WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نکات، ترفندها و تاکتیک‌های بازاریابی

نکات، ترفندها و تاکتیک‌های بازاریابی

17/ دی/1398

اکثر شرکت‌ها زمان و انرژی بسیاری را صرف طرح و برنامه ریزی ایده‌های جدید می‌کنند تا قبل از وارد کردن سرویس یا محصول خود در بازار، یک ایده مناسب را برای آن طراحی کنند. این راهکارها در واقع همان مسیرهای بازاریابی است. بازاریابی درواقع در ارتباط با چگونگی معرفی برندتان است، اینکه در چه زمانی و در چه مکانی و به چه کسانی در خصوص کسب و کار و محصول خود بگویید. بازاریابی و برند سازی دو مقوله مهم و همراه با هم هستند که در کنار هم راهی برای هدایت و سازمان دهی و کنترل تجارت به حساب می آیند.


در حال حاضر بیش‌تر پلتفرم‌ها زمینه‌ای برای ارائه و معرفی ایده‌های بازاریابی شده‌اند و شرکت‌ها به صورت آنلاین و آفلاین ایده‌های خود را توزیع می‌کنند. بازاریابی آنلاین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از طریق شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جست و جو به شما دست پیدا کنند.

اما بازاریابی و تبلیغات آفلاین برعکس این حالت است و در آن بازاریابی از طریق معرفی هدایای تبلیغاتی و هدایای نمایشگاهی، تبلیغات تلویزیونی و آگهی‌ها صورت می‌گیرد. اما هدف همه داشتن کمپینی هدفمند و سودده است.

موارد ارائه شده در زیر نشان می‌دهد که چگونه مسیرهای تبلیغاتی و بازاریابی از گذشته تاکنون دچار تغییرات گسترده شده‌اند.

 

بازاریابی در رسانه‌ها


این نوع بازاریابی با استفاده از صدا و زمان دسته‌بندی می‌شود. این تبلیغات شامل تبلیغات چاپی می‌شوند که بین مردم پخش می‌شوند و معمولاً نیز چون افراد با این دسته از تبلیغات راحت هستند، واکنش خوبی به آن‎ها دارند. این نوع تبلیغات در طول زمان، بازده خود را نشان داده است.

 

بازاریابی رسانه ای

 

 

 

 بازاریابی تلفنی


یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فروش از طریق تماس تلفنی است که افراد با تماس با مشتریان و توضیحات در خصوص محصول به فروش می‌رسند. در مواردی حتی فروش به صورت حضوری و درب منزل صورت می‌گیرد. حتی ارائه هدایای تبلیغاتی نیز به صورت رو در رو انجام می‌شود. روش تماس تلفنی روشی است که با وجود محبوبیت زیاد در اوایل به تدریج در حال کم‌رنگ‌تر شدن است.

بازاریابی تلفنی

 

 

 

بازاریابی بیلبوردی


بیلبوردهایی که در سطح شهر و پیاده رو‌ها هستند و ارائه کننده تبلیغات گسترده و هدایای نمایشگاهی هستند توجه بیش‌تر افراد را در حین رانندگی و پیاده‌روی به خود جلب می‌کنند. این روش‌ها همچنان نیز به کار می‌روند و محبوبیت زیادی را در میان افراد دارند. در طول زمان مسیرها و روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی تغییرات زیادی کرده است.

بازاریابی بیلبوردی

 

 

 

بازاریابی پولی آنلاین

 

هدف این نوع بازاریابی دستیابی به مشتریان حقیقی برای محصولی به خصوص است. به منظور افزایش ترافیک شما باید هزینه کنید مانند پرداخت  البته به ازاء هر کلیک یا ارائه هدایای تبلیغاتی تا به این طریق میزان ماندن در سایت خود را بالا ببرید.

بازاریابی آنلاین نتایج بهتری را در بهبود روابط به دنبال دارد و برای دریافت همین بازده از طریق بازاریابی آفلاین باید هزینه‌های بیش‌تری را متحمل شوید. بازاریابی پرداخت شده روش تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌ای است که خصوصاً نتایج تضمین‌شده ای را در شبکه‌های اجتماعی به همراه دارد.

بازاریابی پولی آنلاین

 

 

 

بهینه سازی موتورهای جست و جو (سئو)

 

سئو در واقع به بهینه‌سازی موتورهای جست‌و‌جو اشاره داشته و سبب می‌شود تا میزان دیده شدن و بالا آمدن وب سایت شما در لیست نتایج جست‌و‌جو بهبود یابد. با استفاده از کلمات کلیدی بهینه و درست می‌توانید وب سایت خود را در صدر لیست نتایج جست و جو قرار دهید. سئو یک تکنولوژی در عصر جدید است که تجربه‌ای عالی را برای کاربران و برند موردنظر فراهم می‌کند.

بازاریابی با سئو

 

 

 

بازاریابی با ایمیل (ایمیل مارکتینگ)

 

ارسال ایمیل یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌های تبلیغاتی برای شرکت‌ها است که امروزه اکثر برندها و شرکت‌ها از آن برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی یا معرفی هدایای نمایشگاهی به مخاطبانشان استفاده می‌کنند.

 کاربرد ساده آن سبب شده است تا پیام‌های تبلیغاتی از طریق ایمیل جز راهکارهای اصلی تبلیغاتی اکثر شرکت‌ها شود.

بازاریابی ایمیل

 

 

هدایای تبلیغاتی


اکثر شرکت‌ها و برندها غالباً تاثیر بسزای تبلیغات از طریق هدایای تبلیغاتی و هدایای نمایشگاهی را نسبت به سایر مسیرهای بازاریابی دست کم می‌گیرند. ارائه خدماتی این چنین و پیشنهاد هدایای تبلیغاتی امروزه به یکی از تأثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی کم‌هزینه تبدیل‌شده است.

با این سرمایه گذاری محدود و ارائه هدایای نمایشگاهی می‌توانید به یک سود و بازده تضمینی رسیده و باعث شوید که افراد برند شما را شناخته و به خاطر بسپارند. در نظر داشته باشید که شاید مشتریان شما به‌سرعت به شما نرسند اما این تبلیغات باعث می‌شود شما به صورت پایدار دیده شوید و در نهایت به هدف اصلی که همان فروش است دست یابید.


17/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف