می‌کنند. هدایای تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد تا تعامل‌تان را با مشتریان بیشتر از قبل افزایش دهید. در حین حال که با این کار به برندینگ و برندسازی شرکت‌تان کمک خواهید کرد، با ارتباط مستقیم با مشتریان‌تان و دادن هدیه به آن‌ها، باعث ایجاد حس خوبی در آن‌ها شده که این کار می‌تواند باعث ماندگاری برند و شرکت شما در ذهن آن‌ها شود.

 

برندیگ و هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به برندسازی و افزایش فروش محصولات و خدمات کمک می‌کنند.

 

 

تصور کنید که به شرکتی جهت خرید محصولات یا خدمات آن شرکت رفته‌اید و مسئولین آن شرکت، هدیه تبلیغاتی را که بر روی آن لوگو و نام شرکت درج شده است، هدیه می‌دهند. چه حسی خواهید داشت؟ خصوصا اگر هدیه آن‌ها، کاربردی هم باشد. اگر هدیه کاربردی یا هدیه تزئینی باشد، معمولا همیشه جلو چشم‌تان خواهد بود و با دیدن آن هدیه، یاد شرکت آن‌ها می‌افتید.

بنابراین در صورتی که نیاز به خدمات و یا محصولاتی در زمینه کاری آن شرکت داشته باشید، شک نکنید اولین شرکتی که به یاد آن خواهید افتاد، شرکتی خواهد بود که از آن هدیه تیلیغاتی‌تان را دریافت کرده بودید.

در پایان می‌توان گفت که برندینگ یا برندسازی در دنیای امروزه بسیار با اهمیت است. هرچه بتوانید خدمات و محصولات بهتری ارائه دهید و در این راه به فکر برندسازی نیز باشید، مطمئن باشید که فروش‌تان نیز بهتر خواهد شد. هدایای تبلیغاتی نیز به شما کمک خواهند کرد تا هرچه بیشتر در این مسیر موفق شوید. بنابراین هرچه زودتر به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی باشید تا با کمک آن‌ها در ذهن مشتریان‌تان جا باز کرده تا در نهایت بتوانید محصولات و خدمات‌تان را به آن‌ها عرضه کنید. همه کارشناسان شرکت پیشکش آماده راهنمای و مشاوره رایگان در خصوص سفارش هدایای تبلیغاتی هستند.


10/ مهر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف