WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با چاپ سابلیمیشن و کاربرد آن در زمینه هدایای تبلیغاتی

آشنایی با چاپ سابلیمیشن و کاربرد آن در زمینه هدایای تبلیغاتی

3/ دی/1398

سابلیمیشن روشی در صنعت چاپ است که به کمک گرما رنگ را به سطح کاغذ، مقوا، پارچه و سایر سطوح مشابه منتقل می‌کند. لباس‌های چاپ دار، شاسی‌های عکس و حتی کاشی‌های سرامیکی با استفاده از این روش چاپ درست می‌شوند. در زمینه هدایای تبلیغاتی از این روش چاپ در چه مواردی استفاده می‌شود؟


سابلیمیشن به معنای تصعید است. نام روش چاپ سابلیمیشن از آنجا می‌آید که در این روش چاپ، رنگ از حالت جامد مستقیما و بدون انتقال به حالت مایع، به فاز گازی رفته و بر سطح مورد نظر ثبت می‌شود. لذا نام روش چاپ تصعید یا همان سابلیمیشن را بر آن گذاشته‌اند.

چاپ سابلیمیشن چگونه کار می‌کند؟

بیشتر پرینترهای سابلیمیشن با فرآیند مشابهی کار می‌کنند. برخلاف پرینترهای جوهرافشان که نقاط مجزا و منفصلی از رنگ را بر صفحه می‌گذارند، محصول چاپ سابلیمیشن تصویر بسیار واقعی‌تر و پیوسته‌تری ارائه می‌دهد. استفاده از یک حلقه فیلم شفاف و گذر از رنگ‌های قرمز، آبی، زرد و خاکستری از مراحل اصلی این روش چاپ هستند. با گرم شدن دستگاه و عبور هوای گرم از برابر فیلم شفاف، رنگ‌های روی فیلم فورا تبخیر می‌شوند. بعد از آنکه رنگ‌های روی فیلم روی سطح مورد نظر چسبیده و به حالت جامد برگشتند، می‌توان تصویری یکدست و پیوسته، بدون نقطه‌های منفصل و جدا از هم داشت.

 

 

ماشین چاپ سابلیمیشن

ماشین چاپ سابلیمیشن

 

 

 

 

کاربردهای چاپ سابلیمیشن

 

برخلاف بسیاری از روش‌های چاپ کامپیوتری، روش سابلیمیشن را می‌توان علاوه بر کاغذ بر سطوح بسیار متنوعی به کار برد. دیدن تی‌شرت‌های با طرح‌های عجیب و خلاقانه یا ماگ‌هایی با طراحی‌های شخصی‌سازی‌شده، این روزها عادی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید برای هدیه‌ی تولد عزیزان‌تان آن‌ها را غافلگیر کرده و برای‌شان چاپ یک عکس خاطره‌انگیزتان را روی لیوان و ماگ یا لباس سفارش دهید. چاپ سابلیمیشن روی کاپوت و شیشه ماشین، تابلوی عکس، زیرانداز و حصیر، کیف، لوازم‌تحریر، ظروف، گلدان، وسایل ورزشی، اسکیت برد و تقریبا هر چیز که فکرش را بکنید مقدور است، البته به‌جز آب!

البته اگر شی مورد نظر شما از الیاف نایلون یا پلی‌استر ساخته شده باشد، خیالتان راحت باشد. سابلیمیشن با بهترین کیفیت آماده‌ی کمک به شما برای خلق تصویر موردنظرتان است. با استفاده از این روش تصاویر واقعی‌تر و رنگ‌های پیوسته‌تری خواهید داشت.

 

 

نمونه چاپ سابلیمیشن روی لیوان تبلیغاتی

نمونه لیوان و ماگ تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن

 

 

 

چاپ هدایای تبلیغاتی با سابلیمیشن

 

هدایای تبلیغاتی مدت‌هاست که برای معرفی کسب‌وکارها رایج شده‌اند. پیش‌تر با شنیدن عبارت هدایای تبلیغاتی تصویر حجم زیادی از سررسیدهای بی‌مصرفی که گوشه‌ی کمد خاک می‌خورند به ذهنمان می‌آمد و کلافه می‌شدیم. اما خبر خوب این است که سابلیمیشن به خاطر اینکه سطوح بسیار متنوعی را پوشش می‌دهد، دست طراحان هدایای تبلیغاتی را باز گذاشته و ما این روزها می‌بینیم از پاور بانک تبلیغاتی و اسپیکر و چراغ مطالعه تا جعبه‌ی پذیرایی و هدفون و فلش مموری تبلیغاتی و آفتاب‌گیر خودرو، همگی به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه می‌شوند.

در این میان، لیوان تبلیغاتی بیش از دیگر موارد دیده شده است. لیوان تبلیغاتی به این دلیل طرفداران بیشتری دارد که شی پرمصرفی در روزمره است. درواقع انتخاب لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی شرکت‌تان یعنی برند شما همیشه جلوی چشم مشتری است و از خاطرش نمی‌روید. با خوردن هر لیوان چای، یاد برند شما و عملکرد خوب‌تان در خاطر افراد زنده می شود. برای یک نام تجاری، چه چیزی از این بهتر؟

سابلیمیشن در عین حال که روش پیشرفته و به‌روزی بوده و محصول باکیفیت و باظرافتی تحویل می‌دهد، از نظر اقتصادی نیز به‌صرفه است. از سوی دیگر فرآیند سابلیمیشن در زمان کوتاهی انجام می‌شود. اگر ماده‎ای که چاپ سابلیمیشن روی آن انجام می‌شود کیفیت مناسبی داشته باشد، پس از شستشو هرگز کیفیت چاپ خود را از دست نمی‌دهد و رنگ آن ثابت باقی می‌ماند. همه‌ی این‌ها به شما می‌گوید که برای تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی برند خود همین امروز اقدام کنید و با روش سابلیمیشن آنچه را که دوست دارید معرف شما باشد، با نشان و نام شرکت و برند تجاری خود به ما سفارش دهید. با کمک چاپ سابلیمیشن، در اسرع وقت کالای مورد نظر به عنوان معرف شما و برند تجاری‌تان در دستان مشتریانتان خواهد بود.

 

هدایای تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن

برخی از هدایای تبلیغاتی با چاپ سابلیمیشن

 

 


برای آشنایی با خدمات چاپ سابلیمیشن و انواع هدایای تبلیغاتی گروه تبلیغاتی پیشکش گیفت، با ما تماس بگیرید. مشوران ما در پیشکش گیفت، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


3/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف