WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
5 هدیه‌ای که در کمپین‌های تبلیغاتی باید از آن‌ها استفاده کنید!

5 هدیه‌ای که در کمپین‌های تبلیغاتی باید از آن‌ها استفاده کنید!

18/ بهمن/1398

کمپین‌های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی و رویدادهای خاص زمان‌های مناسبی برای سفارش هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد هستند که احتمالا انتخاب هدیه درست می‌تواند برند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

اما در مورد هدایای تبلیغاتی‌ای که هرگز از مد نمی‌افتند و برای همه‌ی زمان‌ها مناسب‌اند ایده‌ای دارید؟


 

ما برای شما لیستی از ۵ هدیه‌ تبلیغاتی هوشمندانه که باید همیشه در دسترس داشته باشید را آماده کرده‌ایم تا به این سوال شما پاسخ دهیم.

 

1. خودکار تبلیغاتی

شاید به نظرتان استفاده از خودکار تبلیغاتی عملی بسیار ساده و پیش‌پا افتاده باشد، اما هر برندی نیاز دارد خودکارهای تبلیغاتی مخصوص به خود با لوگو و اطلاعات تماس داشته باشد. خودکارهای تبلیغاتی هرگز از مد نمی‌افتد.

سفارش خودکارهای تبلیغاتی یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای شناساندن سریع برند به هر مناسبتی است، چه این قلم روی میز فرد یا برای استفاده در جیب او قرار بگیرد، رسالت خود را به انجام می‌رساند. قلم تبلیغاتی یکی از ساده‌ترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید تهیه کنید. با توجه به تنوع بالای این نوع محصول، بازاریابان حرفه‌ای همواره قلم‌های تبلیغاتی آماده در انبار خود دارند.

 

خودکار تبلیغاتی

 

2.هدایای تبلیغاتی با قیمت‌های متنوع

آماده داشتن هدایای تبلیغاتی، نشان‌دهنده‌ی آمادگی شما در مواجهه با شرایط مختلف است و برای این منظور بهترین راه آماده داشتن هدایای تبلیغاتی با محدوده قیمتی متنوع است.

با سفارش محصولاتی با رده‌های قیمت مختلف، شما لیستی برای خود آماده می‌کنید که می‌توانید در شرایط مختلف بسته به موقعیت از آن استفاده کنید. به‌طور مثال شاید کالای 20 هزار تومانی برای هدیه دادن برای مشتریان درب منزل مناسب باشد اما برای کسانی که از طریق تماس تلفنی چندین بار سفارش می‌دهند، هدیه‌ی تبلیغاتی 50 هزار تومانی مناسب باشد. با همین روش می‌توانید در رده قیمت‌های متفاوت، هدایای تبلیغاتی مناسب موقعیت‌های مختلف را آماده داشته باشید.

 

3. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

مهم‌ترین پارامتری که در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی باید مدنظر داشته باشید، سودمند بودن آن هدیه است و هدایای تبلیغاتی الکترونیکی در این زمینه رتبه اول را کسب می‌کنند. هدایایی مانند پاور بانک تبلیغاتی، بهترین هدیه تبلیغاتی هستند که می‌توانید تهیه کنید و این نوع هدایا در میان هدیه گیرندگان نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند.

چرا هدیه دادن لوازم الکترونیکی و مربوط به تکنولوژی کار درستی است؟ به دلیل آنکه اصلی‌ترین هدف ما از دادن هدایای تبلیغاتی، در معرض نمایش قرار دادن برند است و چه چیزی بهتر از هدیه دادن وسیله‌ای که با ارزش باشد و مدام از آن استفاده شود؟

 

 

پاوربانک تبلیغاتی

 

 

4. هدایای تبلیغاتی خاص

همیشه نباید هدایای تبلیغاتی شکل کسب‌وکار شما باشند، گاهی می‌توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص، روی لطیف‌تر کسب‌وکارتان را به افراد نشان دهید. این درست زمانی است که بازاریابان حرفه‌ای هدایای تبلیغاتی جالبی را ارائه می‌دهند.

این نوع هدایا تاثیری ماندگار بر ذهن مشتریان شما به‌جای می‌گذارند و برند شما را جاودان می‌کنند. هدایای تبلیغاتی جالب نشان می‌دهند شما تیم خلاقی دارید و کار خود را دوست دارند و می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند. استفاده از هدایای تبلیغاتی فانتزی و سرگرم‌کننده در زمان مناسب، می‌تواند باعث ساختن روز هر کسی شود.

 

فلاسک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی خاص

 

5. هدایایی که کارمندانتان دوست دارند

اگر هدایای تبلیغاتی با اشتیاق واقعی هدیه داده شوند، بسیار موفق‌تر عمل خواهند کرد. به همین علت مهم است از هدیه تبلیغاتی استفاده کنید که اعضای تیمتان علاقه دارند از آن استفاده کنند. در هر کسب‌وکاری می‌توان هدیه‌ای را پیدا کرد که تمام افراد تیم به آن علاقه داشته باشند.

بازاریابان باهوش می‌دانند دادن هدیه مناسب برای کارمندان درواقع خودش نوعی تبلیغات محسوب شده و باعث می‌شود هر نفر از اعضای تیم شما تبدیل به یک نیروی بازاریابی و به طرفداران برند شما افزوده شود.


18/ بهمن/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف