WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 2020

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سال 2020

15/ دی/1398

هدایای تبلیغاتی مزایای بی‌شماری برای تجارت‌های مختلف به ارمغان می‌آورد. سال ۲۰۱۹ تغییرات بسیاری در ظاهر محصولات، روش‌های بازاریابی و ویژگی‌های برندهای تجاری ایجاد شده است. استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی متناسب با رنگ سال ۲۰۲۰ از جمله استراتژی‌هایی است که تجارت‌های مختلف برای فروش بیشتر محصولات خود در نظر گرفته و از این طریق محصولات خود را تبلیغ می‌کنند.


اگرچه ممکن است که رویکردهای دیجیتالی در سال ۲۰۲۰ با تغییراتی مواجه شود، اما می‌توان با در نظر گرفتن رویکردهای فروش در سال‌های پیشین برنامه‌ریزی‌های لازم را به انجام رسانیده و در نتیجه تجارت خود را برای تغییرات و تحولات جدید آماده کنید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی به تجارت‌های کمک می‌کند تا برند خود را به دیگر افراد معرفی کرده و در نتیجه با انجام تبلیغات مختلف، تجارت خود را به سود موردنظر برسند. محصولات بسیاری وجود دارند که می‌توانند به عنوان محصولات تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند که در مقاله پیش رو قصد داریم تا برخی از آن‌ها را نام‌برده و ویژگی‌های چنین محصولاتی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

محصولات سازگار با محیط زیست

استفاده از محصولات زیست سازگار امروزه با استقبال زیادی مواجه شده است و به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی با بازده بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. چنین محصولاتی ممکن است که شامل لیوان‌های سرامیکی، محصولات یا کیف‌هایی از جنس پنبه یا بامبو، بطری‌های تجزیه پذیر و هدایای دیگر متناسب با رنگ سال ۲۰۲۰ باشند که سبب می‌شود که تجارت شما به خوبی تبلیغ شوند.

استفاده از چنین موادی که با عنوان بازاریابی سبز نیز شناخته می‌شود نشانگر اهمیت تجارت شما به محیط زیست بوده و از این طریق می‌تواند تبلیغ بسیار خوبی برای کسب و کار شما باشد.

 

هدایای سازگار با محیط زیست

 

محصولات ایمنی

 

در حال حاضر مراقبت از داده‌های شخصی، داده‌های کارمندان و مشتریان به دلیل وجود مسائل امنیتی مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. سرمایه گذاری‌های مالی، سوابق پزشکی، داده‌های خصوصی و جزئیات شرکت‌ها در معرض خطرات ناشی از دخالت برخی کاربران در حریم خصوصی قرار دارد.

تجارت شما می‌تواند به منظور کمک به حفظ اطلاعات شخصی کاربر، هدایای تبلیغاتی مختلفی را مانند فلش مموری تبلیغاتی، کلیدیاب، پاوربانک تبلیغاتی با قابلیت حافظت از داده‌ها، ارائه خدمات حفاظتی از تلفن‌های همراه و مواردی از این قبیل به افراد مختلف، تجارت خود را تبلیغ کرده و در نتیجه به فروش خوبی دست پیدا کنند.

 

هدایای مربوط به امنیت

 

 

محصولات نوشیدنی

 

با توجه به جنبه‌های مختلف تجارت، استفاده از محصولات نوشیدنی برای تبلیغ تجارت‌ها با رشد چشمگیر همراه بوده است. استفاده از ظروف شیشه ای، لیوان ها و قوطی های مختلف با قابلیت استفاده مجدد از آن‌ها به همراه دفترچه یادداشت تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی در بازارها داشته و به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی در نظر گرفته می شوند.

به‌کارگیری طرح‌های زیبا و خلاقانه روی چنین محصولات نوشیدنی کمک می‌کند تا تجارت‌ها بتوانند، به راحتی برند خود را تبلیغ کرده و از این طریق مشتریان بسیاری به خود جذب کنند. استفاده از چنین محصولاتی در حال توسعه بوده و به همین جهت می‌تواند ایده بسیار خوبی برای تبلیغات باشند.

 

هدایای مربوط به نوشیدنی

 

 

 

لوازم اداری

 

نوآوری از مهم‌ترین فاکتورها و برنامه‌های اقتصادی برای پیشرفت تجارت‌ها است. تمامی موفقیت‌های بدست آمده در سال‌های پیشین در تجارت‌های مختلف ناشی از تمرکز بر نوآوری و خلاقیت بوده است. استفاده از هدایای تبلیغاتی لوازم اداری از سال‌های گذشته ترند به حساب آمده و در سال جدید نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تقویم‌ها، دفترچه تلفن تبلیغاتی، دستگاه‌های قلم، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، بوک مارک‌ها، استیکرها، خودکار تبلیغاتی و دیگر لوازم جانبی اداری که همواره در هر بخشی مورداستفاده قرار می‌گیرند، می‌تواند ایده بسیار خوبی برای تبلیغات باشد. چنین لوازمی همواره ترند بوده و به نظر نمی‌رسد که استفاده از آن‌ها جهت تبلیغات قدیمی شود.

 

هدایای اداری

 

 

 

 

محصولات الکترونیکی

 

پیشرفت تکنولوژی امری کاملاً بدیهی است و استفاده از هدایای الکترونیکی تبلیغاتی همواره در حال توسعه است. فناوری‌های بی‌سیم نقش مهمی در بهبود راه‌های ارتباطی دارند. استفاده از هدایای تبلیغاتی که چندمنظوره هستند مانند پاور بانک تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی، هدفون‌ها و محصولات مبتنی بر LED ها از جمله لوازمی هستند که می‌توانند به رنگ سال ۲۰۲۰ بوده و افراد بسیاری را این طریق به خود جذب کنند.

 

هدایای الکترونیکی

 

 

محصولات بهداشتی و ورزشی

 

فناوری‌های مختلف همواره در حال پیشرفت هستند و بخش ورزش و بهداشت نیز از مزایای پیشرفت تکنولوژی بهره‌مند شده‌اند، استفاده از محصولاتی که اطلاعاتی در مورد تناسب اندام را در اختیار افراد قرار می‌دهد می‌تواند نوعی تبلیغ محسوب شود.

از طریق برخی از هدایای تبلیغاتی مانند جعبه‌های قرص ریال ضدعفونی‌کننده‌ها، گام شمار، توپ‌های استرس، مچ‌بندهای نظارت بر تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند می‌توانند ایده بسیار خوبی برای تبلیغات باشند.

 

هدایای ورزشی و بهداشتی

 

 

در نهایت باید بگوییم که استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی نیاز به برنامه‌ریزی و توجه به بودجه دارد. چنین هدایای باید کاربردی بوده و بتوانند به خوبی برند تجاری موردنظر را تبلیغ کنند و از این طریق کسب و کارها و تجارت‌های مختلفی که نیاز به تبلیغات دارند، را به سوددهی برسانند.

 


15/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف