WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه بین المللی در و پنجره و هدایای مناسب آن

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و هدایای مناسب آن

26/ فروردین/1399

نمایشگاه بین‌ المللی در و پنجره و صنایع وابسته یکی از رویدادهای مهم در زمینه تجارت داخلی است که در ابتدای تابستان برگزار خواهد شد. تاریخ رسمی برگزاری این نمایشگاه 12 الی 15 تیر ماه ۱۳۹۹ است. در این نمایشگاه خریداران و تجارت‌ها با تکنولوژی‌های جدید در زمینه در و پنجره آشنا خواهند شد و فرصتی مناسب برای ارتباط و کسب درآمد ایجاد می‌شود.

 

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

 

زمان رسمی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته 12 لغایت 15 تیر ماه امسال است. با این حال، ممکن است فاصله‌گذاری اجتماعی و شرایط کرونا، در برگزاری این نمایشگاه اختلال ایجاد کند و زمان آن را تغییر دهد. همچنین ممکن است که زمان برگزاری تغییر نکند، اما استراتژی مناسبی برای هم‌راستا بودن با سیاست فاصله‌گذاری اتخاذ شود که ظاهرا امکان برگزاری مورد دوم بیشتر است.

 

چه فرصت‌های تبلیغاتی در این نمایشگاه دارید؟

 

با در نظر گرفتن احتمال برگزاری، باید به فکر بازاریابی قوی و رسیدن به اهداف رشد خود باشید. عموما نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه بین المللی در و پنجره فرصت‌های تبلیغاتی مختلفی را در اختیار صابحان تجارت‌ها قرار می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین فرصت‌ها، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

اگر مایل به تهیه هدایای تبلیغاتی هستید، باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان مختلف را راضی نگه‌دارد. دسته‌بندی پیشنهادی ما، هدایای نمایشگاهی، هدایای کارشناسی وهدایای مدیریتی است. هر کدام از این هدایا، برای یک دسته از بازدیدکنندگان مناسب است و مطمئنا در پیشبرد اهداف شما اهمیت بالایی خواهد داشت.

 

هدایای نمایشگاهی ویژه نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته

 

هر نمایشگاه، مجموعه‌ای از بازدیدکنندگان را دارد که برای آشنا شدن بیشتر با فضای یک تجارت در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. این جمعیت، عموما آشنایی لازم را با تجارت شما ندارند و همچنین در سمت مدیریتی خاصی نیستند. شاید در نگاه اول این افراد پتانسیل تجاری بالایی نداشته باشند، اما می‌توان با کمی هزینه، برند خود را بهتر به آن‌ها معرفی کنید.

می‌توانید به عنوان یک گزینه منطقی و کم‌هزینه از لیوان‌های تبلیغاتی استفاده کنید. امکان تهیه لیوان تبلیغاتی در ارقام بالا وجود دارد و اگر یک نفر لیوان شما را در اختیار داشته باشد، با گردش در نمایشگاه، برند شما را همراه خود خواهد برد. گزینه‌های کم‌هزینه و مختلف دیگر همچون موس‌ پد تبلیغاتی، جاکلیدی و خودکار هم موجود است و به نسبت استراتژی و بودجه خود می‌توانید آن‌ها را هم انتخاب کنید.

 

موس پد تبلیغاتی ویژه نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته 99

 

 

هدایای کارشناسی ویژه نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته

 

هدایای کارشناسی مناسب افرادی است که در حوزه کاری شما مشغول هستند و ممکن است روزی بخشی از تیم شما باشند یا بتوانند موجبات همکاری بین تیمی را فراهم کنند. برای این افراد نیازمند محصولی هستید که کارآمد باشد و همچنین نام برند شما را یدک بکشد.

پاوربانک تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های پیشنهادی ما است. پاوربانک محصولی است که محبوب است و مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. کارشناسان می‌توانند حتی در ساعات کاری خود هم از این محصول استفاده کنند و حقیقتا محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. یک پاوربانک تبلیغاتی که نام شما روی آن قرار گرفته، فرصت تبلیغاتی مناسبی است. می‌توانید به جای پاوربانک یا در کنار این محصول، از فلش مموری تبلیغاتی هم استفاده کنید. فلش مموری هم امکان دست به دست شدن را دارد و همین شرایط را برای بیشتر دیده شدن برند شما فراهم می‌کند.

 

فلش مموری کارتی ویژه نمایشگاه در و پنجره

 

 

هدایای مدیریتی ویژه نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته

 

در آخرین دسته‌بندی، مدیران تجارت‌های مختلف قرار دارند. اگر جمعیت هدف شما در نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته مدیران تجارت‌ها هستند، باید به فکر یک ست مدیریتی تبلیغاتی باشید. ست‌های مدیریتی پیشنهادی ما در اشکال مختلفی عرضه می‌شود و می‌توانید به هر میزان که تمایل دارید برای آن هزینه کنید و برخی موارد را حذف و اضافه کنید.

در کنار ست مدیریتی تبلیغاتی پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی هم به ست روان‌نویس یا کتب نفیس باشید. تمامی این موارد می‌تواند یک گزینه خوب تبلیغاتی باشد و به ارتباط با مدیران و گسترده کردن شبکه ارتباطی برند شما کمک کند.

 

ست مدیریتی ویژه نمایشگاه در و پنجره

 

چرا باید هدیه تبلیغاتی تهیه کنید؟

 

در پایان شاید از خود بپرسید، چرا باید برای این نمایشگاه هدیه تبلیغاتی تهیه کنیم؟ هدیه تبلیغاتی یک محصول مناسب برای آشناسازی و همچنین ایجاد یک ارتباط میان مشتری‌های آینده و تجارت شما است. این ارتباط به نسبت هدیه شما هم می‌تواند تغییر کند. طبیعتا اگر هدیه بهتری به بازدیدکنندگان بدهید، رابطه شما هم قوی‌تر خواهد بود.

طراحی این هدیه‌ها را هم به ما بسپارید و خیالتان از تمامی چالش‌های پیش‌رو راحت باشد. محصولات ما، محصولاتی حرفه‌ای هستند که هدف اصلی آن‌ها کمک به رشد و پیشرفت تجارت شما است.


26/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف