WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و فرصت‌های تبلیغاتی در آن

نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و فرصت‌های تبلیغاتی در آن

20/ فروردین/1399

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران (Iran Oil Show) یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری/صنعتی ایران در این حوزه به حساب می‌آید. این نمایشگاه هر سال با حضور پر‌رنگ شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی و در موضوع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهت معرفی خدمات، محصولات و دستاوردهای خود به مخاطبین، توسط شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌گردد.


زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز

 

نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز که معمولا در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شد، امسال با توجه به شرایط خاص و نامساعد کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برپایی رویدادهای جمعی، فعلا قرار است در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ مهرماه و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران واقع در تقاطع اتوبان چمران و خیابان سئول برگزار گردد.

 

فرصت‌های تبلیغاتی در این نمایشگاه

 

اگر تصمیم دارید امسال در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز حضور داشته باشید و خدمات، محصولات یا دستاوردهای خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا فرصت بهره‌برداری از مزایای بی‌نظیر توزیع هدایای تبلیغاتی را از دست ندهید.

 

هنگام حضور در نمایشگاه‌های تجاری، با استفاده از هدایای تبلیغاتی و اهدای آنها به افراد خاصی که مد نظر دارید، می‌توانید مستقیما همان افرادی که می‌خواهید را هدف قرار داده، آنها را تحت تاثیر قرار دهید و توجهشان را به کسب و کار خود جلب نمایید. با ارائه هدایای تبلیغاتی هیچ تیری به خطا نخواهد رفت!

 

چه هدایایی تبلیغاتی مناسب نمایشگاه نفت و گاز هستند؟

 

اینکه در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چه هدایایی ارائه کنید، تا حدودی بستگی به انتخاب، سلیقه و اولویت‌های خودتان دارد. شما می‌توانید برای همه یک نوع هدیه در نظر بگیرید، یا می‌توانید با توجه به رتبه شغلی یا اهمیت میهمان خود، هدیه‌ای متفاوت به آنها تقدیم کنید.

 

بعنوان پیشنهاد، شما می‌توانید مراجعین نمایشگاه را به سه دسته مدیران، کارشناسان و مهمانان عمومی تقسیم کنید و برای هر کدام از این افراد، هدایایی درخور مقام و شأن این افراد تدارک دیده و به آنها اهدا نمایید.

 

هدایای تبلیغاتی مناسب مدیران

 

طبیعتا مدیران مجموعه‌ها، نسبت به سایر گروه‌های شغلی دارای شأن و شخصیت بالاتری بوده، و در کسب و کار و برقراری ارتباط‌های آتی برای مجموعه شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. بنابراین شایسته است تا هدایای تبلیغاتی که برای این گروه از مخاطبین تدارک می‌بینید هم با رعایت این موارد انتخاب شده باشد. پیشنهاد هدایای ما برای مدیران، ست مدیریتی، ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی، جعبه پذیرایی نفیس و کتب نفیس تبلیغاتی است.

 

ست مدیریتی ویژه نمایشگاه نفت و گاز

 

 

هدایای تبلیغاتی مناسب کارشناسان

 

در گروه بعدی می‌توان کارشناسان شرکت‌های مختلف را جای داد. افرادی که همچنان از اهمیت و جایگاه شغلی قابل توجهی برخوردارند، اما از طرفی در مقایسه با مدیران در کلاس متفاوتی جای می‌گیرند. برای این دسته از متخصصین هم هدایای تبلیغاتی همچون پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی یا چراغ مطالعه تبلیغاتی را پیشهاد می‌کنیم.

 

پاوربانک تبلیغاتی ویژه نمایشگاه نفت و گاز

 

 

 

هدایای تبلیغاتی مناسب عموم مردم

 

شاید تصمیم بگیرید تا هنگام حضورتان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بعنوان یک فعالیت تبلیغاتی جهت برندینگ، هدایای تبلیغاتی مناسب عموم را تدارک ببینید و بصورت گسترده بین بازدیدکنندگان نمایشگاه توزیع نمایید. در چنین شرایطی انتخاب‌های متعددی خواهید داشت که باز می‌توانید مطابق سلیقه و هدف خودتان تصمیم‌گیری نمایید.

 

پیشنهاد ما برای هدایای تبلیغاتی مناسب عموم، موس پد تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، فولدر تبلیغاتی، جا کلیدی تبلیغاتی، ساک دستی، لیوان تبلیغاتی و یا خودکار تبلیغاتی است.

 

خودکار تبلیغاتی ویژه نمایشگاه نفت و گاز

 

توجه داشته باشید که برخی از هدایا مانند ساک‌های دستی با در دست داشتن بازدیدکنندگان در طول برگزاری نمایشگاه، همچون تابلوهای تبلیغاتی متحرک برای شما مزایای تبلیغاتی بیشتری هم بهمراه خواهند داشت!

 

اهمیت انتخاب شرکت هدایای تبلیغاتی معتبر

 

پس از اینکه تصمیم به حضور در نمایشگاه‌ها بگیرید، آنقدر کارهای مختلف و مهمی برای انجام دادن بوجود خواهد آمد، که هر مقدار از این کارها را بتوانید به یک فرد یا موسسه قابل اطمینان بسپارید، در پیشرفت کارها و کیفیت نتیجه آنها خیالتان راحت‌تر خواهد بود.

 

در مورد تدارک هدایای تبلیغاتی معتبر نیز همین موضوع صادق است. جدا از اینکه این هدایای تبلیغاتی معرف برند و خدمات منحصر بفرد مجموعه شما خواهند بود و باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند، خوش قولی شرکت در تامین به موقع هدایا و همچنین توانایی تامین هدایا در تیراژ بالا و با قیمت مقرون به صرفه، همه حکایت از اهمیت انتخاب یک شرکت هدایای تبلیغاتی معتبر دارند.

 

شرکت هدایای تبلیغاتی «پیشکش» سال‌هاست که در زمینه تولید، واردات و صادرات هدایای نمایشگاهی در حال فعالیت، و صاحب تجربه و دانش است. این شرکت هدایای تبلیغاتی متعددی در انواع و اقسام مناسب برای گروه‌های مخاطب مختلف و همچنین طراحی‌های متفاوت منطبق با سبک و سلیقه‌های مختلف را تامین می‌کند. حتما فهرست محصولات ما را مشاهده نمایید و برای کسب مشاوره در مورد هدایای تبلیغاتی، برای تماس با مشاورین کارآزموده و حرفه‌ای ما درنگ نکنید.

 

20/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف