WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
۱۵ هدیه تبلیغاتی ویژه پزشکان که بسیار کاربردی هستند

۱۵ هدیه تبلیغاتی ویژه پزشکان که بسیار کاربردی هستند

22/ بهمن/1398

بهترین راه جهت تبلیغ خدمات پزشکی استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در این حرفه از کالاهای متنوعی نظیر خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، بطری‌های آب و بسیاری از اقلام و محصولات دیگر استفاده می‌شود. اما کدام هدیه مناسب‌تر است؟ چه هدیه‌ای بهترین بازخورد را دریافت می‌کند؟


در این مقاله به مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی پزشکان اشاره خواهیم کرد که می‌توانید برای برند خود به عنوان تبلیغات استفاده کنید.

 

ساک دستی تبلیغاتی کتان مارک‌دار


شاید مشاهده کرده باشید که در برخی از مراکز پزشکی ساک دستی تبلیغاتی از جنس کتان به عنوان هدیه تقدیم مراجعه کنندگان می‌شود. مراجعه کنندگان می‌توانند در ساک‌ها نسخه‌های پزشکی، بطری آب و داروهای تجویزشده را قرار دهند.

روی کیف‌ها یا ساک‌های تبلیغاتی اسم مرکز مورد نظر و نحوه تماس با آن درج‌شده است. هدف از ارائه این هدیه تبلیغات و ماندگاری برند است. شاید دقت نکرده باشید اما گاهی اوقات تنها مشاهده برند یک مرکز درمانی باعث می‌شود تا فردی جهت دریافت خدمات به چنین مرکزی مراجعه کند. همچنین ارائه چنین ساک‌هایی سبب ایجاد رفاه مخاطبان می‌شود.

 

ساک دستی تبلیغاتی

 

 

دماسنج دیجیتال سفارشی


یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی پزشکان دماسنج دیجیتال سفارشی است که توسط مراکز درمانی به صورت اختصاصی به مخاطبان خاص داده می‌شود. در این دماسنج‌ها به صورت حرفه‌ای نام و آرم مرکز مورد نظر حک‌شده است. این هدیه سبب می‌شود تا برند مرکز خدماتی یا مطب پزشک در ذهن مراجعه‌کننده ماندگار شود.

 

دماسنج دیجیتال تبلیغاتی

 

 

دربازکن بطری پزشکی محصوص دارو


در بازکن بطری‌های دارویی یکی از هدایای تبلیغاتی پزشکان است که برای افراد، به خصوص سالمندان مزایای بسیاری دارد. با توجه به کوچک بودن اندازه این هدایا و مقرون به صرفه بودن قیمت‌های آنان در صنعت پزشکی کاربرد بسیاری دارند. پزشکان با ارائه این هدایا به بیماران آنان را به عنوان مشتری‌های دائم در نظر می‌گیرند.

 

درباز کن تبلیغاتی مخصوص پزشکی

 

دستگاه قرص خردکن کوچک


با توجه به اینکه ممکن است مصرف کل قرص برای بیماران تجویز نشود، قطعاً نصف کردن قرص‌ها برای همه افراد آسان نیست. به همین دلیل دستگاه قرص خردکن در این زمینه کمک بسیاری به افراد و بیماران خواهد کرد. برند یا آرم خود را به صورت اختصاصی روی این دستگاه‌ها حک کنید و از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی پزشکان استفاده کنید.

 

دستگاه قرص خردکن

 

 

 

دستمال‌های بهداشتی


دستمال‌های بهداشتی کوچک نمونه‌ای برتر از هدایای تبلیغاتی هستند که با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای به چاپ می‌رسند. این دستمال‌ها در فصل سرما و در زمان شیوع بیماری‌هایی نظیر آنفولانزا کمک بسیاری به افراد در جلوگیری از انتشار بیماری‌ها می‌کنند.

این محصولات برند و مارک شما را به خوبی نشان می‌دهند. زیرا در خارج از مطب پزشک بسیار پرکاربرد هستند. به همین دلیل امکان دیده شدن آنها توسط افراد دیگر نیز وجود دارد.

 

دستمال جیبی

 

 

نشان جمع کننده پرونده‌های شخصی


فرم‌های پزشکی هر فردی را به راحتی توسط این نشان جمع کنید. در این صورت امکان ایجاد اشتباه بسیار کمتر خواهد شد. همچنین کارمندان مارک شما را با چاپ در چهار رنگ و با حک آرم مخصوص شما تبلیغ می‌کنند. این محصول تبلیغاتی مارک شما را در معرض دید افراد قرار خواهد داد.

 

نشان جمع کننده

 

 

 

بسته‌های جیبی مارک دار کمک‌های اولیه


بی‌شک قرار دادن تجهیزات پزشکی برای کمک‌های اولیه نیاز به بسته‌های مخصوصی دارد. شما می‌توانید این بسته‌های جیبی مارک‌دار را به عنوان هدایای تبلیغاتی پزشکان به بیماران خود ارائه دهید. نشان و مارک شما روی این بسته‌های جیبی حک‌شده است. این امر سبب می‌شود تا برند شما مخاطبان بسیاری را پیدا کند.

 

 

جعبه کمک های اولیه تبلیغاتی

 

 

 

بسته‌های سفارشی بهداشت دهان و دندان


بسته‌های دندانپزشکی در خود دارای مسواک، خمیردندان، قرص‌های نعنایی و نخ دندان هستند. این لوازم برای حفظ سلامتی دندان‌ها بسیار موثر است. این هدایا برای کسانی که اولین بار به مطب‌های دندانپزشکی مراجعه می‌کنند تهیه می‌شود.

 روی همه این محصولات برند مورد نظر به صورت سفارشی حک می‌شود. از این طریق تبلیغات دندان‌پزشکی انجام می‌شود. همچنین جعبه یا بسته مورد نظر نیز به صورت سفارشی طراحی می‌شود.

بسته بهداشت دهان و دندان

 

 

 

کیسه‌های آب گرم و سرد


آرامش دادن به بیماران با این کیسه‌های تبلیغاتی گرم و سرد انجام می‌شود. این هدایا به عنوان محصولات فشرده‌ساز در انواع گرم و سرد در اختیار افراد قرار می‌گیرند. این نوع از هدایای تبلیغاتی پزشکان سبب شده است تا مارک مورد نظر در ذهن مخاطبان باقی بماند.

 

کیسه آب گرم

 

 

جعبه‌های قرص ۷ روزه


این جعبه‌ها برای نگهداری قرص‌های بیماران تا ۷ روز کارایی دارند. مارک خود را روی این جعبه ها حک کنید و از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنید.

 

جعبه قرص 7 روزه تبلیغاتی

 

 

ژل ضدعفونی‌کننده دست ضد باکتری به صورت سفارشی


ژل ضدعفونی‌کننده شستشوی دست یکی از نمونه‌های بسیار مناسب هدایای تبلیغاتی است که پزشکان و مراکز درمانی به عنوان هدایای تبلیغاتی پزشکان از آن استفاده می‌کنند.

 

ژل ضدعفونی کننده دست

 

 

 

بسته‌های ضد آفتاب


این بسته‌های مخصوص از پوست افراد در برابر خورشید و آفتاب‌سوختگی مراقبت می‌کنند. برای رویدادهای ورزشی ساحلی این هدایا بسیار پرکاربرد است. بسته ژل آلوئه ورا، باند و کرم ضدآفتاب با spf ۳۰ نمونه‌هایی از محصولاتی است که در این بسته‌ها قرار دارد.

 

ضد آفتاب تبلیغاتی

 

 

 

برچسب شناسه استتوسکوپ مارک دار


این برچسب‌ها با رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. با سفارش رنگ‌های متنوع از این محصول و حک کردن مارک خود روی برچسب‌ها از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی پزشکان استفاده کنید.

 

برچسب شناسه

 

 

پاکت سفارشی نسخه


داروهای تجویزشده بیماران را در این کیسه‌ها قرار دهید. این امر سبب می‌شود تا آلودگی‌های محیطی کمتر شود. زیرا فواید بسیار بیشتری نسبت به کیسه‌های پلاستیکی دارند. همچنین آرم شما به وضوح در قسمت جلویی این کیسه‌ها نوشته می‌شود.

 

پاکت سفارشی نسخه

 

 

چسب زخم تبلیغاتی


این محصولات یکی از بهترین کالاهای تبلیغاتی است که در هر مرکز درمانی ارائه می‌شود. امکان چاپ برند نیز روی این محصولات وجود دارد.

 

چسب زخم تبلیغاتی

 


22/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
بهاره صباغ
1399/11/02 11:29
سلام قیمت هدایای تبلیغاتی ویژه پزشکان را میفرمایید
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1399/11/03 21:31
سلام وقت بخیر. تنوع هدایای تبلیغاتی ویژه پزشکان بسیار زیاد هستش. لطفا از قسمت منوی بالای صفحه، لیست قیمت رو دانلود کنید و هر هدیه ای که مد نظرتون هست از اون لیست انتخاب کنید. اگر راهنمایی بیشتری لازم داشتید لطفا به شماره واتس اپ ما پیغام بدید یا با دفتر تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف