WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه ست‌های تبلیغاتی به محبوبیت برند شما کمک خواهند کرد؟

چگونه ست‌های تبلیغاتی به محبوبیت برند شما کمک خواهند کرد؟

17/ دی/1398

در بسیاری از سازمان‌ها، رویدادهای شرکتی و مناسبتی را برای ارتباط بهتر و مستحکم بین کارکنان تشکیل می‌دهند. هدف از اجرای این رویدادها فرهنگ غنی و اخلاق مداری است. مهم نیست که این رویدادها به چه اندازه کوچک یا بزرگ باشد، مهم اینست که با استراتژی‌های بازاریابی، مجموعه هماهنگ و هم راستا باشد و اعتبار برند را افزایش دهد.


هدایای تبلیغاتی و ست تبلیغاتی اخیرا به یک برنامه ثابت و با ارزش، در بین شرکت‌ها تبدیل شده است و سازمان‌ها به مناسبت‌های مختلف به کارمندان و مشتریان خود هدیه می‌دهند. این هدایای تبلیغاتی معمولا توسط مجموعه‌ها بر اساس ذینفعان مورد نظرشان تعریف می‌شوند. از نکات مهم در ارائه ست تبلیغاتی، درک نیازها و علاقه مخاطبان و انتخاب درست و مناسب هدایای تبلیغاتی می‌باشد.

 

بهترین ست تبلیغاتی برای سمینارها، همایش‌ها و رونمایی از محصول

 

مجموعه‌ها می‌توانند برای سیمنارها، همایش‌ها و یا رونمایی و افتتاح از محصولاتشان از ست تبلیغاتی رسمی‌و سازگار با محیط زیست استفاده کنند. هدایای انتخابی باید هوشمندانه و همراه با احساسات اجتماعی و محیطی باشد. هدایای تبلیغاتی و ست مدیریتی می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

 

مطمئنا با ارائه این هدایای تبلیغاتی مناسب می‌توانید نظر مشتریان را به مجموعه‌تان جلب کنید.

 

ست هدیه تبلیغاتی ویژه همایش ها و سمینارها

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های تجاری

 

امروزه نمایشگاه‌ها توانسته اند به یک رسانه و تبلیغات موثر تبدیل شوند. ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب و مناسب می‌تواند مخاطبین بسیاری را به سمت مجموعه تان سوق دهد و باعث دیده شدن شما شود. ست تبلیغاتی، به مجموعه تان نگاه مثبت می‌بخشد و مطمئنا تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار خواهد داشت. با ترکیب و تنوع محصولات مختلف و ارائه هدایا به مشتریان، برندینگ مجموعه را در ذهنشان حک می‌کنید. هدایای تبلیغاتی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خودکار و خودنویس
  • کیف چرمی‌برای کارت و اسناد
  • جاسوئیچی تبلیغاتی شیک

بررسی‌ها نشان داده است که این موارد می‌تواند از نظر بصری مخاطب را خوشحال و علاقمند کند. مطمئن باشید هدایای تبلیغاتی باعث رشد و پیشرفت تجاری برندتان خواهد شد.

 

ست هدیه مخصوص نمایشگاه ها

 

 

 

بهترین ست تبلیغاتی برای تقدیر از افراد مهم و رویدادهای تاثیرگذار

 

انتخاب و جستجو در محصولات مناسب و ست تبلیغاتی برای تقدیر و تشکر از افراد مهم و رویدادهای تاثیرگذار، کاری بسیار سخت و دشوار است. هدایای این نوع مراسمات باید از جنس فراموش نشدنی و ارزشمند باشند. پیشنهادی که می‌توانیم به شما ارائه دهیم شامل این موارد در ست تبلیغاتی می‌تواند باشد:

  • بطری آب شیک و تبلیغاتی
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • کیف نگهدارنده چرمی برای کارت‌ها و اسناد
  • جاسوئیچی تبلیغاتی و جذاب

 

ست هدیه تبلیغاتی برای تقدیر از افراد مهم

 

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای رویداد‌های ورزشی

 

هدایای تبلیغاتی برای رویدادهای ورزشی بسیار مهم بوده، چرا که شما با ارائه این هدایای تبلیغاتی باعث تقویت روحیه تیم و حمایت و تشویق از نتایج موفقیت آن‌ها می‌باشید.

برگزاری یک رویداد ورزشی که مختص به ورزشکاران است، می‌تواند استرس را کاهش داده و روحیه مشتریان و کارکنان را تقویت کند. در ارائه هدایای تبلیغاتی باید تمایل و هوادار بودن به مسائل ورزشی را نشان دهید. هدایای ست تبلیغاتی ورزشی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • فنجان
  • لیوان آب معمولی و مسافرتی
  • بطری آب
  • فلاسک از جنس فولاد
  • کیف چرمی برای کارت و خودکار

 

هنگامی‌ که مجموعه شما چنین هدایای هوشمندانه را در نظر می‌گیرد مطمئنا باعث جلب توجه جمعیت و ارزش نهادن به ورزش را نشان می‌دهد. همچنین پیشنهاد ما به شما برای ورزشکاران به دلیل تحرکات بالا و تشنگی، لیوان، دستمال، بطری و فلاسک است که می‌تواند بهترین انتخاب برای این گروه باشد.

 

ست هدیه تبلیغاتی ویژه مسابقات ورزشی

 

 

 

بهترین ست مدیریتی برای جلسه هئیت مدیره، تیم سازی و نشست سهامداران

 

شرکت در جلسه سهامداران، سفرهای گروهی سازمانی و جلسه هیئت مدیره می‌تواند جالب و جذاب و کسب تجربه و دانش باشد. در این شرایط شما باید هدیه ای به آنها ارائه دهید که نشان از تلاش و صرف زمان باشد. پیشنهاد ما ست مدیریتی و هدایای تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  • کیف پول کارت و اسناد و کارت ویزیت
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • شارژرهای چندکاره
  • اسپیکر تبلیغاتی

 

ست هدیه مخصوص اعضای هیات مدیره

 

 

 

ارائه هدایای ارزشمند می‌تواند در رشد و پیشرفت تجارت شما نقش مهمی را ایفا نماید و ارزش مجموعه و کسب و کارتان را در بین مدیران و کارمندان و مشتریان، افزایش داده و وفاداری را بیشتر خواهد کرد. برای مشاوره در خصوص این ست‌های تبلیغاتی کارشناسان شرکت پیشکش به شما کمک خواهند کرد.

نگران هزینه‌ها برای هدایای تبلیغاتی نباشید، مطمئنا تمامی‌ این هزینه‌ها صرفِ برندینگ، کسب اعتبار و ارزش نهادن به مشتریان‌تان خواهد شد.

 


17/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف