WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با انواع فلش مموری تبلیغاتی

آشنایی با انواع فلش مموری تبلیغاتی

28/ مرداد/1398

برای آشنایی با فلش مموری تبلیغاتی و انواع آن باید به چند نکته توجه داشت. مهم‌ترین نکته کیفیت chipset فلش مموری است. برند بودن chipset می‌تواند خیال شما را از خرید راحت کند. نکته بعدی این است که body فلش مموری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و ظریف باشد. موضوع دیگر این است که نوع اتصال body و chipset باید محکم باشد تا هنگام استفاده به راحتی از هم جدا نشود. دقت کنید در هنگام خرید فضای چاپ مناسب روی فلش وجود داشته باشد تا بتوانید به راحتی و زیبایی لوگوی شرکت خود را روی فلش چاپ بزنید.


در زمینه هدایای تبلیغاتی، امکان چاپ بر روی ابزار زیادی مثل کلاه، لیوان و هدایای تبلیغاتی دیگر وجود دارد اما هر کدام از این‌ها ممکن است به دلایل مختلف همیشه در دسترس نباشند و انتظاراتمان را در بازتاب‌های تبلیغاتی برآورده نکنند. اما تقریبا هیچ کس حاضر نیست فلش مموری‌اش رو از خود دور کند. به دلیل موارد زیاد استفاده در زمینه‌های مختلف، طرح و لوگوی حک شده بر روی فلش مموری‌ تبلیغاتی یکی از موثرترین راه‌ها برای تبلیغ برندتان خواهد بود.

 

 

 

فلش مموری OTG

فلش مموری OTG یکی از ابزارهای استاندارد است که به یک دستگاه امکان می‌دهد داده‌ها را از یک دستگاه USB بدون نیاز به رایانه بخواند. این دستگاه در اصل به یک میزبان USB تبدیل می شود. در نظر داشته باشید که همه وسیله‌ها درگاه اتصال OTG را ندارند و شما ممکن است به یک کابل یا اتصال OTG احتیاج داشته باشید. با استفاده از OTG می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید. به عنوان مثال، ممکن است یک درایو فلش USB را به تلفن خود وصل کنید، یا از یک کنترلر بازی ویدیویی با یک دستگاه اندروید استفاده کنید.

 در اینجا برخی از محبوب‌ترین کاربردهای OTG آورده شده است:

  • به درایوهای فلش و هارد اکسترنال وصل کنید.
  • با کنترلرهای بازی ویدئویی بازی کنید.
  • اندروید را با صفحه کلید و ماوس کنترل کنید.
  • مستقیم از یک چاپگر استفاده کنید.

 

فلش مموری OTG

فلش‌های OTG مستفیما به موبایل شما متصل می‌شوند

 

 

 

 

فلش مموری چرمی

فلش مموری‌های چرمی اصولا به دلیل ظاهر شیک و بسیار زیبا در میان هدایای تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردا هستند. طرفداران این فلش مموری‌ها غالبا افرادی هستند که به اجناس نفیس مثل چرم علاقه‌مندند. شما می‌توانید با چاپ متن یا طرح‌های مورد نظر خود بر روی این فلش مموری‌ها، یک کادوی تبلیغاتی کوچک اما قابل توجه داشته باشید.

 

فلش مموری چرمی

فلش مموری چرمی

 

 

 

فلش مموری کارتی چیست؟


می‌توان گفت فلش مموری کارتی، یک فلش مموری است که در یک کارت تبلیغاتی قرار دارد. فلش مموری کارتی در واقع چیپستی است بین یک کارت پلاستیکی از جنس PVC که کمپانی‌ها و شرکت‌های زیادی برای هدایای تبلیغاتی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این چیپست از یک برد مشکی متشکل از لایه‌های سخت آی سی دار ساخته شده است. این چیپست‌ها در فلش مموری کارتی، ۲ سانت طول و ۱ سانت عرض دارند. وظیفه چیپست نگهداری و جا به جایی اطلاعات کپی شده در حافظه خود به دیگر دستگاه‌ها، مثل کامپیوتر، تبلت و... می‌باشد. سرعت فلش مموری به پردازش لایه‌های برد بستگی دارد. کیفیت بالای چیپست‌ها که باعث سرعت قابل ملاحظه در فلش مموری‌های کارتی می‌شود، بزرگ‌رین مزایای این کارت‌های دوست داشتنی برای استفاده تبلیغاتی می‌باشد.

 

فلش مموری کارتی

فلش مموری کارتی

 

 

 

 

فلش مموری تبلیغاتی کریستالی

 کسانی که به اجناس لوکس و شیک علاقه‌مندند، به طور حتم فلش مموری‌های کریستالی برایشان می تواند هدیه‌ای ارزشمند و جذاب باشد. جنس کریستال به این فلش مموری‌ها درخشندگی و فریبندگی چشم گیری می‌دهد. با اتصال این فلش‌ها به دستگاه‌های مختلف، LED آن‌ها روشن شده و به طور حتم لوگو و نوشته‌های تبلیغاتی درج شده بر روی آن‌ها جلوه‌ای بیشتری برای افراد خواهد داشت و از آن جا که برای تبلیغات می‌توانید فلش مموری با طرح دلخواه خود را سفارش دهید، بازدهی تبلیغات شما چند برابر خواهد بود.

 

فلش مموری کریستالی

فلش مموری کریستالی، هنگام اتصال نور آبی رنگ به لوگوی شما می‌تاباند

 

 

 

 

فلش مموری تبلیغاتی فلزی

فلش مموری‌های فلزی به دلیل کیفیت بالای فلزهای به کار رفته در آن‌ها، قابلیت درج متن‌ها و طرح دلخواه را بر روی خود دارند و از این جهت برای ابزارها و هدایای تبلیغاتی، از موارد ویژه و پر استفاده می‌باشند. یکی از محبوب‌ترین انواع فلش مموری‌های فلزی، فلش کلیدی است که می‌تواند به عنوان جاکلیدی نیز استفاده شود. کوچک و سبک بودن این فلش‌ها باعث می‌شود بتوانند ما را در همه جا همراهی کنند.

 

فلش مموری فلزی

فلش مموری فلزی


28/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف