WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی ۵ هدیه تبلیغاتی الکترونیکی کاربردی

معرفی ۵ هدیه تبلیغاتی الکترونیکی کاربردی

21/ دی/1398

استفاده از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی (بی‌سیم یا دیجیتال)، از تکنیک‌های بازاریابی پرکاربرد به حساب می‌آید. استفاده از فناوری‌های دیجیتال بی‌سیم در هر زمینه‌ای از قبیل سرگرمی، ارتباطات و آموزش در سراسر جهان با گسترش بی‌سابقه ای همراه بوده است. برای آشنایی با بهترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، با ما همراه باشید.


با پیشرفت سریع بازار تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، فناوری‌های وایرلس (بی‌سیم) اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. متداول‌ترین کاربرد فناوری‌های بی‌سیم انتقال اطلاعات و داده‌های گوناگون بدون نیاز به سیم یا استفاده از سیم‌های انتقال برق است.

با استفاده از فناوری‌هایی مانند WIFI و بلوتوث، بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده فناوری‌های نوین، شروع به ساخت محصولات بی‌سیم کردند. در واقع با پیشرفت تکنولوژی همه ابزارها و وسایل مختلف، مختصر و بهینه می‌شوند.

بنابراین استفاده از چنین وسایل دیجیتالی به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌تواند به کسب و کارها در جذب مشتری بیشتر کمک زیادی کند. در ادامه برخی از این هدایای تبلیغاتی الکترونیکی را معرفی خواهیم کرد:

1. اسپیکر تبلیغاتی


بلندگو یا اسپیکرها یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در زمینه دنیای دیجیتال بی‌سیم هستند. فناوری بلوتوث به کاربران امکان می‌دهد تا قطعات موسیقی را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کرده و آن را به اشتراک بگذارند. اسپیکر تبلیغاتی را می‌توان به تعطیلات و پیک نیک‌ها برده و از پخش موسیقی در طول روز لذت برد.

 

 

اسپیکر تبلیغاتی هدیه الکترونیکی

اسپیکرهای تبلیغاتی با فناوری بلوتوث به موبایل کاربر وصل می‌شوند و یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند

 

 

 

 

 

2. شارژرهای وایرلس


این شارژرها یا پد‌ها ابزارهای دیجیتالی هستند که می‌توان تلفن همراه را روی آن‌ها قرار داده و آن را شارژ کرد. چنین پدهایی امکان شارژ تلفن همراه در هر مکان و زمانی را فراهم کرده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. پدهای شارژی از جریان الکتریکی میدان مغناطیس برای شارژ موبایل استفاده می‌کنند.

 

شارژر وایرلس تبلیغاتی

شارژر وایرلس تبلیغاتی، گوشی‌های تلفن جدید را شارژ می‌کنند.

 

 

 

 

 

3. هدفون

استفاده از هدفون‌های بی‌سیم در حال حاضر بسیار ترند شده است. استفاده از این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا با اتصال به موبایل، تبلت، آی‌پد، هر صدایی را در هدفون خود بشنوند. هدفون‌ها بی‌سیم از سیگنال‌های کم‌مصرف استفاده کرده و به انرژی بسیار کمی نیاز دارد. از طرفی این هدفون‌ها محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده‌اند.

 

هدفون وایرلس تبلیغاتی

استفاده از هدفون‌های وایرلس بسیار گسترش پیدا کرده است و هدیه تبلیغاتی بسیار جذابی خواهد بود

 

 

 

 

 

 

4. ردیاب هشداردهنده


نوعی تکنولوژی بی‌سیم است که می‌توان از آن برای پیدا کردن هر چیز گمشده مانند کودک یا موبایل استفاده کرد. این دستگاه از طریق بلوتوث به موبایل، تبلت یا هر پلتفرم دیگری وصل شده و از طریق برنامه‌ای که در این وسایل نصب است، تلفن همراه یا هر وسیله گمشده دیگری را پیدا می‌کند. بنابراین با کمک فناوری‌های بی‌سیم می‌توان دستگاه‌های دیگر را به راحتی تشخیص داد.

 

ردیاب هشدار دهنده تبلیغاتی

ردیاب‌های هشدار دهنده با اتصال بلوتوث به موبایل کار می‌کنند و برای پیدا کردن هر چیزی مناسب هستند

 

 

 

 

 

 

5. موس بی‌سیم

 

موس بی‌سیم نیز از دیگر فناوری‌هایی است که نیازی به درگیری با سیم نداشته و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. موس‌های بی‌سیم به راحتی و از بلوتوث یا وای فای به لپ تاپ وصل می‌شوند و قدرت و سازگاری بالایی برای کار با چندین دستگاه را دارند.

 

موس بی سیم تبلیغاتی

موس بی‌سیم کابردی‌ترین هدیه تبلیغاتی الکترونیکی است

 

 

 

 

 

موارد ذکرشده را می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. این فناوری‌ها به طور عمده با بلوتوث کار می‌کنند و عملکرد بدون سیم را به ارمغان می‌آورند. بسیاری از تجارت‌های مختلف از این هدیه‌های تبلیغاتی جذاب و کاربردی استفاده می‌کنند تا افراد بیشتری را به سمت خود سوق دهند. شرکت پیشکش در این زمینه ست مدیریتی تبلیغاتی با محصولات الکترونیکی تهیه کرده است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای دیدن آن‌ها کاتالوگ را دانلود یا از صفحه ست‌ها بازدید کنید.


21/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف