WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
پرفروش‌ترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟

پرفروش‌ترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟

28/ آذر/1398

خلق هدایای تبلیغاتی برای شرکت شما می‌تواند یک راه موثر و عملی برای دستیابی به مشتریان بیشتر باشد. اهمیت دارد هدایایی انتخاب کنیم که چشمگیر، جذاب و کاربردی باشد و در عین حال لوگوی شرکت شما یا محصول شما را به نحوی مناسب نمایش دهد. چه مشتریانی بیشترین پتانسیل را دارند و شما چگونه تلاش می‌کنید آن‌ها را حفظ کنید؟ شما برای بازاریابی موثرتر و کارآمدتر چه راهکارهایی دارید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.


هر وسیله‌ای که شما برای تبلیغ کسب و کار خود ارائه کنید یک هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود. معمولا این محصولات حاوی برچسب، لوگو، نام شرکت، شماره تلفن، آدرس وبسایت و یا آدرس خود شرکت خواهد بود. این محصولات معمولا برای تبلیغ یک فعالیت خاص از یک کسب و کار، یا یک رویداد یا یک محصول جدید، یک سرویس خاص، یک تخفیف ویژه و غیره بکار می‌روند.

در واقع، هدایای تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی یا محصولات تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان یا ماگ، کیف، تقویم، کلاه، تیشرت، جعبه پذیرایی تبلیغاتی، ساعت، دفترچه یادداشت و... به مشتری‌های فعلی یا مشتری‌های بالقوه داده می‌شود.

این هدایا معمولا حاوی لوگوی سازمان، اسم و آدرس شرکت، همچنین محصولات و سرویس‌های ارائه شده شرکت می‌باشند و به عنوان یاد آوری کننده عمل می‌کنند. همچنین ممکن است محصول جدید و یا سرویس جدید و یا یک چیز خاص را تبلیغ کنند.

همه شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها هدایای تبلیغاتی را برای تبلیغ محصول یا سرویس‌هایشان استفاده می‌کنند. بیشتر اوقات این محصولات محصولاتی هستند که جنبه کاربردی داشته و به صورت روزمره استفاده می‌شوند.

همه این‌ها از کجا شروع شد؟

اول از همه باید گفت، تنها نسل ما نیست که به اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کار و تبلیغ برند خودش پی برده است. شاید سابقه این کار برگردد به اولین انسان‌هایی که تجارت و کسب و کار را شروع کردند. شاید اولین بازرگانی که شروع بکار کرد یا فروشنده‌ای که می‌خواست از رقبایش پیشی بگیرد، نمونه‌ای از کالایش را برای تبلیغات در اختیار یک مشتری گذاشته است یک تکه میوه از بهترین میوه‌هایش یا یک لقمه از غذایی که آماده کرده است. همزمان با پیشرفت تمدن استراتژی هایمان نیز در حال تحول می‌باشد.

در سال 1798 اولین هدیه‌ای که برای بزرگداشت جرج واشنگتن قبل از انتخابات به وی داده شد یک دگمه یادبود بود. بعد از آن هدایای تبلیغاتی دیگری محبوبیت پیدا کرد از جمله خط کش‌ها، پیش بند تبلیغاتی، وسایل چوبی، انواع تقویم‌ها، کتاب‌های جیبی، جای کارتی، و حتی کلاه اسب سواری.

پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی با در نظر گرفتن تجربه شرکت پیشکش

عوامل بسیاری باعث تاثیرگزاری هدایای تبلیغاتی می‌شوند. باید در نظر داشت که رده سنی، جایگاه اجتماعی، موقعیت شغلی یا سازمانی، جنسیت و شرایط فرهنگی مخاطب شما در انتخابتان برای بهترین و موثرترین هدیه تبلیغاتی بسیار تاثیرگزار است. اما به طور کلی مشتریان ما بیشتر از این هدایا استقبال کرده‌اند:

- خودکار تبلیغاتی:

این هدیه تبلیغاتی به علت کاربرد بسیار زیاد و همچنین قیمت مناسب مورد استقبال بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته‌ است.

خودکار تبلیغاتی پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی، یکی از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی

 

 

- فلش مموری تبلیغاتی:

فلش مموری تبلیغاتی به دو دلیل مورد استقبال قرار می‌گیرد. اول آنکه هر کسی به یک یا چند فلش مموری نیاز دارد و در محل کار، خودرو و منزل از آن استفاده می‌کند. مورد بعدی اینکه با این هدیه، تیزر تبلیغاتی یا کاتالوگ محصولات شما در اختیار مشتری یا مخاطب قرار می‌گیرد.

 

فلش مموری تبلیغاتی

محتوای مورد نظر خود را روی فلش مموری کپی کنید و آن را هدیه دهید

 

 

 

- پاوربانک تبلیغاتی:

با توجه به اینکه پاوربانک تبلیغاتی بسیار کاربردی است و همیشه همراه مخاطبان شرکت‌های هدیه دهنده می‌ماند و همچنین فضای بسیار مناسب چاپ لوگو دارد همیشه جز پرفروش‌ترین‌هاست.

 

 

پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک‌ها معمولا فضای بسیار مناسبی برای چاپ لوگو دارند

 

 

 

- ست مدیریتی تبلیغاتی:

همه موارد بالا را می‌توانید یک جا، با جعبه و بسته‌بندی بسیار شیک به مخاطب خود که احتمالا مدیر یکی از شرکت‌های طرف قرارداد است هدیه دهید. جالب نیست؟ ست مدیریتی تبلیغاتی، یکی از هدایای تبلیغاتی مدیریتی لوکس محسوب می‌شود.

ست مدیریتی تبلیغاتی پیشکش

ست مدیریتی، از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی است

 

 

 

 

- دفترچه تبلیغاتی:

انتخاب اول برای همایش‌ها دفترچه یادداشت تبلیغاتی است که معمولا همراه یک خودکار تبلیغاتی هدیه داده می‌شود.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی پیشکش

بهترین هدیه ویژه همایش‌ها، دفترچه یادداشت تبلیغاتی است

 

 

 

- لیوان یا ماگ تبلیغاتی:

لیوان تبلیغاتی پرفروش‌ترین هدیه به عنوان هدایای نمایشگاهی است. این هدیه نیز جز هدایای کاربردی است که معمولا کمتر کسی آن را کنار می‌گذارد.

 

لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی

یکی از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، لیوان است

 

 

 

کارشناسان شرکت پیشکش همواره سعی در ارائه بهترین پیشنهادات به مخاطبان خود دارند و این لیست با توجه به شرایط و بودجه مشتریان ارائه شده است.


28/ آذر/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف