WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه می‌توان تأثیر بازاریابی آنلاین را با هدایای تبلیغاتی بیشتر کرد؟

چگونه می‌توان تأثیر بازاریابی آنلاین را با هدایای تبلیغاتی بیشتر کرد؟

6/ اسفند/1398

این­جا، در شرکت پیشکش، ما از طرفداران بازاریابی آنلاین هستیم. به همین دلیل، بخش بزرگی از خدمات شرکت ما در این زمینه است! با وجود عشقی که به همه چیزهای دیجیتالی داریم، می­‌دانیم که ایجاد روابط عمیق­تر و شخصی‌­تر می‌­تواند چالش برانگیز باشد. اما انجام این کار بسیار مهم است. هرچه شخصی سازی بیشتری داشته باشید، می‌­توانید روند خرید و چرخه فروش خود را کوتاه تر کنید.


 چنان­چه مشتریان بالقوه­‌تان را به‌­صورت آنلاین جذب کنید و یا به درب منازل­شان بروید، در هرحال مردم به کسب تجربه خرید، مشتاق‌تر خواهند شد. هدایای تبلیغاتی مدتهاست که به عنوان روش‌های ملموس برای ایجاد روابط بین مردم و برندهای تجاری مورد استفاده قرار می‌­گیرند. چرا از این قدرت برای به ثمر رسیدن تلاش­‌های بازاریابی آنلاین خود و پیشرفت­تان بهره نمی‌­گیرید؟!

 

بازاریابی آنلاین و هدایای تبلیغاتی

 

در این­جا ۲ ایده برای کمپینی قوی، قدرتمند و مؤثر وجود دارد که می­‌توانید برای افزایش تأثیر بازاریابی آنلاین خود به وسیله محصولات تبلیغاتی، کمک بگیرید.

 

1. برای به دست آوردن مشتریان بالقوه، هدایای تبلیغاتی را در تبلیغات شبکه‌­های اجتماعی استفاده کنید

 

تبلیغات هدفمند در رسانه‌­های اجتماعی، روشی مؤثر برای دستیابی به مخاطبان مناسب است. اما مخاطبان تنها درصورتی شما را خواهند دید، که چیز ارزشمندی برای ارائه به آن­‌ها داشته باشید.

با وارد کردن هدایای تبلیغاتی و هدایای نمایشگاهی در کمپین­‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی، نام تجاری خود را به صورت آنلاین و در دنیای واقعی معرفی و برجسته کنید. کار ساده‌­ای است:

۱­­ـ هدایای تبلیغاتی سفارشی شده­‌ای آماده کنید که متناسب با پیام برندتان باشد و به افراد کمک کند آنچه انجام می‌­دهید را به خاطر بسپارند.

۲­ـ سپس، یک کمپین تبلیغاتی برای مخاطبان مورد نظرتان ایجاد کنید که آن‌ها را ترغیب به دریافت هدایای تبلیغاتی کند که به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

 

به دنبال ایده برای این کار هستید؟ با  personas یا همان شخصیت خریدار خود شروع کنید

 

به این مسائل فکر کنید: شرکت شما چگونه به حل مشکلات افراد در زندگی واقعی کمک می­‌کند؟ چگونه می‌­توان به آن­‌ها هدایا ارائه داد؟ اگر می‌­دانید که مشتریان ایده آل شما همیشه در حال مسافرت هستند، شاید یک برچسب چمدان گزینه مناسبی باشد. اگر در صنعت ساخت و ساز یا تولید هستید، یک وسیله ایمنی می‌­تواند برای خریداران شما جذاب به نظر برسد.

به روش­‌هایی فکر کنید که می‌­توانید موارد علمی و آموزشی را به هدایای تبلیغاتی خود اضافه نمایید. به عنوان مثال، یک شرکت نرم افزاری، که به بازاریابان کمک می‌کند تست‌های A / B را در وب سایت­‌هایشان انجام دهند. این شرکت یک ”دفترچه یادداشت تبلیغاتی” کوچک تولید کرد که در هر صفحه آن یک طرح کلی برای ایده­‌های تست طوفان مغزی چاپ شده بود. آن­ها هدایای تبلیغاتی استاندارد را به موارد واقعا مفیدی تبدیل کردند.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی ویژه کمپین آنلاین

 

همراه کردن تبلیغات در رسانه­‌های اجتماعی با موارد تبلیغاتی می­‌تواند راهی عالی برای جلب توجهات به سمت چشم اندازهای شما باشد. اگر تصمیم دارید این راه را امتحان کنید، روش‌­های زیر را در خاطر داشته باشید:

  • یک هدیه تبلیغاتی که ارزش زیادی دارد را انتخاب کنید، چیزی که مخاطبان شما آن را مفید می­‌پندارند.
  • هدایای نمایشگاهی­تان را در تبلیغات خود معرفی نمایید، اما اطمینان یابید پیام شما، باعث می­‌شود آن­چه شرکت­تان واقعاً انجام می­‌دهد، به روشنی بیان گردد. شما نمی­‌خواهید چشم اندازهای­تان اشتباه گرفته شوند و به فکر فروش کالای خود باشید!
  • از یک فرم برای گرفتن اطلاعات مشتریان بالقوه یا همان lead ها، استفاده نمایید. مطمئن شوید که سؤالات مرتبطی را مطرح خواهید کرد که به شما کمک می­‌کنددرباره مشتریان بالقوه‌­تان بیشتر بدانید. مانند درخواست از آن­‌ها برای تکمیل عناوین شغلی یا تعداد کارمندان شرکت­شان و هر اطلاعات دیگری که شما را برای داشتن لید کمک نماید.
  • بودجه تبلیغات خود را با ROI خود تنظیم کنید. ارسال این هدایای تبلیغاتی چقدر هزینه خواهد داشت؟ مطمئن شوید پهنای باند مناسبی دارید تا سرمایه گذاری­تان بازدهی خوبی داشته باشد.
  • نمایش تبلیغات شما به مخاطبان واقعی­تان، موضوع بسیار مهمی است. در غیر این صورت ممکن است پول­تان را هدر داده باشید. قبل از این رویکرد، برخی از کمپین‌های آزمایشی را برای بهینه کردن مخاطب خود اجرا کنید.

 

چگونه این کمپین‌ را اجرا کنیم؟

 

  1. با هدیه پیام رسان و تبلیغاتی خود همراه شوید.
  2. در وب­سایت خود یک landing page  بسازید که باعث معرفی و تبلیغ هدایای شما شود. جهت گرفتن متقاضی برای هدایایتان، یک فرم اضافه کنید.
  3. کمپین‌های تبلیغاتی­تان را در شبکه­های اجتماعی بسازید تا بتوانید landing page  خود را در Facebook، LinkedIn یا بستر اجتماعی دلخواه­تان تبلیغ کنید. حتما مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید.
  4. بودجه تبلیغاتی­تان را تنظیم کرده و کمپین خود را راه اندازی نمایید.
  5. اجازه دهید، درخواست­ها به یکدیگر بپیوندند!
  6. هدایای تبلیغاتی را ارسال و از طریق ایمیل، تلفن یا هر روش مناسب دیگری پیگیری کنید. هدف شما برای شروع روند فروش باید ایجاد ارتباط با افراد بیش­تری باشد.

 

2. مخاطبانتان را با فرستادن ایمیل به صورت مستقیم به وب سایت­تان هدایت نمایید

 

به جای استفاده از هدایای تبلیغاتی جهت تولید لیستی جدید برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، از لیست موجود استفاده کنید. سپس رویکردهای­شان را به وسیله دستیابی به آن­‌ها از طریق ایمیل مستقیم، به پایین قیف فروش بیاورید.

ایمیل مستقیم، مخصوصاً هنگامی که شکل یک پکیج یا پاکت بزرگ را می­‌گیرد، روشی شخصی برای جلب توجه به چشم انداز شما خواهد بود. تعداد کمی از مردم می­‌توانند در برابر باز کردن بسته‌ای که به آن‌­ها داده می­‌شود، مقاومت کنند.

رویکرد ایمیل مستقیم زمانی موثر است که هدف نهایی، ارتباط آنلاین با گیرندگان شما باشد. در اینجا دو روش مؤثر برای این کار وجود دارد:

  1. بازدید کنندگان را به سمت میکروسایت روانه کنید. میکروسایت یک وب سایت ۱ یا ۲ صفحه ای است که می­توانید از آن برای ایجاد یک landing page متمرکز و هدفمند جهت گرفتن اطلاعات مشتریان بالقوه استفاده کنید.
  2. کاربران را به تماشای ویدیو دعوت کنید. یک لینک را نیز به ویدیویی که حاوی پیام شما است، درج نمایید.

مطمئن شوید هر کدام از کانال­‌های آنلاینی که انتخاب می­‌کنید، راهی برای گرفتن اطلاعات مربوط به مشتریان بالقوه را در اختیار شما قرار خواهد داد. این کار به شما کمک می­‌کند تا ROI  کمپین ایمیل مستقیم خود را اندازه‌­گیری کرده و مشتریان بالقوه بعدی را به داخل قیف بازاریابی­تان بکشانید. در اینجا چند روش برای گرفتن اطلاعات مشتریان بالقوه آورده شده است:

  • از یک فرم استفاده کنید
  • یک ربات چت ایجاد کرده یا لایو چت را پیاده سازی نمایید.
  • پیشنهاد آنلاین خود را در پشت یک کد به شکل یک ورودی دربیاورید و در هر پستی یک کد شخصی وارد کنید. شما خواهید دانست کدام یک از لیدها از طریق کدام کد وارد شده و فعالیت می‌­کنند.

 

چگونه این کمپین را اجرا کنیم؟

  1. در مورد هدفی برای کمپین خود تصمیم بگیرید. مشتریان بالقوه را کجا روانه خواهید کرد؟
  2. بستر آنلاین خود را چه در قالب یک وب سایت باشد یا چه یک فیلم، آماده نمایید.
  3. با هدایای تبلیغاتی ارسالی همراه شوید تا توجهات لیدها را به خود جلب نمایید.
  4. یک یادداشت را در پکیج­تان قرار دهید تا باعث شود، لیدها (مشتریان بالقوه) به جاهایی بروند که شما می­‌خواهید.
  5. ارسال پستی داشته باشید.
  6. نتایج را از طریق افرادی که بوسیله تلفن و ایمیل فعالیت می­‌کنند، پیگیری نمایید.

 

هدایای تبلیغاتی به صورت آنلاین و آفلاین می‌­توانند با کمی سیاست و تدبیر جزئی از استراتژی بازاریابی و فروش شما شوند. با از بین رفتن خطوط بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی، شرکت­‌هایی که ارتباطات شخصی با مخاطبان خود برقرار می‌کنند، همان‌هایی هستند که از سایرین متمایزند. وسایل تبلیغاتی راهی مناسب برای ایجاد تعاملات انسانی‌­تر شما می‌­باشند.


6/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف