WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی 10 مورد از جالب‌ترین هدایای تبلیغاتی

معرفی 10 مورد از جالب‌ترین هدایای تبلیغاتی

1/ اسفند/1398

ارائه محصولات و هدایای تبلیغاتی از جمله کاربردی‌ترین شیوه تبلیغات به روش نوین است. از این طریق افراد تمایل بیشتری نسبت به خرید خدمات و کالای تولیدشده توسط شرکت‌ها پیدا می‌کنند. امروزه این شیوه توانسته به نیازهای تبلیغاتی افراد پاسخ مناسبی دهد. بدون شک هدایای تبلیغاتی به افراد کمک می‌کند تا مشتریان و مخاطبان خود را افزایش دهند. حک کردن لوگو روی این هدایا به صورت سفارشی یکی از نکاتی است که برند شما را در دید مخاطبان قرار می‌دهد.


نمونه‌هایی از این هدایا که بسیار کاربردی هستند مانند پاور بانک تبلیغاتی و اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی به مخاطبان داده می‌شوند. هدایای تبلیغاتی جالب در اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند تا علاوه بر حمل آسان، کاربردی باشند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

1. نگهدارنده تلفن همراه


پایه نگهدارنده تلفن همراه قطعه‌ای کوچک همراه با چسب مغناطیسی است که به دریچه هوای اتومبیل متصل می‌شود. در این صورت امکان استفاده از تلفن همراه راحت‌تر خواهد شد. این یکی از هدایای تبلیغاتی جالب است که لوگوی شما را به وضوح در معرض نمایش قرار می‌دهد.

 

نگهدارنده تلفن همراه هدیه تبلیغاتی جالب

نگهدارنده موبایل، یک هدیه تبلیغاتی جالب است

 

 

 

2. اسپیکر بلوتوث ضدآب


اگر در حمام نیاز به گوش کردن آهنگ دارید این بلندگو ضدآب می‌تواند ایده‌ای بسیار جالب باشد. تنها کافی است تا به بلوتوث دستگاه خود متصل شوید و آهنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید. همچنین زمانی که در زیر دوش هستید می‌توانید به تماس‌های خود از این طریق پاسخ دهید.

 

اسپیکر ضد آب هدیه تبلیغاتی جالب

اسپیکر بلوتوث ضد آب ایده‌ای بسیار جالب برای هدیه تبلیغاتی

 

 

3. جاکلیدی تبلیغاتی سلفی

 

جاکلیدی تبلیغاتی یکی محصولاتی است که بسیار پرکاربرد است. این جاکلیدی منحصر به فرد از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما وصل خواهد شد. در این صورت برای گرفتن عکس با آن کافی است تا دوربین گوشی خود را باز کنید. در این صورت با فشار ریموت عکس خود را به راحتی بگیرید.

 

هدیه تبلیغاتی بسیار جالب، جا کلیدی سلفی

از جاکلیدی سلفی، برای گرفتن عکس سلفی استفاده می‌شود

 

 

4. جعبه آبمیوه پاور بانک شخصی


این محصول و هدیه تبلیغاتی جالب توانسته جنبه‌های منحصر به فردی داشته باشد. این پاور بانک تبلیغاتی در یک جعبه نوشیدنی واقعی قرار دارد. خلاقیت در تولید بسته‌بندی این پاور بانک بسیار جالب و دیدنی است.

کاربرد و قابلیت این محصول به گونه‌ای است که دستگاه شما را تا نیمه شارژ کامل می‌کند. طراحی منحصر به فرد و سفارشی این محصول سبب شده تا به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی جالب مورداستفاده قرار گیرد. همچنین برند و مارک مورد نظر شما به صورت اختصاصی روی این پاور بانک قابل دیدن است.

 

ایده جالب هدایای تبلیغاتی برای پاوربانک

ایده بسیار جالب هدیه تبلیغاتی برای پاوربانک، جعبه اختصاصی به شکل جعبه آب میوه است

 

 

 

5. آداپتور چندکاره


آداپتورهای تبلیغاتی امکان شارژ همزمان سه دستگاه را با یکدیگر دارند. این آداپتورها به صورت سفارشی تولید می‌شوند. بنابراین در بازار به صورت کلی وجود ندارند. برند شما روی این محصولات حک می‌شود تا با روشن شدن آداپتور لوگوی شما درخشش پیدا کند. در این صورت تبلیغ برند شما به صورتی خاص انجام خواهد شد.

آداپتور چند کاره

آداپتور چند کاره، ایده‌ای دیگر برای هدایای تبلیغاتی جالب

 

 

 

6. درب باز کن بطری مارک‌دار


درب باز کن بطری‌ها با طراحی سفارشی و بی‌نظیری که دارند در همان نگاه اول مخاطبان را به خود علاقه‌مند می‌کنند. با طراحی آنها به شکل بطری‌، این محصولات ارزان‌قیمت می‌توانند رویدادهای بزرگی را برای شما رقم بزنند.

هدایای تبلیغاتی جالب، در باز کن

ایده جالب در بازکن به عتوان هدایای تبلیغاتی

 

 

 

7. کاسه نگهداری مواد غذایی با مارک تجاری


کاسه‌های نگهداری مواد غذایی نمونه‌ای برتر از هدایای تبلیغاتی هستند که با برند مورد نظر شما به راحتی مزین می‌شوند. انواع سالادها و غذاها را در این ظروف نگهداری کنید. با طراحی بی‌نظیر و جمع و جور این هدایا، حمل آنها نیز برای مخاطبان آسان خواهد بود. در این صورت در هر زمانی به یاد شما و برند موردنظرتان خواهند افتاد.

ظرف نگه داری غذا ایده جالب هدایای تبلیغاتی

ظرف نگهداری غذا، یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی جالب

 

 

8. اسپری‌های ضدعفونی‌کننده


اسپری‌های ضدعفونی‌کننده هوا از جمله محصولات کاربردی هستند که توسط شرکت‌ها به مشتریان داده می‌شوند. شکل‌های مدرن این محصولات با چاپ مارک بزرگ‌تر روی آنها توانسته نگاه‌ها را به سمت خود جذب کند. این محصولات را به صورت سفارشی و در طرح و رنگ‌های متنوع تهیه‌کرده و از آنها به عنوان هدایای نمایشگاهی استفاده کنید.

اسپری ضدعفونی هدیه تبلیغاتی جالب دیگری است

اسپری ضدعفونی کننده، هدیه تبلیغاتی جالب دیگری است

 

 

 

9. دست بندهای تبلیغاتی USB


درایورهای USB را در مدل دستبند مورداستفاده قرار دهید. این دستبندهای انعطاف‌پذیر هر زمانی که بخواهید به عنوان USB مورداستفاده قرار می‌گیرند. با توجه به رنگ‌بندی متنوع و ظرفیت بالای آنها تا ۱۶ گیگ، به عنوان هدایای تبلیغاتی جالب و منحصر به فرد در نظر گرفته می‌شوند.

 اگر دارای حرفه‌ای در زمینه فناوری اطلاعات هستید این هدایا را به مشتریان خود اهدا کنید. با حک برند خود روی این محصول به راحتی می‌توانید مخاطبان خود را افزایش دهید.

هدایای تبلیغاتی جالب، دست بند یو اس بی

دستبند USB ایده جالب به عنوان هدیه تبلیغاتی

 

 

 

10. عینک آفتابی سفارشی


عینک‌های آفتابی سفارشی از جمله هدایای تبلیغاتی جالب هستند که توسط شرکت‌های متفاوتی به مشتریان ارائه می‌شوند. لوگوی خود را بر روی لنز این عینک‌ها حک کنید. در این صورت به راحتی در معرض دید افراد متفاوتی قرار می‌گیرد. این عینک‌ها بسیار کاربردی هستند و از چشم شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت می‌کنند.

عینک آفتابی تبلیغاتی، ایده جالب هدیه تبلیغاتی

عینک سفارشی، جزو هدایای تبلیغاتی جالب است

 

 

 

 


1/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف