WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
۶ هدیه تبلیغاتی برتر مناسب هدیه به کارمندان

۶ هدیه تبلیغاتی برتر مناسب هدیه به کارمندان

10/ آذر/1398

 تمام آدم‌ها عاشق هدیه گرفتن هستند و قطعا کارمندان نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. کارمندان در تمامی مشاغل بخشی جدایی ناپذیر و با اهمیت هستند. به همین دلیل؛ هر کارمندی برای کار سخت و تعهداتش نسبت به شغل خود شایسته تقدیر و پاداش است. در سال‌های اخیر، مطالعات نشان داده‌اند بیشتر کارمندان پس از دریافت هدیه با انگیزه بیشتری کار کرده و در انجام وظایف خود بهتر عمل می‌نمایند.


اهدای هدایای تبلیغاتی از سمت سازمان‌ها به کارمندان موضوع بسیار قابل توجهی می‌باشد و نشان می‌دهد شما چه قدر کارمندان خود را عزیز می‌دارید و برای آن‌ها ارزش قائل هستید. یک هدیه شرکتی فقط یک هدیه معمولی نیست بلکه مانند سرمایه گذاری برای تجارت شما نیز محسوب می‌گردد.

مناسبت‌های خاص مانند آغاز سال، روز کارمند، شب یلدا و عیدهای مختلف می‌توانند فرصت مناسبی برای تهیه و تقدیم هدایای تبلیغاتی مختلفی مانند لیوان تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، فولدر تبلیغاتی، دفترچه یادداشت، فلش مموری و... باشد. بنابراین چنان چه در مورد نوع هدایایی که برای کارمندان تان مناسب است سردرگم هستید،‌ این مقاله به شما کمک موثری خواهد کرد. در زیر 6 ایده ویژه برای هدیه به کارمندان آورده شده است:

 

1. خودکار تبلیغاتی:

خودکارهای تبلیغاتی که به طور خاص مورد توجه عموم انسان‌ها به خصوص کارمندان می‌باشند، یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید به کارمندانتان هدیه دهید تا متوجه شوند شما قدردان سخت کوشی آن‌ها هستید. با این حال، شما باید هنگام تهیه این هدیه مراقب باشید هدایایی خریداری نمایید که متناسب با نوع، سبک و شرح شغل آن‌ها باشد. انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب بسیار ضروری است.

 

خودکار تبلیغاتی مخصوص کارمندان

خودکار هدیه بسیار مناسب و پرکاربرد برای کارمندان

 

 

 

 

 

2. دفترچه یادداشت:

هر سال جدید می‌تواند با یک دفترچه یادداشت و یا یک تقویم آغاز شود که هر دو برای هدیه دادن به کارمندان گزینه‌هایی ایده آل هستند. مجموعه‌ای از دفترچه یادداشت‌ها برای نوشتن امور روزانه و چک لیست؛ با جنس‌ها و طرح‌های مختلف و کیفیت عالی برای هر کارمندی یک هدیه دوست داشتنی خواهد بود.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی هدیه بسیار مناسبی برای هدیه به کارمندان است

 

 

 

 

3. لیوان تبلیغاتی:

نظرتان راجع به یک لیوان با چاپ لوگوی شما بر روی آن چیست؟‌ قطعا باید نظرتان مثبت باشد، چون لیوان تبلیغاتی فقط یک هدیه برای کارمندانتان نیست که روز خود را برای نوشیدن چای یا قهوه با آن شروع کنند بلکه شما با چاپ لوگو یا جزئیات مربوط به شرکت خود بر روی لیوان، همواره چشم‌های کارمندانتان را سمت خود خواهید داشت.

 

لیوان تبلیغاتی کارمندی

لیوان تبلیغاتی نام محصول یا برند خود را چاپ کنید و به کارمندان خود هدیه دهید

 

 

 

 

 

 

4. پاوربانک:

در دنیای امروز که تقریبا اکثر افراد و اقشار مختلف جامعه، بیشتر ساعات روزانه‌شان را در حال کار کردن با تلفن‌های همراهشان هستند، در اختیار داشتن یک پاوربانک برای اطمینان از خاموش نشدن تلفن‌های همراه می‌تواند امری ضروری به حساب بیاید. در نتیجه به کارمندانتان یک پاوربانک هدیه دهید و رضایت آن‌ها از این هدیه کاربردی بی‌شک به گوشتان خواهد رسید.

پاوربانک تبلیغاتی پرووان 5000 میلی آمپر

پاوربانک هدیه تبلیغاتی بسیار مناسبی برای کارمندان است

 

 

 

 

 

5. فولدر تبلیغاتی:

‌ فولدرهای تبلیغاتی با طرح‌های متنوع مانند یک صندوقچه چرمی جذاب است. هدیه دادن این فلدرها به کارمندان که اصولا حاوی ورق‌های کاغذ نیز می‌باشند، می‌تواند محلی باشد برای جای دادن و گردآوری وسایلی مانند فلش مموری، خودکار، ماشین حساب که ممکن است غالبا در سمینارها و جلسات مورد استفاده آن‌ها قرار گیرند.

 

فولدر تبلیغاتی لکسون ویژه هدیه به کارمندان

فولدر هدیه‌ای بسیار کابردی برای کارمندان شما خواهد بود

 

 

 

 

 

 

6. فلش مموری:

شما با حکاکی و درج برند خود بر روی هدایایی مانند فلش مموری تبلیغاتی و هدیه دادن آن‌ها به کارمندانتان، نه تنها خوشحال شان خواهید کرد بلکه با هر بار استفاده از این وسیله خود را در ذهن آن‌ها تداعی خواهید کرد. پس اگر به دنبال هدیه مناسب برای کارمندان هستید، به این گزینه بیشتر فکر کنید.

 

فلش مموری کارمندان

فلش مموری هدیه‌ای است که همیشه مورد استفاده کارمندان قرار خواهد گرفت

 

 

 

 

 

به خاطر بسپارید تنها دادن یک هدیه مهم نیست بلکه نوع هدیه و کارایی آن نیز موضوعی قابل توجه می‌باشد. هدایای تبلیغاتی شخصی شده، ایده‌آل ترین هدیه برای هر کارمندی است. شما می‌توانید یک پیام شخصی به این هدیه اضافه کنید تا آن‌ها را بیش تر دوست داشته باشند. برای مشاوره در خصوص هدایای تبلیغاتی ویژه کارمندان با کارشناسان ما در تماس باشید.


10/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
آیدان
1398/12/28 12:50
اخه تو خونه ما دفترچه خودکار زیاد با این کرونا هم که نمیشه از بیرون چیزی خرید چیزهای جدید بیارید که بتونیم تو خانه بسازیم.
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1398/12/29 12:59
چشم ما همیشه تلاش می‌کنیم هدیه‌های جدید و خلاقانه مناسب کارمندان بیاریم و به لیستمون اضافه کنیم. امیدواریم زودتر کرونا هم از بین بره.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف