WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با خودکار تبلیغاتی سطح آگاهی از برند خود را بالا ببرید

با خودکار تبلیغاتی سطح آگاهی از برند خود را بالا ببرید

21/ آبان/1398

چرا استفاده از خودکار تبلیغاتی در میان هدایای تبلیغاتی در این حد گسترده است؟ چه چیزی در یک خودکار تبلیغاتی وجود دارد که سازمان‌ها و شرکت‌ها سال‌های سال استفاده از آن را کنار نمی‌گذارند؟ برندسازی، بالا بردن سطح آگاهی از برند یا افزایش آگاهی از برند رمز ماندگاری خودکارهای تبلیغاتی در بورس شرکت‌ها است.


خودکارها کالایی مصرفی هستند که هر لحظه به آن نیاز پیدا می‌کنیم، هر چه قدر هم خودکار بخریم باز ممکن است در جایی و زمانی خودکار پیدا نکنیم، همیشه این جمله را از کسی که گوشی تلفن به دست دارد شنیده‌ایم، یک خودکار، قلم... قلم. رمز اهمیت خودکار تبلیغاتی همین است، نیاز همیشگی. شما هیچ‌وقت به اندازه کافی خودکار ندارید و همیشه در نزدیکی خود به اندازه کافی خودکار نمی‌بینید. شرکت‌های تبلیغاتی و بخش برندسازی کسب‌وکارها با تلفیق این نیاز و هدف خود از خودکار تبلیغاتی استفاده می‌کنند. استفاده از خودکار برای تثبیت نام برند و شرکت شما بسیار کاربردی، ارزان و تأثیرگذار است. برای تهیه خودکار تبلیغاتی، حتما راهنمای خرید خودکارهای تبلیغاتی را مطالعه کنید.

 

خودکارهای تبلیغاتی و ویژگی های آن

خودکارهای تبلیغاتی برای تثبیت نام برند شما بسیار مناسب هستند

 

ویژگی‌های خودکار تبلیغاتی


خودکار تبلیغاتی به راحتی توزیع می‌شود، این ویژگی بسیار مهمی است از آنجا که برای توزیع بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر به‌جز خودکار نیاز به تخصیص زمان و نیروی انسانی دارید، لازم است در زمانی خاص مانند عید نوروز هدایای خود را برای مشتری‌ها ارسال کنید و نمی‌توانید طیف گسترده‌ای از مشتریان را تحت پوشش قرار دهید ولی در مورد خودکار تبلیغاتی توزیع آسان آن در میان طیف گسترده‌ای از مشتریان احتمالی نام شما را به مشتری‌ها می‌شناساند. به همین راحتی اسم شما در مقابل چشم مشتری احتمالی قرار می‌گیرد، آن هم نه فقط یک بار بلکه در ساعات مختلف شبانه‌روز، هر زمان که او به خودکار نیاز داشت، تقریباً هر کسی در یک روز چند بار به سراغ خودکارش می‌رود.

 

خودکار تبلیغاتی و یادآوری برند

با خودکارهای تبلیغاتی برند شما همیشه در مقابل چشمان مشتری خواهد بود

 

یادآوری برند و خودکار تبلیغاتی


خودکارها ابزارهای کاربردی و مصرفی هستند که به‌کرات مورد استفاده قرار می‌گیرند در بالا بردن سطح آگاهی از برند دو مرحله وجود دارد، شناسایی برند و یادآوری برند. با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی می‌توان شناسایی برند را انجام داد ولی یادآوری برند نیازمند تبلیغات هوشمندانه‌ای است که به‌دقت برنامه‌ریزی‌شده باشد. یک خودکار ساده هر دو مرحله و شاخص مهم سطح آگاهی از برند را در خود دارد. در میان هدایای تبلیغاتی خودکارها همیشه محبوب بوده‌اند و دلیل اصلی آن همین است. خودکار تبلیغاتی هر دو شاخص را در خود دارد و اگر آگاهی به این موضوع نیز در میان صاحبان شرکت‌ها وجود نداشته باشد ولی تأثیر استفاده از خودکار تبلیغاتی باعث شده است سال‌های طولانی به استفاده از آن اصرار داشته باشند.

خودکار تبلیغاتی با در مقابل چشم قرار گرفتن شاخص شناسایی برند یا شناساندن برند را در خود دارد و با استفاده مکرر از آن در زندگی روزمره بخش دوم یعنی شاخص یادآوری را نیز برای مشتری در ذهن تداعی می‌کند. یادآوری از برند یکی از مهم‌ترین مسائل در سطح آگاهی از برند و برندسازی است. یادآوری برند یعنی وقتی مشتری با کالای شما در فروشگاه یا هر مکانی روبه‌رو می‌شود می‌تواند لوگو، نام یا تصویر برندی که به او شناسانده شده است را به یاد بیاورد و ذهن او اطلاعات دریافتی را فراخوانی می‌کند؟ برای اینکه این اتفاق رخ دهد تکرار تأثیرگذار است.

 

نتیجه تحقیقات علمی


محققان و کارشناسان پژوهش‌های بازار بر این نکته تأکید می‌کنند که بسیاری از انتخاب‌ها و تصمیم‌های خریداران و مشتریان در لحظه خرید گرفته می‌شود. آن لحظه که شما با کالا روبه‌رو می‌شوید و بسته‌بندی، لوگو و همه ویژگی‌های کالا را مشاهده می‌کنید تصمیم آنی برای خرید این یا آن محصول می‌گیرید. تأثیر در تصمیم‌گیری مشتری در آن لحظه تصمیم‌گیری با یادآوری برند رخ می‌دهد. یادآوری نقش پر رندگی در انتخاب مشتری در خریدهایش دارد.

افزایش سطح آگاهی از برند با خودکار تبلیغاتی


در میان هدایای تبلیغاتی هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که مدیران فروش و واحدهای مارکتینگ سازمان‌ها و شرکت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند ولی تقریباً در تمامی سازمان‌ها استفاده از خودکار تبلیغاتی حتی در میان کارمندان و کارکنان دیده می‌شود به‌خصوص در میان شرکت‌های خدماتی و برندهای آنلاین استفاده از این کالاها بیشتر دیده می‌شود.

علت این موضوع افزایش سطح آگاهی از برند است، در شرکت‌های خدماتی و برندهای آنلاین خود مشتری است که جستجو می‌کند بنابراین تأثیرگذاری روانی در تصمیم‌گیری او با اقداماتی از جمله توزیع گسترده کالاهایی مانند خودکار تبلیغاتی امکان‌پذیر است. ممکن است در لحظه خرید یادآوری برند تأثیر زیادی نداشته باشد ولی در نهایت در زمان ارزیابی مصرف‌کننده و مشتری از برند، انتخاب برند در هر شرایطی و تصمیم‌گیری در هر مکانی این یادآوری برند است که در استفاده‌های مکرر از برند تأثیر دارد زیرا مشتری در حافظه خود اطلاعات زیادی از برند دارد که در شناسایی او تأثیرگذار است.

 


21/ آبان/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف