WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
مهم‌ترین نکات در هنگام خرید فلش مموری‌های کارتی

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید فلش مموری‌های کارتی

22/ مهر/1398

همیشه شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف تلاش می‌کنند تا با ارسال هدایای تبلیغاتی نام خود را در ذهن همکاران و مشتریان ثبت کنند. اما برای این کار، هدیه‌های تبلیغاتی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا بتوانند این مهم را عملی کنند. در ادامه قصد داریم این ویژگی‌ها را در فلش‌های تبلیغاتی کارتی بررسی کنیم تا شما بتوانید به سادگی فلش‌های کارتی و تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید.


مهم‌ترین ویژگی فلش مموری کارتی چیست؟

فلش مموری‌های کارتی همان فلش مموری‌های معمولی‌اند که در یک قالب قرار می‌گیرند تا جلوه بیشتری را برای مخاطبان داشته باشند. اما این ویژگی اصلی آن‌ها نیست. بلکه اصلی‌ترین ویژگی این فلش‌ها محتوایی است که می‌توانید بر روی آن‌ها چاپ کنید. مخاطبانتان هر باری که قصد استفاده از آن فلش را داشته باشند با پیغام تبلیغاتی شما روبرو می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا پیغام شما به خوبی در ذهن آن‌ها ثبت شود. اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، مخاطبان شما هنگامی که می‌خواهند از خدمات و یا محصولاتی شبیه به خدمات و محصولات شما استفاده کنند، به صورت ناخودآگاه به سوی برند شما جذب خواهند شد.

 

نمونه فلش مموری کارتی

از فضای چاپ فلش مموری کارتی می‌توانید به خوبی برای رساندن پیامتان استفاده کنید

 

 

بیشتر بخوانید: فلش مموری‌ تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارند؟

 

 

کیفیت چاپ بر روی فلش‌های تبلیغاتی چاپی

شما هنگام سفارش فلش کارتی تبلیغاتی خود باید به کیفیت چاپ بر روی آن توجه فراوانی داشته باشید. زیرا اگر پیغام شما به خوبی بر روی فلش مموری کارتی شما ثبت نشود اثر کافی را نخواهد گذاشت. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا به کیفیت چاپ بر رپی فلش مموری خود توجه بسیاری داشته باشید تا با مشکلی روبرو نشوید. اگر مایل باشید می‌توانید با کارشناسان ما در هدایای تبلیغاتی پیشکش تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره کیفیت چاپ بر روی فلش مموری تبلیغاتی کارتی به دست آورید.

چاپ فلش مموری‌های تبلیغاتی کارتی در شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش به صورت تمام رنگی و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها می‌باشد که آن را در برابر شستشو و تابش نور خورشید مقاوم می‌کند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره چاپ بر روی این فلش‌ها به دست آورید با ما تماس بگیرید.

 

 

ابعاد فلش مموری‌های تبلیغاتی کارتی چگونه است؟

فلش مموری‌های تبلیغاتی کارتی، ابعادی مشابه با کارت‌های بانکی دارند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را در کیف پول خود قرار دهید. شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در ابعاد ۸۳.۵ میلی متر در ۵۲.۵ میلی متر بر روی فلش تبلیغاتی کارتی چاپ کنید. به بزرگی تصاویر و متن‌ها در طراحی محتوای خود برای فلش‌های تبلیغاتی کارتی دقت داشته باشید. زیرا دیده شده برخی از این تصاویر یا متن‌ها بعد از چاپ بسیار کوچک شده‌اند و به راحتی قابل مشاهده نیستند.

 

ابعاد فلش مموری کارتی

ابعاد فلش مموری کارتی و محل‌های مناسب چاپ آن

 

 

ظرفیت فلش مموری‌های کارتی پیشکش

فلش مموری‌های تبلیغاتی کارتی پیشکش در ظرفیت‌‌های ۸ الی ۳۲ گیگابایت موجود است که می‌تواند برای انواع مشتریان و مخاطبان شما مناسب باشد و آن را به یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده تبدیل کند. بدنه این فلش‌ها نیز از PVC تولید شده تا بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهد و دوام و طول عمر بالایی داشته باشد.

 

اگر شما نیز مایلید برای تبلیغات کسب و کار خود از فلش مموری‌های تبلیغاتی کارتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش تماس بگیرید تا آن‌ها شما را برای انتخاب بهترین فلش مموری تبلیغاتی ممکن راهنمایی کنند و اطلاعات مورد نیازتان را به شما ارائه کنند. برای تماس با کارشناسان ما می‌توانید با شماره 02188403004 تماس حاصل فرمایید.


22/ مهر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف