WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
5 مورد از باید و نبایدهای هدایای تبلیغاتی در مراسم‌ها

5 مورد از باید و نبایدهای هدایای تبلیغاتی در مراسم‌ها

10/ دی/1398

شکی نداریم که هدایای تبلیغاتی ابزار موثری برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال ارتقا حضور آنلاین و افزایش آگاهی مخاطبشان هستند. خصوصا این روش وقتی نتیجه بهتری می‌دهد که شامل محصولاتی با لوگوی تجاری باشد. آیا شما در حال آماده سازی خود برای میزبانی اولین مراسم جهت ارائه هدایای تبلیغاتیتان هستید؟ یا قبلا میزبانی کرده‌اید و نتیجه جالب توجهی ندیده‌اید؟ به‌هرحال به خواندن ادامه دهید. در ادامه پنج مورد از بایدها و نبایدهای هدایای تبلیغاتی که همه باید بدانند توضیح داده می‌شوند. این راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کنند در اولین میزبانی خود موفق عمل کنید، یا خطاهایی که در گذشته در این مورد داشته‌اید را برطرف کنید.


5 مورد از بایدهای هدایای تبلیغاتی

استراتژی‌های سودمندی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را هنگام میزبانی به کار گیرید تا نتیجه کارتان موفقیت‌آمیز باشد. این هم 5 مرود ضروری که برای داشتن یک مراسم فوق‌العاده باید رعایت شوند:

1) اهدافتان را مشخص کنید.

خوب می‌دانیم که ارائه هدایای تبلیغاتی لوگودار مانند پاوربانک تبلیغاتی یا حتی ماگ تبلیغاتی روش بازاریابی ثمربخشی به شمار می‌روند. اما کلید یک مراسم موفقیت‌آمیز این است که دقیقا تعیین کنید قصد رسیدن به چه اهدافی را دارید.

قبل از میزبانی مطمئن شوید که اهدافتان را خوب مشخص کرده‌اید. آیا فقط قصد دارید تعداد فالوئرهای شبکه‌های اجتماعیتان را بیشتر کنید؟ یا می‌خواهید مخاطب هدف بیشتری جذب کنید و فروشتان را افزایش دهید؟

 

مشخص کردن هدف

هدفتان از ارائه هدایای تبلیغاتی را از قبل مشخص کنید

 

 

2) اطلاعات دقیق ارائه دهید.

هنگامی‌که برنامه‌های میزبانی را می‌ریزید یادتان نرود تا جای ممکن دقیق باشید. مردم باید چه کاری انجام دهند تا بتوانند وارد شوند؟ آیا باید فرم اینترنتی پر کنند؟ یا شما را در شبکه اجتماعی خاصی دنبال کنند؟ اطلاعات جامعی درباره تاریخ مسابقه، افرادی که حق ورود دارند، و اسپانسر هدایا (در صورت وجود) اعلام کنید.

وقتی این دستورالعمل‌ها را ترتیب می‌دهید، فراموش نکنید که به دنبال راه درروهای احتمالی که ممکن است باعث سواستفاده بعضی افراد شود هم بگردید. قبل از شروع مراسم نسبت به حل این مشکلات اقدام کنید.

3) قوانین شبکه‌های اجتماعی را رعایت کنید.

برای میزبانی مراسم اهدا، هر شبکه اجتماعی قوانین خاص خودش را دارد. قبل از افتتاح و تبلیغ مراسم مطمئن شوید کاملا با رهنمودهای شبکه اجتماعی آشنایی دارید. با این کار از شر مشکلات مجازی و حتی پرونده‌سازی‌های احتمالی در امان خواهید بود. قوانین به طور مرتب تغییر می‌کنند. پس هربار مراسم جدیدی دارید باز هم شرایط و ضوابط شبکه را دوره کنید. خوب است آگاه و محتاط عمل کنید.

4) ساده باشید.

مراسم را بیش از حد پیچیده نکنید. شرایط ورود باید غیرپیچیده باشد تا مردم تمایل داشته باشند وارد شوند. اگر قرار باشد از 7 خوان رستم عبور کنند مطمئنا قید مراسم را می‌زنند. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، سادگی به نفع خودتان هم هست: فشار کاری کمتر می‌شود و تمرکزتان روی روش‌های بهتر ارائه خدمات به مشتریان احتمالی است.

5) نتایجتان را تحلیل کنید.

فراموش نکنید که بعد از اتمام مراسم نتایج را بررسی کنید. ببینید چند فالوئر جدید یا مشترک ایمیلی به دست آورده‌اید. به خاطر داشته باشید که بررسی نتایج به شناخت بهترین رویکرد و برنامه‌ریزی‌های متفاوت در آینده کمک می‌کند.

 

تحلیل داده ها

بعد از هر مراسم داده‌های خود را تحلیل کنید

 

 

5 مورد از نبایدهای هدایای تبلیغاتی

در عین حال اگر به دنبال یک مراسم نتیجه‌بخش هستید، مواردی هم وجود دارند که باید اجتناب شوند. حواستان باشد هیچ‌یک از این خطاهارا مرتکب نشوید:

1) غفلت از تبلیغات

حتما برای مراسمتان حسابی تبلیغ کنید. در سایت و شبکه‌های اجتماعیتان آگهی بدهید تا همه خبردار شوند و بدانند فرصت برنده شدن چه چیزی را دارند.

2) اهدای جوایز نامربوط

یادتان نرود چیزهایی که مشتریانتان دوست دارند برنده شوند را هدیه دهید. محصولات لوگودار برای افراد زیادی ارزشمنداند. حتما وسایل باکیفیت و به‌دردبخوری اهدا کنید. محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی لباس، کیف پارچه‌ای و ظروف نوشیدنی مثل فلاسک و بطری می‌باشند.

3) طولانی کردن مسابقه

لازم است زمان کافی برای شرکت دادن مردم به مسابقه در نظر بگیرید. اما آنقدر طولانی نشود که مردم فراموش کنند چرا شرکت کرده‌بودند. این را هم فراموش نکنید که اگر زمان مراسم مسابقه طولانی شود باعث می‌شود افراد زیادی قید شرکت کردن را بزنند. یک قانون سرانگشتی کلی: بهتر است زمان مسابقه در حد یک ماه باشد.

4) زمان‌بندی ضعیف

شما نه تنها به مدت زمان مسابقه، بلکه به تاریخ آن هم باید توجه کنید. اگر مسابقه‌تان با یک تعطیلات مهم یا یک رویداد خاص هم‌زمان شود، خواهید دید که جلب توجه و حمایت مردم مشکل‌تر می‌شود. مراسم را با دقت برنامه‌ریزی کنید. طوری‌که مردم برای آن ذوق و شوق داشته باشند و احتمال منحرف شدن حواسشان از شما کمتر شود.

5) تاکتیک‌های ضعیف پیگیری

در آخر، مطمئن شوید که پیگیری‌های بعد از مراسم را به بهترین نحو انجام می‌دهید. طبیعی است که اغلب کسب‌وکارها مراسم اهدا را به چشم فرصتی برای ایجاد مشتری هدف ببینند. اما، قبل از اینکه مشترکین جدیدتان را با جملات بازاریابی بمب‌باران کنید، یک قدم به عقب بردارید و به یک راه حل بهتر برای جذب آنها فکر کنید. شاید بهتر باشد یک کوپن تخفیف 10% به آن‌ها بدهید تا هم از حضورشان تشکر کنید هم راجع به فروش آینده اطلاع رسانی کنید.


10/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف