WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
چگونه یک جعبه پذیرایی خوب سفارش دهیم؟

چگونه یک جعبه پذیرایی خوب سفارش دهیم؟

23/ مرداد/1398

آیا شما نیز به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و منحصربه‌فرد در راستای معرفی محصولات و یا خدمات جدید شرکت خود هستید؟ جعبه پذیرایی یکی از انواع محبوب و پرکاربرد هدایای تبلیغاتی است که می‌توانید با لوگو و یا نمادی از کسب و کار خود در مناسبت­‌های مختلف به کارفرمایان و یا مشتریان وفادار خود هدیه دهید. اگر علاقه‌مند به سفارش این جعبه­‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


امروزه در دنیای مارکتینگ و فروش یکی از روش‌­های بازاریابی اهدا هدیه‌های تبلیغاتی جذاب و یا تجاری به مشتریان و مدیران سازمان­‌ها  جهت معرفی کسب و کار است. از طرفی تاثیر هدیه­‌های تبلیغاتی در برند سازی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

 

 جعبه پذیرایی چیست؟

نوع‌دوستی و مهمان دوستی یکی از آداب دیرینه ایرانیان است که ریشه در فرهنگ ملی و اعتقاد دینی ایرانیان دارد. تکریم و پذیرایی از مهمان همواره از خصایل ارزشمند و اخلاقی به شمار می­‌رود. امروزه پذیرایی از مهمان­‌ها به شکل مدرن­‌تری انجام می­‌شود و ظروف سرو قدیمی و شیرینی ‌خوری­‌های پر نقش و نگار جای خود را به جعبه­ پذیرایی‌های زیبا و به روزتر داده‌اند. جعبه پذیرایی با اشکال متنوع و متریال‌های متفاوت در خانه و یا محیط کار، کاربرد فراوانی دارند و امکان یک پذیرایی بهینه و کاملا بهداشتی را برای میزبان به ارمغان می­‌آورند. جعبه پذیرایی تبلیغاتی یک باکس ساخته شده از جنس­‌های مختلف است که برای نگهداری کیسه‌­های چای، انواع دمنوش، آجیل و یا شکلات و شیرینی کاربرد دارد.

 

 

مشخصات و ویژگی‌های جعبه پذیرایی تبلیغاتی را بشناسیم

جعبه‌­های پذیرایی تبلیغاتی از مرغوب­‌ترین مواد اولیه در ابعاد مختلف با ظرافت تمام تهیه می­‌شوند. شکل هندسی جعبه­‌های پذیرایی عموما مربع و یا مستطیل شکل هستند که شامل دو قسمت درب و بدنه می­‌شوند. فضای داخلی این جعبه­‌ها جهت نگهداری محصولات مورد نظر به بخش­‌های کوچکتر تقسیم شده است که جلوه خاصی را به این هدیه تبلیغاتی می­‌دهد. درب جعبه پذیرایی می‌­تواند شیشه‌ای شفاف و یا از جنس چوب باشد که در اکثر مدل‌­ها از سمت بالا باز می­‌شود. بسته به سلیقه شما روکش داخلی جعبه پذیرایی از پارچه‌های جیر، پارچه نمدی  و یا ساتن می‌­تواند انتخاب شود که هر کدام زیبایی ظاهری این جعبه­‌ها را دو چندان می­‌کند. تصاویری که بر روی این جعبه­‌ها جهت زیبایی و یا تبلیغ چاپ می‌­شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مقاوم به شستشو می­‌باشند. همچنین از جعبه پذیرایی می­‌توان به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار مهم و با ارزش نام برد زیرا چاپ آرم و یا لوگوی شرکت شما بر روی این جعبه­‌ها به عنوان یک تبلیغ طولانی مدت برای کسب و کار شما خواهد بود.

 

مشخصات و ویژگی‌های جعبه پذیرایی تبلیغاتی را بشناسیم

جعبه پذیرایی با زیبایی چشم‌نواز خود چشمان بسیاری را به خود خیره می‌کند

 

 

 

انواع روکش بیرونی جعبه پذیرایی تبلیغاتی کدامند؟

استفاده از روکش‌­های­ جذاب­ می­‌تواند جذابیت این جعبه­‌های لوکس را به طرز چشم­گیری افزایش دهد. پارچه جیر، چرم، مخمل و میناکاری برای روکش جعبه پذیرایی  قابل استفاده است. ترمه یکی از طرح­‌های بسیار محبوب برای قسمت بیرونی جعبه پذیرایی است. رنگ­‌ها و نقش­‌های به کار رفته در ترمه یادآور تاریخ باستان و گذشته­‌های بسیار شیرین برای ما ایرانیان است و تلفیق چوب با ترمه رضایت هر فرد مشکل‌پسندی را فراهم می­‌کند.

 

 

جعبه پذیرایی را به چه کسانی می­‌توان هدیه داد؟

ست‌های جعبه‌های پذیرایی قابلیت این را دارند که در منزل به عنوان یک دکوری ناب و زیبا بر روی میز قرار گیرند و بر حسب سلیقه شکلات و یا انواع دمنوش­‌ها را داخل آن گذاشت. دفاتر مدیریتی یکی دیگر از مکان­‌های مناسب برای این جعبه­‌های خوش ساخت جهت پذیرایی از مهمان­‌ها هستند. از این رو، این هدیه­ خاص تبلیغاتی می­‌تواند مناسب تمام کارفرمایان و یا مشتریان وفادار شما باشد. شاید بدون اغراق بتوان گفت مدیران و کارمندان ارشد سازمان­‌ها علاقه خاصی به دریافت جعبه پذیرایی لوکس جهت قرار دادن بر روی میز کار و یا میز کنفرانس خود دارند. زیرا آنان به راحتی خواهند توانست در هنگام جلسات کاری و یا مصاحبه‌­های تجاری از مهمان­‌های خود به نحو احسنت پذیرایی کنند.

 

سخن آخر

جعبه پذیرایی به هر میزبانی امکان یک پذیرایی با سلیقه و آسان را  می‌­دهد. طراحی جعبه پذیرایی تبلیغاتی با رنگ­‌ها و لگوی شرکت شما توسط تیم حرفه­‌ای و طراحان خوش ذوق شرکت پیشکش در کمترین زمان با مناسب­‌ترین نرخ امکان پذیر است.

 


23/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف