WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
۵ راه مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها باید تنبلی را کنار بگذارید!

۵ راه مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها

5/ آذر/1398

اگر می‌خواهید با مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی، برای عرضه در یک نمایشگاه تجاری حاضر شوید؛ مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود.


همه شما یک بازگشت سرمایه (ROI) سودمند می‌خواهید، درست است؟ پس کافیست عملکرد عاقلانه‌ای داشته باشید. من توانستم در نمایشگاه شیرینی و تنقلات شیکاگو حضور داشته و در آن جا متوجه شدم، تعدادی از غرفه‌های ممتاز با توجه به پتانسیل و توانشان، از نمونه‌های رایگانی به عنوان هدیه استفاده می‌کنند. چنانچه روش آن‌ها را دنبال کنید، در نمایشگاه بعدی به تجارتتان تکانی اساسی خواهید داد.

۵ راه وجود دارد که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید در نمایشگاه بعدی‌تان از هدایای تبلیغاتی به شکلی موثر استفاده کنید:

۱ـ هدایایتان را طوری درست کنید که تاثیر خوبی داشته باشد.

همانطور که می‌دانیم، تمام آدم‌ها چیزهای رایگان را دوست دارند. چنانچه مردم بعد از بازدید از غرفه‌تان، به دلیل دریافت هدایای رایگان، حس خوبی داشته باشند؛ در موفقیت شما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

Color It Candy با ایجاد یک تجربه تعاملی، از طریق شرکت در بازی Skee-Bal، افرادی را به مشارکت با برندشان دعوت کرد. آن‌ها در انتها هولدرهای موبایل رنگارنگی را به شرکت کنندگان هدیه دادند و برای جذاب‌تر کردن موقعیت به کسانی که امتیاز بالای ۴۵۰۰۰ کسب کردند، به قید قرعه یک بلندگوی بلوتوث اهدا نمودند. بازدیدکنندگان در پایان از هدایای دریافتی راضی بودند. چون احساس می‌کردند این کار شایسته تقدیر است.

 

روش اول

 

۲ـ به هدیه‌هایی که می‌دهید توجه کنید.

یک شرکت تولید کننده تنقلات با نام Peatos، خوراکی‌های به نسبت سالم‌تری را از میان تنقلات خود، انتخاب کردند. آن‌ها چیپس‌های طعم دارشان را در یک سبد گذاشته و پاکت‌هایشان را با گیره‌ای در سبد دیگر آویزان کردند. هر دو سبد به عنوان راهی برای باز کردن باب معاشرت، توسط کارمندان شرکت به مردم تحویل داده شد. مردم اصولا در یک نمایشگاه تجاری، بلافاصله و بدون نگاه دوم از مقابل غرفه‌ها عبور می‌کنند اما غرفه‌ها، کارمندان شان و کسانی که نمونه‌های رایگان را به افراد تحویل می‌دادند، بیش تر از سایرین در ذهن بازدیدکنندگان می‌ماندند.

 

روش دوم

 

 

 

۳ـ  نحوه ارائه مناسب را فراموش نکنید

جلوه ظاهری یک نمایش تجاری قطعا مهم است. برای انتخاب شرکت کنندگان، ‌صدها غرفه وجود دارد اما نحوه ارائه هدایا و طرز چیدمان آن‌ها در غرفه‌تان، می‌تواند شما را به نسبت سایرین متفاوت و خاص جلوه دهد. شما می‌خواهید، اجناس رایگان بخش عمده‌ای از ویترین‌تان باشد و همه چیز کاملا چشم نواز و قابل توجه به نظر بیاید.

در نمایشگاه مربوط به شیرینی و تنقلات، غرفه‌هایی که به بازدیدکنندگان کیسه‌هایی حاوی چیپس، آب نبات‌های کوچک و کیک‌های شکلاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص ارائه می‌دادند، بیشترین میزان ترافیک انسانی را داشتند.

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی روش سوم ارائه

 

 

 

۴ـ‌ هدایای خود را با محصولات جدید ترکیب کنید

بطری‌های آب، کیسه‌های حمل و سایر وسایل سفارشی در نگاه اول ممکن است خیلی جالب نباشند، اما چنانچه با محصولات جدید و مهیج ترکیب شوند، قطعا جذاب تر به نظر می‌رسند. مردم همیشه از امتحان طعم‌های جدید و تجربه موقعیت‌های سرگرم کننده، هیجان زده می‌شوند.

شرکت "نستله" غرفه‌اش را طوری طراحی کرده بود که مردم هنگام بازدید از آن جا حسی شبیه به فروشگاه گردی را داشتند. در غرفه نستله میزهایی وجود داشت که می‌توانستید میان آن‌ها قدم زده و کیف‌تان را از تنقلاتی با طعم‌های دل چسب و شیرین و هم چنین خودکارهای جذاب Butterfinger و Baby Ruth پر کنید.

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی روش چهارم ارائه

 

 

۵- حواس پنجگانه را درگیر کنید

هدایای تبلیغاتی با برند شما، لزوما نباید بین مردم پخش شود. می‌توانید از روش‌های خلاقانه دیگری نیز استفاده کنید.

ترکاندن توده‌ای از آب نبات‌های شیرین اطراف غرفه‌های دیگر، می‌تواند به اندازه ترکیدن توپ‌های ساحلی در آسمان جالب باشد. نادیده گرفتن صدای ترکیدن آن‌ها و هم چنین جنبش‌شان در هوا، تقریبا غیر ممکن به نظر می‌آید.

 

روش پنجم ارائه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

 

شما نباید در نمایشگاه‌های تجاری، صرفا یک شرکت کننده باشید. دلیل اصلی حضور شما باید؛ به نمایش گذاشتن محصولات‌تان، جذب مشتری جدید و معرف جامعی از برندتان باشد.

موارد کوچکی که می‌تواند در جلب توجهات مردم به سمت غرفه شما، تاثیرات زیادی داشته باشد:

  • ۸۰٪ از شرکت کنندگان معتقدند؛ مشارکت مخاطبان و نمونه های رایگان به طور قابل توجهی به تصمیم‌گیری در مورد خرید کمک می‌کند.
  • ۷ ثانیه؛ مدت زمانی است که شما فرصت دارید اولین تاثیر از برندتان را بر مخاطب بگذارید.
  • ۴۸٪ از غرفه‌دارن معتقدند، ‌یک غرفه چشم نواز موثرترین راه برای جذب بازدیدکنندگان است.
  • دلیل حضور ۹۲٪ از بازدیدکنندگان، مشاهده کردن ایده‌های جدید و خلاقانه در سرویس‌ها و محصولات می‌باشد.
  • ۸۳٪ از اطلاعاتی که مغز انسان پردازش می کند، براساس مشاهدات بصری هستند.

 

 

 

همه چیزهایی که مردم به خانه می‌برند

در یک نمایشگاه تجاری چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. به طور میانگین مردم ۵ تا ۸ ساعت زمان، صرف بازدید از نمایشگاه می‌کند. چه کسی می‌تواند همه چیز را به خاطر بسپارد؟ این موضوع همان دلیلی است که هدایای تبلیغاتی با برند شما و نمونه‌های رایگان‌تان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. هنگامی که مردم به خانه می‌روند، می‌توانند در اوقات فراغت خود نمونه‌های‌تان را امتحان کنند و هر زمان که بخواهند از خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی یا چیزهای دیگر استفاده کنند. این‌ها لحظاتی هستند که برند شما به ذهن آدم ها خطور می‌کند. اگر خوش شانس باشید، می‌توانید از آن‌ها انتظار داشته باشید تلفن را برداشته یا به وب سایت شما مراجعه کنند!

 

 

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی که به خانه می برند

 

 


5/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف