WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
4 دلیلی که باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد

4 دلیلی که باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد

2/ شهریور/1398

احتمالا به دلیل مشغله زیاد و شرایط اقتصادی تصمیم گرفته‌اید که امسال از هدایای تبلیغاتی استفاده نکنید. اما باید بدانید که هدایای تبلیغاتی به این دلیل که بازتابی از شرکت شماست، بسیار مهم هستند. ما به عنوان متخصصین تبلیغات لیستی از دلایلی که حتما باید هدایای تبلیغاتی جزو الویت‌های شما برای هدیه به مخاطبین، مشتریان، شرکت‌های طرف قرارداد و همچنین کارمندانتان باشد را در این مطلب بیان کرده‌ایم.


1. هدایای تبلیغاتی تاثیر گذارترین نوع تبلیغات هستند.

بدون هدایای تبلیغاتی، شما هیچ گاه فرصت این را پیدا نمی‌کنید که تاثیرگذاری اولیه خوبی روی مخاطب خود داشته باشد. این تاثیر می‌تواند از یک رهگذر ساده و مخاطبی عام، برای شما مشتریان مادام العمر به وجود آورد. همچنین ارسال هدیه تبلیغاتی خاص و فکر شده برای مشتریانتان نه تنها بیانگر این موضوع است که شما برای رابطه تجاریتان با مشتری ارزش زیادی قائل هستید، بلکه نمادی از ارزش بالای برند شما و فرهنگ بسیار خاص شماست. این حرکت بسیار تاثیرگذار در بسیاری از مواقع به دلیل مشغله زیاد فراموش می‌شود. هدیه‌ای که خوش فکر تهیه شده باشد نشان می‌دهد که شرکت شما بیش از بقیه برای حفظ رابطه با مشتری تلاش می‌کند. حتی در اوج شلوغی‌ها و درگیری‌های کاری!

 

2. با هدایای تبلیغاتی جای برند خود را مستحکم کنید.

هدایای تبلیغاتی می‌توانند کاری کنند که برند شما همیشه با مشتری در تماس باشد. هدیه‌ای فکر شده و خاص که با لوگوی شما به مشتری داده می‌شود بهترین راه است که برندتان را در ذهن او همیشه بالاتر از بقیه برندها نگه دارید. وقتی او تصمیم به خرید محصول یا گرفتن خدمات دارد اول از همه به شرکت شما فکر خواهد کرد.

 

هدایای تبلیغاتی با درج لوگو بسیار تاثیرگذار هستند

با چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی همیشه در ذهن مشتری خواهید ماند

 

3. هدایای تبلیغاتی بهترین راه احترام به فرهنگ است.

در بعضی از فرهنگ‌ها هدیه دادن بسیار مرسوم است. وقتی در حال بیزینس با شرکت‌ها و مشتریان بین المللی هستید، گاهی راه و رسم‌های بسیار مشخصی برای پیروی وجود دارد. کمی تحقیق در این باره و انتخاب و ارائه هدیه مناسب می‌تواند شما را با رقبایتان متمایز کند و رابطه تجاری شما را بهبود بخشد.

4. هدایای تبلیغاتی شما را از بقیه رقبایتان متمایز می‌کند.

ممکن است روش شما تقلید از رقبایتان نباشد. اما وقتی پای هدایای تبلیغاتی در میان باشد، شما نمی‌توانید از رقبایتان عقب بمانید. یک هدیه منحصر به فرد کمک می‌کند تا شما و برند شما در ذهن مخاطبان بمانید نه رقبایتان!

 

نکات مهم برای اهدای هدایای تبلیغاتی

 

  • سیاست‌های گرفتن هدایای تبلیغاتی طرف مقابل را بدانید: قبل از اینکه لیست خرید هدایای تبلیغاتی را آماده کنید، از سیاست‌های طرف مقابل برای دریافت هدایا آگاهی پیدا کنید. بعضی از شرکت‌ها اجازه دریافت هدایا را به پرسنل و مدیران خود نمی‌دهند و بعضی دیگر گرفتن هدایا را نسبت به ارزش آن محدود می‌کنند. دانستن این موضوع از قبل، باعث می‌شود هزینه اضافی انجام نداده و خستگی به تنتان نماند.
  • از رسم‌های بیزینسی پیروی کنید: مطمئن شوید که هدیه شما متناسب رابطه تجاری شماست. از هدایایی که زیادی شخصی هستند یا هدایای که جنبه طنز دارند دوری کنید چون ممکن است به طرف شما بر بخورد و ناراحت شود. حتی اگر شما فکر می‌کنید شوخی مناسبی است شاید آن‌ها این طور فکر نکنند.
  • از هدایای خوراکی همیشه استقبال می‌شود: همه شکلات دوست دارند! یا به طور مثال جعبه پذیرایی که با لوگوی شما تزیین شده باشد هدیه‌ایست که همیشه در ذهن مشتری شما ماندگار می‌شود. این جعبه می‌تواند با آجیل، شکلات یا چای و دم نوش پر شود. مزیت این هدیه این است که همه افراد حاضر در آن شرکت می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

هدایای تبلیغاتی خوراکی

از هدایای تبلیغاتی خوراکی همیشه استقبال می‌شود

 

 

  • کاری کنید که هدیه شما متفاوت باشد: در خصوص ضرب العجل‌ها نگران نباشید. مثلا اگر همه آخر اسفند هدیه ارسال می‌کنند شما در فروردین و بعد از تعطیلات نوروز هدیه خود را ارسال کنید. زمانی که همه از آن هیاهو دور شده‌اند هدیه شما نیازی به رقابت با بقیه شرکت‌ها ندارد.
  • کارمندان خودتان را ارج نهید: هدیه دادن نباید فقط مخصوص مخاطبان و مشتریان شما باشد. به پرسنل و کارمندان خودتان هدیه دهید و نشان دهید که از همکاری آن‌ها خوشنود هستید. این کار باعث تقویت روحیه آن‌ها و بهبود فضای کار می‌شود. به علاوه نشان داده شده که پرسنلی که از او قدردانی شده عملکرد بهتری دارد و بیشتر درگیر کار می‌شود.

 

به شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش اعتماد کنید و اجازه دهید مشتریان، مخاطبان و پرسنل شما را با هدایای تبلیغاتی بی نظیر خود شگفت زده کنیم. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

 


2/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف