WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چرا بهتر است پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهیم؟

چرا بهتر است پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهیم؟

10/ مهر/1398

خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی می‌تواند هوشمندی یک مدیر را برساند. این انتخاب‌های هوشمندانه، تاثیر متفاوتی برای مشتریان دارد و آن‌ها را با خلاقیت شما آشنا می‌کند. اما اگر این خلاقیت، خیلی ساده‌انگارانه باشد، نه تنها چنین کارکردی ندارد، بلکه تاثیر منفی هم می‌گذارد. ساده ترش می‌شود این که: شما را یک کپی کار ساده از طرح‌های دیگران نشان می‌دهد. در این یادداشت، قصد داریم راهکارهایی به شما معرفی کنیم که با نگاه و رویکرد خودتان، یک پاوربانک تبلیغاتی با حفظ خلاقیت خودتان انتخاب کنید. وسیله‌ای که در کنار کاربردی بودن، می‌تواند همیشه همراه مشتری شما بماند.


یک انتخاب هوشمندانه و موفق

برای خرید یک پاوربانک مناسب، لازم است با ویژگی‌های پاوربانک‌های تبلیغاتی آشنا شویم و قبل از هر چیزی، کاربرد پاوربانک را در نظر بگیریم. پاوربانک، ابزاری است که امکان شارژ کردن گوشی در سفر و محل‌هایی که پریز برق وجود ندارد را فراهم می‌کند. پس احتمالاً برای یک همایش یا سمیناری که در محلی خارج از محیط اداری برگزار می‌شود یا صنف‌هایی مانند آژانس هواپیمایی که مشتریان دائما در سفر هستند، گزینه مناسبی جهت هدایای تبلیغاتی است.

البته باید یادمان باشد که پاوربانک تبلیغاتی، هیچ گاه جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. حتی اگر مخاطب شما یک پاوربانک داشته باشد جای نگرانی نیست. هیچ کس با داشتن چند پاوربانک ناراحت نمی‌شود و همچنان جذابیت پاوربانک پا برجاست.

 

علل خرید پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی هیچ گاه جذابیت خود را به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مشتریانتان از دست نمی‌دهد

 

 

 

پاوربانک را هیچ وقت کنار نمی‌گذارند

بهتر است که لوگوی شرکت روی پاوربانک حک شده باشد. پاوربانک را نمی‌توان توی کشو گذاشت. حتی اگر مهمان شما، علاقه ای به داشتن پاوربانک شما نداشته باشد، باز هم محصولی نیست که بتواند توی کشویش بگذارید. این نکته را در نظر داشته باشید که شارژر همراه، یک وسیله کاربردی است. و حتی پایین ترین ظرفیت آن، می‌تواند مفید باشد. بنابراین مانند خودکار و دفترچه، نمی‌توان آن را کنار گذاشت یا دور ریخت. بنابراین بالاخره هر طوری که شده، این وسیله به همراه لوگوی شما، روی میز یکی از مدیران ارشد یا میانی قرار می‌گیرد.  

 

به ظرفیت پاوربانک توجه کنید

پاوربانک را با ظرفیت و تعداد شارژ کامل یک گوشی می‌شناسیم. وقتی که یک پاوربانک بتواند ظرفیت‌های بیشتری نسبت به پاوربانکی را که همراه مشتریانتان است، ارائه دهد موضوع فرق می‌کند. این‌جاست که موضوع از هدیه دادن یک پاوربانک ساده عبور می‌کند. اگر ظرفیت پایینی داشته باشد و خودش زود شارژ خالی کند، تبدیل به یک معضل دوگانه می‌شود. پاوربانکی که خودش مانند گوشی مدام نیاز به شارژ شدن دارد! مخصوصاً اگر کسی دو یا سه تا گوشی همراه داشته باشد، احتمالاً برای یکی از آن‌ها، از هدیه تبلیغاتی شرکت شما استفاده کند. در زیر به جدول راهنمای پاوربانک‌ها دقت کنید:

 

جدول تعداد دفعات شارژ پاوربانک

جدول راهنمای ظرفیت و تعداد دفعات شارژ یک گوشی یا تبلت توسط پاوربانک

 

 

 

سرعت شارژ کردن گوشی

به این موضوع توجه کنید که داشتن یک پاوربانک که گوشی را سریع تر شارژ کند، برای همه اهمیت زیادی دارد. ممکن است انتخابی داشته باشید  که ظرفیت بالایی داشته باشد اما سرعت شارژش پایین باشد و به همین دلیل، برای مصرف کننده جذابیت بیشتری داشته باشد.

 

شارژ کردن تبلت و گوشی‌های اپل

گوشی‌های هوشمند ساده، به سرعت شارژ می‌شوند و حساسیت زیادی هم ندارند. اما وقتی به گوشی‌هایی مانند سری‌های آیفون و آیپد و حتی تبلت‌ها می‌رسیم، سرعت شارژ کردن اهمیت پیدا می‌کند. همچنین ظرفیت خروجی برای کاربران این مدل گوشی و تبلت‌ها، حساس تر می‌شود. پس اگر مهمانانی دارید که احتمالاً از این گوشی‌ها استفاده می‌کنند، حواستان به هدیه تبلیغاتی پاوربانک خودتان باشد.

 

کابل شارژ مناسب به همراه هدیه

داشتن یک پاوربانک بدون کابل شارژ، مثل تعارف کردن چای بدون قندان است. در حقیقت ما یک وسیله غیرکاربردی به مهمانان هدیه داده ایم. هدیه ای که فقط می‌تواند آن را توی کیفش بگذارد و امیدوار باشد که روزی به کابل شارژش برسد. برای کسی که یک شارژر همراه با خودش نیاورده است، کابل شارژ هم معضل خواهد شد. پس اگر احتمال می‌دهید که حتی برای یک مهمان هم این مشکل می‌تواند برطرف شود، کابل شارژ را همراه هدیه تان بگذارید.

 

در صورتی که به خرید پاوربانک تبلیغاتی فکر می‌کنید، شرکت پیشکش کلکسیونی از بهترین‌ها را برای شما فراهم آورده است. کافی است به صفحه پاوربانک‌های ما سری بزنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


10/ مهر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف