WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان

8/ فروردین/1399

یکی از جشن‌های بسیار مهم برای مسلمانان شیعه جشن نیمه شعبان می‌باشد. این جشن فرصت بسیار مناسبی است که با هدیه تبلیغاتی هم این جشن بزرگ را تبریک بگوییم و هم برند خود را به مشتریان و مخاطبان خود تبریک بگوییم. در ادامه با برخی از هدایای مناسب نیمه شعبان آشنا شوید.


 درواقع نیمه شعبان در تقویم هجری قمری روز تولد دوازدهمین امام شیعیان بوده و مسلمانان شیعه در این روز جشن می‌گیرند، قطعا همه‌ی ما در این روز شاهد جشن‌های زیبا در کوچه و خیابان بوده‌ایم؛ جشن نیمه شعبان در کشورمان اهمیت بسیار زیادی دارد، معمولا چند روز قبل از نیمه شعبان کوچه‌ها و خیابان‌ها را تمیز می‌کنند و سپس با استفاده از ریسه‌ها و چراغ‌ها زیبایی خاصی به آن‌ها می‌بخشند.

در برخی از روایات، نیمه شعبان به‌عنوان بهترین شب پس از شب قدر معرفی‌شده به همین خاطر مسلمانان شیعه در این شب به عبادت و شب‌زنده‌داری می‌پردازند و با پخش کردن شربت و شیرینی سعی می‌کنند تا خوشحالی و شادی خود را با دیگران تقسیم کنند؛ روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) روزی مبارک و زیبا در تقویم ما شیعیان است.

مهم‌ترین هدف از جشن نیمه شعبان بالا بردن معرفت و شناخت نسبت به حضرت و آشنا کردن مردم با وظایفشان به‌عنوان یک شیعه است، نیمه شعبان می‌تواند یک بهانه‌ای برای مهربان‌تر بودن مردم با یکدیگر باشد در این روز مسلمانان با برگزاری جشن و هدیه دادن به دیگران سعی می‌کنند تا دل عزیزانشان را شاد کنند که همین شاد کردن دیگران تاثیر شگفت‌انگیزی در زندگی خود فرد خواهد داشت.

امام صادق (علیه‌السلام) می‌فرمایند: نپندارد یکى از شماها که مؤمنی را شاد کرده است؛ تنها او را شاد کرده، بلکه خدا و رسول خدا (صلی‌الله علیه و آلِ) را هم شاد کرده است.

 

چرا در نیمه شعبان هدیه می‌دهیم؟

 

همان‌طور که در قسمت قبل گفته‌شده، نیمه شعبان در کشورمان اهمیت بسیار بالایی دارد و تقریبا اکثر مردم در این شب سعی می‌کنند خوشحال و شاد باشند و دیگران را هم شاد کنند به همین خاطر هدیه دادن به اعضای خانواده و دوستان می‌تواند کار بسیار زیبا و پسندیده‌ای باشد.

هدایای بسیار زیادی برای شاد کردن عزیزانتان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و هدیه دهید البته این موضوع را فراموش نکنید که حتما نیاز به خرید هدایای گران‌قیمت نیست و می‌توانید حتی با هدیه دادن کتب نفیس، یک جاکلیدی با حک لیزر با جمله صاحب‌الزمان و... عزیزانتان را خوشحال کنید.

 

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان

 

نیمه شعبان فرصتی فوق‌العاده برای افزایش مخاطبان و نقش بستن در ذهن آن‌ها است به همین دلیل در این قسمت راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان را برای شما همراهان عزیز پیشکش گیفت آماده کرده‌ایم:

افرادی که می‌خواهند برند یا نام تجاری خود را تبلیغ کنند این مناسبت بهترین فرصت برای این کار است، درواقع شما با هدیه دادن می‌توانید خاطره‌ی خوبی در ذهن مخاطبان ایجاد کنید. بعضی از هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان هزینه‌ی زیادی نخواهند داشت و بعضی از آن‌ها می‌توانند بسیار لوکس باشند. این هدایا می‌توانند به‌خوبی در ذهن مخاطبان ثبت شوند. در ادامه بعضی از این هدایا را بررسی می‌کنیم:

 

کتب نفیس تبلیغاتی:

از هدایای بسیار مرتبط، کتب نفیس تبلیغاتی هستند. کتبی مانند قرآن کریم با جلد چرمی و با ترکیب مس، با کاغذ گلاسه و خطی بسیار خوش، هدیه بسیار مناسبی برای این روز مبارک است.

 

کتب نفیس تبلیغاتی هدیه مناسب نیمه شعبان

 

تابلوهای نفیس:

هدیه دیگری که بسیار مناسب جشن نیمه شعبان است تابلوی نفیس است. این تابلوها ترکیب چرم و مس و چوب هستند و طرفداران بسیاری دارند.

 

تابلوی نفیس تبلیغاتی ویژه نیمه شعبان

 

جا کلیدی تبلیغاتی:

اگر به دنبال هدیه‌ای ارزان قیمت هستید، جا کلیدی تبلیغاتی گزینه مناسبی است. این هدیه قابلیت حک لیزر دارد و به طور مثال می‌توان یا صاحب الزمان روی آن لیزر شود و به عنوان هدیه نیمه شعبان از آن استفاده کرد.

 

جا کلیدی تبلیغاتی هدیه ویژه نیمه شعبان

 

هدیه‌های دیگری مانند خودکار تبلیغاتی یا پاوربانک تبلیغاتی و حتی ست مدیریتی تبلیغاتی نیز با توجه به قابلیت چاپ لیزر می‌توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان انتخاب شوند که بسته به بودجه و سلیقه هر کس انتخاب می‌شوند.

 

ویژگی هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان

 

  1. هدایای تبلیغاتی در نیمه شعبان بهتر است از انواع مختلفی باشد؛ در ابتدا بودجه خاصی را برای این کار در نظر بگیرید و سپس از آن برای تهیه کردن چند هدیه مختلف استفاده کنید؛ یعنی به‌جای آماده کردن تعداد زیادی هدیه از یک کالا، همان هزینه را برای آماده‌سازی چند هدیه مختلف در نظر بگیرید. برای مثال: کتب نفیس، جاکلیدی تبلیغاتی با حک لیزر یا صاحب‌الزمان و موس پد تبلیغاتی؛ با استفاده از این روش هزینه‌ی اضافه‌تری پرداخت نمی‌شود اما قطعا در بازخورد آن تاثیر فراوانی وجود دارد.
  2. سعی کنید محصولاتی را برای هدیه دادن انتخاب کنید که در این مناسبت بیشتر دیده می‌شوند، این کار باعث بهتر دیده شدن تبلیغ می‌شود.
  3. محصولات باارزش‌تر می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان باشد، کتب نفس تبلیغاتی و تابلوی نفیس تبلیغاتی گزینه‌های بهتری برای هدیه دادن در این مناسبت هستند؛ این کار باعث می‌شود تا ارزش برند در نگاه مخاطب بیشتر شود.

 

در این مقاله سعی کردیم تا اهمیت نیمه شعبان و شاد کردن دیگران را به‌صورت کامل شرح دهیم، اما نکته‌ی بسیار مهم این مقاله استفاده مثبت از این مناسبت برای تجارت و کسب‌وکار‌ها بود؛ هدایای تبلیغاتی نیمه شعبان می‌تواند یکی از موثر ترین شیوه‌های تبلیغات باشد درواقع با هزینه‌ی بسیار اندک می‌توان محصولات فراوانی را به دست مردم رساند این هدایا می‌تواند باعث خوشحالی آن‌ها شود و همین موضوع برای ثبت شدن نام برند در ذهنشان کافی است.

درصورتی‌که برای تهیه هدایای تبلیغاتی نیاز به مشاوره تخصصی دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.


8/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف