WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ست مدیریتی، لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هدیه تبلیغاتی

ست مدیریتی، لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هدیه تبلیغاتی

13/ آذر/1398

آیا تا به حال به رستورانی رفته‌اید که به شما اجازه دهد مواد غذایی تشکیل دهنده پیتزای خود را خودتان انتخاب کنید؟ دقت کرده‌اید که چقدر آن غذا برایتان جذاب‌تر و دلچسب‌تر می‌شود؟ قضیه برای ست‌های مدیریتی تبلیغاتی نیز چنین است. شما می‌توانید هدایای تبلیغاتی درون ست را از میان بهترین‌ها و با سلیقه خودتان انتخاب کنید و از دادن این هدیه لوکس لذت ببرید. در ادامه نکاتی بسیار کلیدی در خصوص ست‌ها بیان می‌کنیم.


جعبه ست مدیریتی تبلیغاتی

جعبه یکی از مهمترین عضوهای ست مدیریتی است

 

 

4 عضو اصلی ست‌های مدیریتی تبلیغاتی:

  1. جعبه ست مدیریتی: مهم‌ترین عضو هر ست مدیریتی جعبه آن است. اگر جعبه خوش ساخت و شیک باشد اعتبار بسیار خوبی به هدیه شما می‌دهد. حال اگر جعبه از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، حتی اگر گران‌ترین و لوکس‌ترین هدایا هم داخل آن باشد، هیچ گاه به چشم مخاطب شما نمی‌آید و اصلا تاثیر خوبی نمی‌گذارد. معمولا روی جعبه‌ها پلاک فلزی مولتی استایل کار می‌شود که بدین گونه فضای بسیار مناسبی برای چاپ لوگو به وجود می‌آید. در این مورد از چاپ لیزر برای حک کردن لوگو استفاده می‌شود.
  2. ابر داخل جعبه: برای چیدن هدایای تبلیغاتی کنار هم در داخل جعبه از یک ابر خاص استفاده می‌شود. یک طرف این ابر برای زیبایی بیشتر یک لایه نازک جیر دارد. پس از انتخاب هدیه تبلیغاتی و جا نمایی، این ابر با لیزر برش می‌خورد و هدایا داخل جعبه قرار می‌گیرند.
  3. هدایای تبلیغاتی: هدایای بسیار متنوعی در داخل ست‌ها قرار می‌گیرند. از جمله این هدایا می‌توان به خودکار تبلیغاتی، جا کلیدی، جا کارتی، پاوربانک تبلیغاتی، شارژر فندکی، کابل شارژ، فلش تبلیغاتی، کیف پول، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، هندزفری و هارد اکسترنال اشاره کرد. بر اساس بودجه و سلیقه هر شرکت و با توجه به نیاز مخاطبان یا موضوع اهدای هدیه، این هدایا انتخاب می‌شوند. این هدایا هم می‌توانند بر اساس سلیقه شما با لوگو یا هر نوشته و طرح دیگری چاپ بخورند. اما در نظر داشته باشید که پلاک روی جعبه لوگوی شما را نمایش می‌دهد.

 

نمونه ست مدیریتی تبلیغاتی

نمونه یک ست مدیریتی لوکس با ساعت هوشمند، شارژر فندکی و پاوربانک کابل متصل

 

 

 

 

چند نکته بسیار مهم در خصوص ست مدیریتی:

  • هدیه گیرنده را بشناسید: اینکه این ست را برای چه کسانی تهیه می‌کنید بسیار مهم است. به طور مثال اگر مدیرانی که به آن‌ها هدیه می‌دهید اهل سفر هستند حتما یکی از هدایای داخل ست بهتر است پاوربانک باشد.
  • هدایای زیادی داخل ست نگذارید: بهتر است کیفیت هدایا مد نظر باشد. حتی اگر دو هدیه خوب در داخل ست قرار دهید کافی است. با هدایای ارزان ست خود را شلوغ نکنید.
  • نیازی نیست همه هدایا چاپ داشته باشند: معمولا هدایای که چاپ ندارند بیشتر مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند. مزیت ست مدیریتی تبلیغاتی این است که روی جعبه لوگوی شما چاپ می‌شود و دیگر نیازی به چاپ همه هدایای داخل ست نیست.
  • ترکیب رنگ هدایای داخل ست را فراموش نکنید: بهتر است هدایا از یک تم رنگی خاص انتخاب شوند. بدین ترتیب وقتی در جعبه ست باز می‌شود، ست شما چشم نوازتر خواهد شد و بسیار تاثیر خوبی در مخاطب شما خواهد داشت.
  • نحوه پرزنت یا ارائه ست بسیار مهم است: اینکه شما چه زمانی، توسط چه شخصی و در چه ساک دستی این هدیه را به شخص مورد نظرتان ارائه می‌کنید بسیار حائز اهمیت است. در نظر بگیرید که مدیران معمولا هدایای زیادی دریافت می‌کنند و این اتفاق در انتهای سال بسیار شدت می‌گیرد. باید به نحوی باشد که کاملا جلب توجه کرده و در میان هدایای دیگر گم نشود. مثلا اگر به یک مدیر خانم هدیه می‌دهید حتما از یک شاخه گل هم استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه بهترین بسته بندی را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

 

 

ست مدیریتی آبی رنگ

رعایت ترکیب رنگ در ست‌های مدیریتی، تاثیر بسیار زیادی در نگاه اول مخاطب شما خواهد داشت

 

 

 

شرکت پیشکش در زمینه ست‌های مدیریتی تبلیغاتی تمرکز بسیاری داشته است. از این ست‌ها معمولا در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و مراسم‌های خاص، اعیاد و... استفاده می‌شود که معمولا تنها برای افراد خاص و مشتریان ویژه در نظر گرفته می‌شود. ست‌های مدیریتی از حدودا 300.000 هزار تومان به بالا قیمت دارند که البته یک ست خوب با هدایای الکترونیکی بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان تمام می‌شود. در شرکت پیشکش نمونه ست مورد نظر شما به صورت رایگان تهیه می‌شود و در صورت تایید شما به تیراژ مد نظر تولید می‌گردد. برای مشاوره و دریافت نمونه با کارشناسان ما در تماس باشید.


13/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف