WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه یک بطری آب مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک بطری آب مناسب انتخاب کنیم؟

28/ تیر/1400

در زمان فعلی، بطری آب به اندازه کیف پول، تلفن همراه و کلیدهای ماشین هنگام خروج از خانه ضروری است. بطری آب بهترین و امن‌ترین وسیله برای نوشیدن آب در طول یک روز شلوغ‌کاری است. اینجاست که انتخاب یک بطری آب مناسب بسیار مهم تلقی می‌شود؛ زیرا این وسیله ساعت‌ها همراه ماست و باید یک منبع آب خنک و تازه را در اختیار ما قرار دهد.


بطری آب یک همراه دل‌چسب در روزهای گرم تابستانی است که حضور آن در کنار دیگر وسیله‌ها لازم می‌باشد. جنس بدنه بطری آب باید  مرغوب باشد تا آب را خنک نگه دارد. بنابراین نیاز است تا یک بطری آب مناسب را هنگام خرید انتخاب کنید تا تمام روز یک نوشیدنی خنک و گورا داشته باشید.

 

مواردی که باید هنگام خرید بطری در نظر بگیرید

 

بهتر است قبل از خرید بطری آب مواردی را که در ذیل ذکر می‌شوند را در نظر بگیرید.

  • سبک زندگی
  • ماه تولد
  • سبک‌های مختلفی که هر بطری دارد
  • برند سازنده بطری آب
  • اندازه بطری آب
  • درب‌های هر بطری

 

با 4 نوع بطری آب آشنا شوید

 

شاید خنده‌دار به نظر برسد؛ اما امروزه دیگر نیاز نیست مانند گذشته‌های دور برای نوشیدن و نگه‌داری آب به سراغ رودخانه آب زلالی برویم. امروزه می‌توانیم به راحتی یک بطری آب را با آب‌لوله‌کشی شده پر کرده و درون یخچال بگذاریم تا هر زمان که دوست داشتیم، آن را بنوشیم.

 

چهار ماده اصلی در ساخت بطری‌ها استفاده می‌شود:

  • پلاستیک
  • آلومینیوم
  • فولاد ضد زنگ
  • شیشه

 

پلاستیک

 

بطری‌های پلاستیکی یکی از متداول‌ترین نوع بطری‌هایی است که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اکثریت مردم حداقل یک بطری پلاستیکی در کابینت آشپزخانه خود دارند.

بطری‌های پلاستیکی با وجود آنکه دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه و شست‌وشوی راحتی هستند؛ اما برای حمل آب در زمان‌های طولانی کارایی چندانی ندارند و درکل مناسب نیستند.

از مزایایی که بطری آب پلاستیکی دارد، می‌توان به سبکی و حمل آسان آن، تنوع در شکل بطری، رنگ‌ها و اندازه‌ها، تنوع درب‌های بطری، شست‌وشوی آسان، ثبت راحت آرم تجاری روی آن و همچنین اشکال منحصربه‌فرد آن اشاره کرد.

ارزان‌قیمت بودن و تنوع بالای بطری‌های پلاستیکی باعث شده تا مجموعه‌های متعددی از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی محبوب استفاده کنند. این محصول را می‌توان در تعداد بالا سفارش داد.

هدایای تبلیغاتی

بطری‌های پلاستیکی دارای تنوع بسیار بالایی است

 

 

آلومینیوم

 

دوچرخه‌سواران، کوهنوردان و سایر افرادی که مدت‌های طولانی در فضای باز هستند؛ بیشترین استفاده را از بطری‌های آلومینیومی انجام می‌دهند. زیرا این بطری‌ها دوام بالایی برای حفظ دمای آب دارند و می‌توانند به صورت طولانی مدت آب را به صورت خنک یا گرم نگه دارند.

بطری‌های آلومینیومی وزن سبکی دارند به همین خاطر حمل آن را آسان می‌کند. همچنین این نوع بطری دارای درب‌های متنوع و محکمی است که به حفظ دمای آب کمک می‌کند. حک کردن آرم یا لوگو روی بدنه این نوع از بطری‌ها نیز به راحتی انجام می‌شود.

از نکات منفی که بطری‌های آلومینیومی دارند، می‌توان به نبود تنوع بالا در رنگ و طرح، قابل شست‌وشو نبودن در ماشین ظرف‌شویی، فرورفتگی و خراشیده شدن هنگام افتادن یا ضربه خوردن و تغییر مزه آب اشاره کرد.

اکثر فلاسک‌های تبلیغاتی از جنس آلومینیوم هستند که قیمت‌های مناسبی دارند. شما می‌توانید برای تکمیل محصولات تبلیغاتی خود از این نوع بطری استفاده کنید.

بطری آب آلومینیومی

طرح خاص بطری‌های آلومینیومی

 

 

فولاد ضد زنگ

 

افرادی که به دنبال ترندهای روز هستند یا به شیک‌پوشی خود اهمیت می‌دهند؛ بطری‌های ضد زنگ را بیشتر می‌پسندند. آب برای مدت بسیار طولانی در این بطری‌ها سرد می‌ماند که این موضوع باعث شده ورزشکارانی که در دو ماراتن شرکت می‌کنند از این بطری‌ها استفاده کنند.

بطری‌هایی که از فولاد ضد زنگ هستند به خوبی عایق‌بندی شده‌اند تا دمای مایعات را برای طولانی مدت حفظ کنند. همچنین این نوع بطری‌ها دارای تنوع بالا در رنگ و اندازه هستند، در برابر زنگ‌زدگی و کپک مقاوم بوده، بسیار محکم و بادوام‌اند و از همه مهم‌تر طرح‌های موجود آن‌ها بسیار شیک و طبق مد روز است.

بطری‌های ضد زنگ در کنار مزایای فراوانی که دارند اما دارای معایبی نیز هستند. حمل این نوع از بطری‌ها به دلیل سنگین بودن کمی مشکل‌ساز است. همچنین این نوع بطری‌ها اغلب گران‌قیمت‌تر از سایر بطری‌ها هستند.

بطری آب تبلیغاتی

بطری آب فولاد ضد زنگ طرح‌های فانتزی دارد

 

 

شیشه‌ای

 

بطری‌های شیشه‌ای اغلب برای مصارف خانگی و مجالس استفاده می‌شوند؛ زیرا بطری‌های شیشه‌ای بسیار سنگین هستند و استفاده از آن‌ها را در مکان‌های بیرون از منزل تا حدود زیادی غیرممکن می‌کند.

بطری‌های شیشه‌ای دارای طرح‌های بسیار شیک هستند که ظاهر مایعات درون خود را بسیار بی‌نظیر جلوه می‌دهند. همچنین این نوع بطری به نگاه داشت آبی خنک و تازه معروف است.

این نوع بطری عایق‌بندی خوبی دارد به همین خاطر دمای مایع درون خود را به خوبی حفظ می‌کند. بطری‌های شیشه‌ای دارای تنوع بی‌نظیری می‌باشند. شست‌وشوی آن‌ها در ماشین ظرف‌شویی امکان‌پذیر است و سال‌ها بادوام می‌مانند.

بطری آب

بطری آب شیشه‌ای

 

 

بهترین نوع بطری کدام است؟

 

برای انتخاب نوع بطری باید به نوع مصرف خود بی اندیشید. اکثریت افراد بطری‌های شیشه‌ای را بسیار می‌پسندند زیرا آب را بسیار خنک و تازه نگه می‌دارد. این در حالی است که حمل این بطری به بیرون از منزل و بردن آن به محیط کار یا دانشگاه کمی سخت است.

حمل بطری‌های پلاستیکی بسیار راحت است، آلومینیوم برای بردن به باشگاه عالی است، فولاد ضد زنگ برای داشتن یک بطری مد روز و گرفتن عکس‌های جذاب اینستاگرامی بسیار خوب به نظر می‌رسد. بنابراین انتخاب بطری آب به سبک زندگی شما و اینکه بطری چه کارایی برای شما دارد، مربوط است.

 


28/ تیر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف