WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی

آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی

23/ شهریور/1398

مدیران افرادی هستند که تصمیمات مهم شرکت‌ها را می‌گیرند. اگر کسب و کار شما به نوعی است که بیشتر روی فعالیت‌های B2B یا Business to Business تمرکز دارد، باید بخش زیادی از هزینه‌های تبلیغاتی‌تان را به مدیران شرکت‌ها اختصاص بدهید. یکی از راه‌های مناسب نفوذ در ذهن مدیران هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی مناسب برای مدیران ویژگی‌های خاص خودش را دارد که در ادامه به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.


ویژگی هدایای تبلیغاتی مدیران:

اول از همه این هدایا باید ظاهری زیبا، جذاب و شکیل داشته باشد. مدیران شرکت‌ها، به خصوص مدیران رده بالا، معمولا حساسیت زیادی روی نوع هدایایی که دریافت می‌کنند دارند. اگر هدیه‌ای که به مدیر می‌دهید کیفیت خوبی نداشته باشد و یا ارزان‌قیمت و بی‌ارزش باشد، احتمال اینکه آن مدیر حس بدی نسبت به برند شما پیدا کند زیاد می‌شود.

ویژگی مهم دیگری که هدیه‌ی مدیران باید داشته باشد این است که دائما در چشم باشد. با توجه به جایگاهی که مدیران دارند، هر روز تعداد زیادی پیام و هدیه تبلیغاتی دریافت می‌کنند. پس هدیه‌ای که شما می‌دهید باید به نحوی باشد که دائما توجه مدیر را به خود جلب کند. با این کار می‌توانید امیدوار باشید در لحظه‌های تصمیم‌گیری، یعنی وقتی که مدیر می‌خواهد با یک شرکت جدید شروع به همکاری کند، برند شما را در ذهن داشته باشد و برای ثبت قرارداد با شما تماس بگیرد.

 

انتخاب هدیه‌ی مناسب مدیران:

دو ویژگی‌ای که ذکر کردیم در هدایای مختلفی وجود دارند. سعی کنید شناختی حدودی از مدیری که می‌خواهید به او هدیه بدهید پیدا کنید و بر اساس آن هدیه را انتخاب کنید. اگر شخصیت این مدیر به گونه‌ای است که برای کارهای هنری و فاخر ارزش زیادی قائل است، هدیه‌ی پیشنهادی ما کتب و تابلوهای نفیس، جعبه‌های پذیرایی و ست‌های میناکاری است. کتب نفیس تبلیغاتی می‌توانند قرآن کریم، غزلیات حافظ، رباعیات خیام، بوستان سعدی و مواردی از این دست باشند. تابلوهای نفیس می‌توانند آثار خطاط‌ها و نقاش‌های بزرگ کشورمان باشند. جعبه‌های پذیرایی و ست‌های میناکاری هم به علت جذابیت بصری فوق‌العاده زیادی که دارند، به راحتی راهشان را به روی میز یا دیوار و کتابخانه مدیران پیدا می‌کنند.

 

کتب نفیس تبلیغاتی

کتب نفیس هدایای بسیار ارزشمند برای مدیران

 

 

اگر مدیری که قرار است هدیه بگیرد شخصیتی جوان و مدرن دارد، پیشنهاد ما هدایایی مثل پاوربانک تبلیغاتی یا اسپیکر درجه یک است. افرادی که از موبایل هوشمند زیاد استفاده می‌کنند بدون شک نیاز به پاوربانک دارند. با دادن یک پاوربانک باکیفیت، تا حد زیادی خودتان را در دل مدیر مربوط جا می‌کنید. جذابیت اسپیکر در این است که می‌تواند همراه اوقات فراغت افراد باشد. به این ترتیب وقتی کسی که اسپیکر را دریافت کرده است به مسافرت یا مکان تفریحی برود، برند شما را در لحظات شادی و فراغتش به خاطر خواهد آورد.

هدیه‌ی خاص دیگری که می‌توانید در نظر بگیرید جعبه ابزار است. می‌توانید با دادن جعبه ابزار به کسی که از کارهای فنی خوشش می‌آید، تا حد بسیار زیادی خوشحالش کنید. اگر هم به نظرتان هیچ یک از هدایایی که گفتیم مناسب نیستند، پیشنهادمان خودکار مدیریتی است. این خودکارها از نظر کیفیت ساخت و شکل ظاهری به حدی جذاب هستند که می‌توانند هر مدیری با هر شخصیت و هر سنی را خوشحال کنند.

 

ست تبلیغاتی مدیریتی:

ممکن است شرایطی پیش بیاید و بخواهید بیشتر هزینه کنید و یا بخواهید مجموعه‌ای از کالاهایی که ذکر کردیم را هدیه بدهید. در این شرایط راه حل ست مدیریتی تبلیغاتی است. این ست‌ها که به طور اختصاصی توسط مجموعه‌ی پیشکش طراحی می‌شوند، ترکیبی از هدایای مختلف هستند. فرض کنید مدیری که قرار است هدیه را دریافت کند جوان است و به وسایل الکترونیکی علاقه دارد. در این شرایط می‌توانید یک ست الکترونیکی، با ترکیبی از محصولات مورد نظرتان، آماده کنید و با چاپ لوگو شرکت روی کیف، هدیه را برای فرد مورد نظر ارسال کنید. درون ست تبلیغاتی می‌توانید ترکیبی از محصولاتی مثل پاوربانک، خودکار، جا کلیدی، فلش مموری تبلیغاتی، شارژر فندکی، کیف پول، دفترچه یادداشت، هارد اکسترنال، جاکارتی و... را قرار دهید.

 

ست مدیریتی تبلیغاتی شرکت پیشکش

ست‌های مدیریتی یکی از شیک‌ترین هدایای مخصوص مدیران هستند

 

 

انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. با کمی تحقیق در مورد شخصیت مدیری که قرار است هدیه را دریافت کند، می‌توانید هدیه‌ای مناسب و ایده‌آل و درخور برندتان تهیه کنید. برای مشاوره رایگان، با مشاوران ما تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم. گفتنی است شرکت پیشکش برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی ارسال نمونه به صورت رایگان هم انجام می‌دهد.

 


23/ شهریور/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف