WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
18 هدیه تبلیغاتی خوب برای کادر درمانی

18 هدیه تبلیغاتی خوب برای کادر درمانی

6/ بهمن/1399

آیا قصد ارائه هدیه به پرستاران، پزشکان و سایر کارکنان شاغل در بیمارستان‌ها و یا مطب‌های پزشکی را دارید؟ شاید بهترین هدیه برای این افراد در دوران فعلی، ارائه وسایل تبلیغاتی با مضمون پزشکی همچون ماسک، خودکارهای سرنگی شکل زیبا و سایر وسایل چاپی با نام و لوگوی شما باشد.


تیم‌های بازاریابی می‌توانند این هدایا را در محل‌های کار افراد یا در روزهای تعطیلی آن‌ها، به کادر درمانی ارائه کنند تا از این وسایل تبلیغاتی هم در محیط کاری و هم در تعطیلات استفاده ببرند. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با 18 مورد از بهترین و مفیدترین هدایای تبلیغاتی برای کادر درمانی که مطمئناً عاشق آن می‌شوند، آشنا شوید.

 

شماره 1- ماسک‌های پارچه‌ای و قابل استفاده مجدد

 

با شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک به یک امر ضروری برای آحاد جامعه به خصوص کادر درمانی تبدیل شده است. ماسک‌هایی با شکل‌ها و طرح‌های رنگارنگ و متفاوت مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند. در برخی از بیمارستان‌ها، پزشکان و کادر درمانی اقدام به استفاده از ماسک‌هایی با رنگ‌های روشن و یا طرح‌های جالب کرده‌اند تا باعث روحیه بخشی به بیماران شوند. ماسک‌ها به تدریج وارد زندگی همه افراد جامعه شده‌اند و حتی در صنعت مد هم تحولاتی را به دنبال داشته‌اند. استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای در صورتی که به درستی طراحی و ساخته شده باشند، می‌توانند جلوی ورود میکروب به دهان و بینی را بگیرند و با شست‌وشو، دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند. با ارائه ماسک تبلیغاتی با طرح‌های خاص و نام تجاری خود به افراد کادر درمانی می‌توانید از زحمات آن‌ها در این دوران قدردانی نمایید.

 

ماسک تبلیغاتی

ماسک وسیله‌ای مناسب برای تبلیغات است

 

 

 

 

 

شماره 2- محلول ضدعفونی‌کننده و شست‌وشوی دست

 

طبق گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، کادر درمانی در طول شیفت 12 ساعته خود، بیش از 100 بار دست‌های خود را می‌شویند. از همین رو، پزشکان و کادر درمانی قدردان دریافت محلول ضدعفونی‌کننده با حداقل 60% الکل خواهند بود. این محلول‌ها می‌تواند قبل و بعد از شیفت و حتی در موارد ضروری مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 ضدعفونی کننده دست تبلیغاتی

محلول ضدعفونی کننده دست این روزها نیاز همه افراد می‌باشد

 

 

 

 

شماره 3 – خودکارهای سرنگی

 

حدود 3 درصد از بزرگ‌سالان و اکثر کودکان از رفتن به مطب دکتر می‌ترسند. دلیل اصلی ترس آن‌ها اغلب آمپول (سرنگ) است. شاید شما بتوانید با یک خودکار زیبا به شکل سرنگ نه‌تنها نگرانی بیماران را کم کنید بلکه لبخند را بر روی لب‌های آن‌ها بنشانید. کارکنان و کادر درمانی می‌توانند از این خودکارها برای نوشتن نسخه و یادداشت‌برداری استفاده کنند.

 

 

خودکار سرنگی تبلیغاتی ویژه کادر درمان 

خودکار سرنگی، استرس بیمار را از بین خواهد برد

 

 

 

 

شماره 4 – توپ‌های ضد استرس

 

حدود 73 درصد از افراد احساس استرس دارند و این موضوع بر روی سلامتی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. توپ‌های ضد استرس با شکل‌های بامزه و خاص نه‌تنها وسیله‌ای سرگرم‌کننده هستند بلکه روشی عالی برای کاهش اضطراب است. اشکال جالب و نوآورانه‌ای از این توپ‌ها با مضمون پزشکی همچون قرص، قلب و مغز وجود دارد که افراد زیادی را شیفته خود می‌کند! می‌توانید این هدایای تبلیغاتی را در قسمت پذیرش و یا اتاق استراحت پرستاران قرار دهید تا کادر درمانی از آن‌ها استفاده کنند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید این هدایای تبلیغاتی را در اتاق انتظار به همراهان بیمار نیز ارائه کنید.

 

 

 توپ ضد استرس تبلیغاتی ویژه کادر درمان

توپ‌های ضد استرس در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند

 

 

 

 

 

شماره 5 – تخته شاسی

 

تخته شاسی با گیره‌های محکم و روان از ملزومات اصلی کادر درمانی است. شاید هنوز هم ارزش ارائه تخته شاسی به عنوان یک کالای تبلیغاتی را درک نکرده باشید. پس شاید بهتر است بدانید که سازمان‌دهی و نظم، موضوع مهمی برای کارکنان درمانی می‌باشد. زیرا این موضوع به ارائه مراقبت‌های پزشکی، تعادل بین کار و زندگی و به صورت کلی بر بیمار تأثیرگذار است. تخته شاسی گامی مؤثر و درست در حرکت به‌سوی این هدف است و مطمئناً دریافت چنین هدیه‌ای باعث خوشحالی آن‌ها خواهد شد.

هدایای ویژه کادر درمان

تخته شاسی به سامان‌دهی نوشته‌های کادر درمان کمک می‌کند

 

 

 

 

 

شماره 6- ماژیک‌های رنگی

 

هرچقدر وسایل همراه کادر درمانی کمتر باشد، آن‌ها راحت‌تر هستند. این موضوع به خصوص در بخش‌های مراقبت ویژه که نیاز به مدت زمان طولانی سرپا بودن کادر درمانی دارد، اهمیت خاصی دارد. در حقیقت، بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که پرستاران به طور متوسط در یک شیفت 12 ساعته حدود 8 هزار متر مشغول قدم زدن و بررسی بخش و رسیدگی به بیماران هستند. استفاده از ماژیک‌های رنگی چندتایی، از بهترین کالاهای تبلیغاتی برای کادر درمانی هستند. زیرا می‌توانند این وسایل را به راحتی در جیب روپوش خود قرار دهند و هنگام بررسی بخش‌ها به راحتی و سهولت استفاده کنند.

 

 

 

 ماژیک تبلیغاتی چند رنگ

ماژیک‌های چند رنگ به کادر درمان کمک خواهند کرد تا بخش‌های مختلف را از هم تفکیک کنند

 

 

 

 

شماره 7 – لیوان و قمقمه تبلیغاتی

 

کادر درمانی همیشه سرشان شلوغ است و دائم در حال حرکت هستند. همین موضوع می‌تواند به سلامتی آن‌ها آسیب بزند. به عنوان مثال یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که 45 درصد از کادر درمانی بیمارستانی در پایان شیفت خود دچار کم آبی می‌شوند. نوشیدن کافی آب با فلاسک‌های قابل حمل یا لیوان‌ تبلیغاتی هدیه‌ای باارزش به پرسنل درمانی است.

 

 

 لیوان و قمقمه تبلیغاتی ویژه کادر درمان

لیوان و قمقمه تبلیغاتی هدیه‌ای بسیار کاربردی به کادر درمان هستند

 

 

 

 

شماره 8 – جاکلیدی‌های دارای دربازکن

 

رعایت بهداشت و نظافت در بیمارستان‌ها موضوع مهم و جدی است. با این وجود احتمال آلودگی احتمالی قسمت‌هایی همچون دستگیره‌های در اتاق‌ها یا دستشویی‌ها وجود دارد. طبق مقاله منتشر شده توسط مجله کنترل عفونت آمریکا، پرده‌ها، رومیزی‌ها و ملافه‌ها از محل‌های ممکن برای وجود میکروب در فضای داخل بیمارستان‌ها است. با ارائه جاکلیدی‌های دارای دربازکن دار به کادر درمانی، می‌توانید احتمال انتقال هرگونه آلودگی احتمالی را کاهش دهید.

 

 جاکلیدی دوکاره به همراه درباز کن تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی دوکاره به همراه درباز کن، هدیه‌ای خاص برای کادر درمان خواهد بود

 

 

 

 

شماره 9 – خودکار شیک

 

یکی از وسایل بسیار پرکاربرد و ضروری برای کادر درمانی استفاده از خودکار برای یادداشت‌برداری و نسخه‌نویسی است. استفاده از خودکار به عنوان یک وسیله شخصی کمک بزرگی به افراد شاغل در بخش‌های درمانی و بیمارستانی است تا به این ترتیب از انتقال انواع بیماری و آلودگی بکاهند. علاوه بر این، خیال بازاریابان با ارائه خودکار تبلیغاتی به عنوان یک هدیه آسوده خواهد بود. زیرا کادر درمانی مطمئناً از آن استفاده خواهند کرد.

خودکار تبلیغاتی ویژه کادر درمان

خودکار تبلیغاتی وسیله‌ای پرکاربرد و مفید است

 

 

 

 

 

شماره 10– تب سنج تبلیغاتی

 

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که مدت زمان طولانی را در اتاق انتظار برای ویزیت دکتر صبر کرده باشید؛ اما به صورت کلی انجام مراقبت‌های اولیه پزشکی تنها کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، استفاده از دماسنج‌ها جیوه‌ای یا الکلی که به صورت زیرزبانی دمای بدن را تعیین می‌کند، بسیار کم شده است. بر همین اساس، استفاده از تب سنج‌های مادون‌قرمز که از طریق گوش یا پیشانی دما را نشان می‌دهند، برای بررسی سلامتی بیماران افزایش یافته است. تیم‌های بازاریابی شرکت شما می‌تواند این دماسنج‌ها را در قسمت پذیرش قرار دهد تا به کادر درمانی برای بررسی سلامت افراد کمک کند.

 

 

 تب سنج تبلیغاتی

تب سنج تبلیغاتی هدیه‌ای بی نظیر خواهد بود

 

 

 

 

شماره 11– دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

برای کارکنان بخش‌های مراقبتی، استفاده از دفترچه‌هایی که کمک کند تا اطلاعات مهم به راحتی ثبت شوند، وسیله‌ای کاربردی خواهد بود. برای کارکنان درمانی به خاطر سپردن همه کارهایی که باید انجام شود و یا اتفاقاتی که در یک شیفت رخ داده است، تقریباً غیرممکن است. بدون درج دقیق اطلاعات هر بیمار و سوابق پزشکی‌اش، تحویل شیفت به تیم بعدی درمانی ناقص خواهد بود. به همین دلیل ارائه دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای یادداشت‌برداری راحت‌تر کادر درکانی، هدیه تبلیغاتی با ارزشی خواهد بود.

دفترچه یادداشت ویژه کادر درمان

یادداشت‌برداری در دفترچه‌های سیمی آسان‌تر است

 

 

 

 

 

شماره 12 – کیسه‌های پرس سرد و گرم

 

فیزیوتراپیست‌ها، جراحان و پزشکان بخش‌های اورژانس به دلایل مختلفی می‌توانند ازکیسه‌های پرس سرد و گرم استفاده کنند. این وسایل، هدیه تبلیغاتی عالی هستند که پس از ویزیت بیماران می‌توان آن‌ها را اهدا کرد و به خوبی تلاش شما را برای مراقبت از آن‌ها یادآور می‌شود. این موضوع باعث جلب اعتماد بیماران می‌شود. زیرا 43 درصد از بزرگ‌سالان ایالات‌متحده آمریکا باور ندارند که پزشکان آن‌ها تمام تلاششان را برای بهبود آن‌ها انجام داده‌اند. با ارائه این کالاهای تبلیغاتی می‌توانید نظر مثبت بسیاری از بیماران را به‌سوی خود جلب کنید.

 

 

 کیسه کمپرس سرد و گرم تبلیغاتی

کیسه پرس سرد و گرم تبلیغاتی، نشان دهنده اهمیت شما به مخاطبتان خواهد بود

 

 

 

 

 

شماره 13- ساک‌ دستی

 

کارکنان بیمارستان‌ها و کادر درمانی معمولاً به دلیل ساعت‌های طولانی شیفت‌های خود معمولاً وسایلی را همراه خود به محل کار می‌برند. ارائه وسایلی همچون ساک دستی تبلیغاتی باکیفیت به آن‌ها، کمک می‌کند تا وسایل خود را در آن قرار داده و با خیالی آسوده همراه خود داشته باشند.

 

 

 ساک دستی کادر درمان

ساک دستی بدون شک مورد استفاده کادر درمان خواهد بود

 

 

 

 

شماره 14- بند آویز گردنی

 

کارکنان بیمارستانی برای دسترسی به بعضی از طبقات و بخش‌های بیمارستان‌ها معمولاً به ارائه کارت پرسنلی و مدرک شناسایی خود نیاز دارند. کادر درمانی باید خود را برای شرایط بحرانی و خاص آماده کند. به ویژه در بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها که سالانه حدود 139 میلیون بیمار (آمار مربوط به ایالات متحده) مراجعه می‌کند. ارائه بند آویز گردنی، کار را برای آن‌ها بسیار راحت‌تر و ساده‌تر می‌کند.

بند آویز تبلیغاتی

بند آویز گردنی، حمل مدارک شناسایی را آسان می‌کند

 

 

 

 

 

شماره 15- ایرپادهای بی‌سیم

 

سروکار داشتن با بیماران در تمام طول روز می‌تواند خسته کننده باشد. استفاده از ایربادهای بی‌سیم در زمان استراحت می‌تواند به کم کردن استرس کاری کمک کند. کارکنان بیمارستان‌ها در طول شیفت 12 ساعته خود حدود 15 دقیقه وقت استراحت دارند. با استفاده از ایربادهای بی‌سیم کادر درمانی می‌توانند در این زمان به شنیدن پادکست، کتاب صوتی و یا شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خود قبل از شروع دوباره کار خود بپردازند.

 

 

 ایرباد تبلیغاتی

ایربادها در شیفت‌های طولانی مورد استفاده کادر درمانی خواهد بود

 

 

 

 

شماره 16 – سررسید

 

کادر درمانی نیز درست مانند هر حرفه دیگری می‌ماند. حفظ تعادل بین کار و زندگی به خصوص برای پزشکان که حدود 40 تا 80 ساعت در هفته کار می‌کنند، بسیار دشوار است. بسیاری از این افراد، مسئولیت‌های خانوادگی و شغلی دیگری نیز دارند. به همین دلیل استفاده از سررسید برای تنظیم و مشخص کردن برنامه‌ها، از کالاهای تبلیغاتی مفید است که حتماً از آن بهره می‌برند.

 

 سررسید جیبی تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی جیبی ویژه کادر درمان

 

 

 

 

 

شماره 17 – لباس و تی شرت

 

با ارائه لباس‌هایی با نام و لوگوی بیمارستان که در قسمت جلویی لباس چاپ شده است، محیط راحتی را برای پرسنل خود فراهم کنید. ارائه لباس به بیماران در زمان ویزیت آن‌ها نیز می‌تواند ایده خوبی باشد. بررسی‌ها در آمریکا نشان داده است برخی از بیماران در زمان مراجعه به پزشکان برای ویزیت، احساس گروگان بودن دارند. با ارائه لباس‌های راحت و سبک به آن‌ها در زمان مراجعه به مطب یا بیمارستان می‌توانید کمی از ترس آن‌ها بکاهید.

 

 تی شرت و لباس تبلیغاتی ویژه کادر درمان

تی شرت تبلیغاتی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف برای بیماران یا کادر درمان قابل تولید خواهد بود

 

 

 

 

شماره 18 – ماگ تبلیغاتی

 

فعالیت طولانی مدت کادر درمانی باعث می‌شود تا دلشان بخواهد روز خود را با یک لیوان نوشیدنی یا چای شروع کنند. طبق آمار 85 درصد از پرستاران روزانه بیش از 3 فنجان چای می‌نوشند. این آمار در مورد پزشکان به مراتب بیشتر است. ماگ‌ها و لیوان‌های شخصی هر روز بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین با انتخاب و ارائه لیوانی با ظاهری شیک و منحصربه‌فرد و صد البته دسته‌دار و درب دار به کادر درمانی، آن‌ها را خوشحال کنید.

 

 

 ماگ تبلیغاتی ویژه کادر درمان

پرستاران و کادر درمان حتما به یک نوشیدنی گرم در این روزها احتیاج خواهند داشت

 

 

 

 

سخن آخر

 

مهم‌ترین قسمت در خصوص ارائه هدیه‌های تبلیغاتی، درج نام و آرم تجاری شرکت شما در زمان سفارش دادن محصول است. کادر درمانی هر زمان که از محصولات تبلیغاتی اهدا شده به آن‌ها استفاده کند، به محیطی که در آن کار می‌کند افتخار خواهد کرد.

علاوه بر این، از نظر بیماران نیز تیم درمانی متحد به نظر می‌رسند. بنابراین، با اعتماد کامل به کادر پزشکی در خصوص سلامت  خود، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند. مطمئناً این بهترین پیامی است که در چنین شرایط سختی می‌تواند باعث دلگرمی تمام افراد جامعه شود.


6/ بهمن/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف