WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش سوم

نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 - بخش سوم

26/ مرداد/1399

در بخش سوم این مطلب، نگاهی به نمایشگاه‌های هدایای شرکتی در سال 2020 می‌اندازیم که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. همراه ما باشید.


نمایشگاه تخصصی رزموند

 

31اکتبر تا 1 نوامبر- نمایشگاه تجاری برای کسب‌وکار و اکتساب امتیاز

 

"امسال آینده خود را خودتان انتخاب کنید و یک حرکت جسورانه انجام دهید و در یک حق امتیاز سرمایه‌گذاری کنید. با کسب مالکیت حق امتیاز، می‌توانید به راحتی در گوشه‌ای بنشینید و شغلی را که از قبل موفق بوده و خود را اثبات کرده است، توسعه دهید." این شعار نمایشگاه تخصصی رزموند است. این رویداد سالانه و در 25 شهر آمریکای شمالی برگزار می‌شود که طیف گسترده‌ای از فرصت‌های کسب امتیاز را با شرکت‌های معتبر آمریکایی ارائه می‌دهد. در سمینارها و مصاحبه‌های شخصی، شرکت‌کنندگان، مشاوره‌های گسترده‌ای را از کارشناسان و متخصصان دریافت می‌کنند و امکانات این بخش برای بازدیدکنندگان توضیح داده می‌شود. موضوعات ارائه شده در این رویداد شامل کسب امتیازهای ملی، ملاحظات قانونی در زمان انجام مذاکرات خرید یا اجاره یک شرکت می‌شود. این رویداد بستری مناسب همراه با نمایندگان بازار برای گفت‌وگو و به دست آوردن ارتباطات جدید است. با خرید بلیت این رویداد، شما امکان دیدار و مباحثه رودررو با امتیاز دهندگانی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید را خواهید داشت. به علاوه، در این رویداد فرصت‌های بی‌شماری برای یافتن شغل رؤیایی خود و تغییر مسیر آینده اتان به دست خواهید آورد. علاقه‌مندان این نمایشگاه توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این رویداد به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه تخصصی رزموند به مدت دو روز، از روز شنبه 31 اکتبر تا روز یکشنبه اول نوامبر 2020 در شهر رزموند در ایالت ایلینویز در نزدیکی شیکاگو برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.franchiseshowinfo.com

 

 

نمایشگاه هدایا

پوستر نمایشگاه تخصصی رزموند

 

نمایشگاه هدایای تفریحی اووشن سیتی

 

15 الی 17 نوامبر 2020- نمایشگاه هدایا و کالاهای تجاری

 

نمایشگاه هدایای تفریحی اووشن سیتی مریلند، بزرگ‌ترین نمایشگاه هدایای تفریحی و سوغاتی در ناحیه شمال شرقی آمریکا است که به صورت سالانه و برای بازدیدکنندگان حرفه‌ای و نیز عموم مردم برگزار می‌شود. در این رویداد، مجموعه عظیمی از کالاهای مضمون دار (theme)، پوشاک مناسب تفریح، هدایا و سوغاتی به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه به خرده‌فروشان فعال از ایالت مین تا ساحل ویرجینیا فرصتی برای خرید کالاهای تعطیلاتی لحظه آخری و نیز فرصتی برای برنامه‌ریزی فصول استراحت، تفریحی تابستانی و بهاری آن‌ها می‌دهد. آن‌ها می‌توانند در این نمایشگاه، غرفه‌هایی پر از نام‌های مطرح و پرفروش و نیز غرفه‌های کمتر شناخته شده در هر گروه اعم از کالاهای توریستی و تفریحی، سوغاتی، وسایل ساحلی، تی شرت، هدایای عمومی، محصولات آرم دار، وسایل درست شده با صدف و سایر وسایل تزیینی با استفاده از وسایل ساحلی و دریایی، اسباب‌بازی، کارت تبریک و خیلی دسته‌بندی‌های دیگر را پیدا کنند.

نمایشگاه هدایا تفریحی اووشن سیتی به مدت سه روز و از روز یکشنبه 15 نوامبر تا روز سه شنبه 17 نوامبر 2020 در اووشن سیتی مریلند در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه:www.oceancitygiftshow.com

 

 

نمایشگاه هدایا

پوستر نمایشگاه اووشن سیتی

 

 

نمایشگاه Giftionery تایپه

 

5 الی 8 نوامبر 2020- نمایشگاه بین‌المللی هدیه و لوازم التحریر

 

نمایشگاه گیفتشنری تایپه، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هدایای تبلیغاتی در تایوان است و رویدادی برای نمایش طیف گسترده‌ای از محصولات چشم‌نواز، خلاقانه و مد روز (ترند) می‌باشد. این رویداد به صورت سالانه و برای بازدید افراد حرفه‌ای و عموم مردم برگزار می‌شود. هدف این نمایشگاه، کمک به مشاغل تایوانی برای توسعه در بازارهای بین‌المللی است و همچنین این رویداد فرصتی برای همکاری نزدیک با دولت تایوان در اجرای سیاست‌های تجاری را فراهم می‌نماید. این نمایشگاه همچنین بستری عالی برای ایجاد ارتباطات تجاری است و در آن، شرکت‌کنندگان می‌توانند خدمات مشاوره تجاری دریافت کنند و شرکت‌های بین‌المللی فرصت برقراری ارتباط با شرکای تایوانی خود را برای اجرای سیاست‌های دولتی و دریافت تسهیلات صنعتی و توسعه فرصت‌های تجاری جدید در سراسر جهان می‌یابند. غرفه داران در این نمایشگاه از کشورهایی اعم از کره جنوبی، ژاپن، هنگ‌کنگ، نپال، هند، پرو و آمریکای مرکزی می‌باشند. در این رویداد، اقلام تبلیغاتی، وسایل دکوری تعطیلاتی، لوازم التحریر، لوازم اداری و مدرسه‌ای، وسایل هنری و صنایع دستی، لوازم خانگی، اسباب‌بازی، کیف، جواهرات و لوازم زینتی، وسایل نگه‌داری حیوانات خانگی و غیره به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان محترم این رویداد توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این رویداد به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه Giftionery به مدت چهار روز و از تاریخ پنج شنبه 5 نوامبر تا روز یکشنبه 8 نوامبر 2020 در تایپه برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.giftionery.net

 

نمایشگاه ASI اورلاندو

 

4 ژانویه تا 6 ژانویه 2021- نمایشگاه بین­المللی تجاری برای محصولات تبلیغاتی

 

ASI، موسسه تخصصی تبلیغات است که به عنوان بزرگ‌ترین سازمان جهانی، در خدمت صنعت 2.8 میلیارد دلاری محصولات تبلیغاتی است. غرفه­داران ملی و بین­المللی آخرین محصولات خود در حوزه صنعت تبلیغات را ارائه می­نمایند. خریداران و فروشندگان بسیاری، از آخرین ترددها و نوع­آوری­ها درزمینهٔ این صنعت آگاهی پیدا می­کنند. این نمایشگاه در ادامه مجموعه نمایشگاه‌های ASI است که در مورد آن‌ها و محل برگزاری رویداد دیگر آن در شهر شیکاگو در مطلب قبلی (نمایشگاه‌های هدایا- بخش دوم) به آن اشاره کرده و توضیح داده بودیم. علاقه­مندان محترم توجه داشته باشند که به علت شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه ASI به مدت سه روز از روز دوشنبه 4 ژانویه تا 6 ژانویه 2021 در شهر اورلاندو آمریکا برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.asishow.com

 

نمایشگاه PSI دوسلدورف

 

12 الی 14 ژانویه 2021- نمایشگاه تجاری بین‌المللی صنعت تبلیغات

 

کلمه PSI مخفف موسسه خدمات محصولات تبلیغاتی است. این شبکه حرفه‌ای که در سال 1960 تأسیس شده است، خود را به عنوان یک سازمان دهنده و صدای صنعت محصولات تبلیغاتی اروپا می‌بیند و نمایشگاه بین‌المللی پیشرو در صنعت محصولات تبلیغاتی را که بزرگ‌ترین محل برگزاری این نشست در جهان است، برگزار می‌کند. این نمایشگاه سالی یک‌بار در دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود و درهای خود را  فقط به روی بازدیدکنندگان تجاری می‌گشاید. در این رویداد تمام کالاهای با ارزش در حوزه تبلیغات چاپی و اقلام تبلیغاتی درزمینهٔ مدل‌های بنگاه به بنگاه (B-to-B) به نمایش گذاشته می‌شود. تمرکز این نمایشگاه در بخش منسوجات، قلم، کیف و کلاسور، طراحی و نگارگری‌های خاص است. این رویداد بستری عالی برای غرفه داران و بازدیدکنندگان است تا با مشتریان و شرکای تجاری خود از سراسر دنیا دیدار داشته باشند و روابط کاری جدیدی را برای خود ایجاد کنند. در سال 2014 که اولین دوره برگزاری این رویداد بود، فرصتی برای غرفه داران ایجاد کرد تا محصولات برتر خود یعنی محصولات نوآورانه و جدید، محصولات مد روز (ترند) برای فصل آینده که هنوز وارد بازار نشده است را ارائه دهند. همچنین این نمایشگاه برای اولین بار به غرفه داران، مخترعان و شرکت‌های نوپا و خلاق، منطقه نمایشگاهی با 13 سالن اختصاصی برای ارائه اختصاص داده بود تا شما را به تماشای اکتشافات هیجان‌انگیز دعوت کنند.

به طور کلی مسئولان این رویداد در مدت سه روز نمایشگاهی، از 8 ژانویه تا 10 ژانویه 2019 میزبان حدود 772 غرفه دار و هفده هزار و 602 نفر بازدیدکننده از 81 کشور دنیا در PSI دوسلدورف بودند.

نمایشگاه PSI به مدت سه روز و از روز سه شنبه 12 ژانویه تا روز پنج شنبه 14 ژانویه 2021 در دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.psi-messe.com

 

نمایشگاه تبلیغاتی PTE میلان

 

20 الی 22 ژانویه 2021- نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تبلیغات، پوشاک تبلیغاتی و فناوری‌های شخصی‌سازی

 

مرکز نمایشگاهی Fiera Milano شهر میلان ایتالیا سالانه و از سال 2000 میزبان تنها نمایشگاه بین‌المللی در ایتالیا درزمینهٔ تبلیغات تخصصی، پوشاک تبلیغاتی و فناوری‌های شخصی‌سازی است که با نام نمایشگاه تجاری تبلیغاتی PTE برگزار می‌شود. در این رویداد که به صورت انحصاری برای افراد متخصص و حرفه‌ای برگزار می‌شود و بازدیدکنندگانی شامل کارمندان آژانس‌های تبلیغاتی، بنگاه‌های سفارش پستی و سایر متخصصان این صنعت، تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات تبلیغاتی در این رویداد شرکت می‌کنند و جدیدترین محصولات خود را ارائه می‌دهند. تمرکز این نمایشگاه بر کالاهایی در دسته‌بندی لوازم التحریر و دستگاه‌های چاپ است اما پوشاک، وسایل برقی کوچک، محصولات چرمی و جوایز حکاکی شده نیز در بخشی از این نمایشگاه ارائه می‌شود. سمینارهای جامع و غنی به همراه کارگاه‌های آموزشی، کامل کننده این رویداد هستند که می‌تواند به عنوان بستر شبکه صنعت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این رویداد که در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano واقع در مرکز شهر میلان برگزار می‌شود، به راحتی از طریق مترو و ماشین قابل دسترس است. امکان پارک کردن خودروهای شخصی در محوطه زمین‌های این نمایشگاه وجود دارد. علاقه‌مندان محترم این نمایشگاه توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این رویداد به تاریخ جدیدی موکول شده است.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه‌های تبلیغاتی PTE، به مدت سه روز و از روز چهارشنبه 27 ژانویه تا روز جمعه 29 ژانویه در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.promotiontradeexhibition.it

 

 

نمایشگاه هدیه

پوستر نمایشگاه تبلیغاتی PTE میلان

 

نمایشگاه ASI فورت ورث

 

25ژانویه تا 27 ژانویه 2021- نمایشگاه بین­المللی تجاری برای محصولات تبلیغاتی

 

ASI، موسسه تخصصی تبلیغات است که به عنوان بزرگ‌ترین سازمان جهانی، در خدمت صنعت 2.8 میلیارد دلاری محصولات تبلیغاتی است. غرفه­داران ملی و بین­المللی آخرین محصولات خود در حوزه صنعت تبلیغات را ارائه می­نمایند. خریداران و فروشندگان بسیاری، از آخرین ترددها و نوع­آوری­ها درزمینهٔ این صنعت آگاهی پیدا می­کنند. این نمایشگاه در ادامه مجموعه نمایشگاه‌های ASI است که در مورد آن‌ها و محل برگزاری رویدادهای دیگر آن در شهر شیکاگو و نیز اورلاندو در بخش‌های قبلی به آن اشاره کرده و توضیح داده بودیم. علاقه­مندان محترم توجه داشته باشند که به علت شیوع ویروس کرونا و اثرات ناشی از آن، این نمایشگاه به تاریخ جدیدی موکول شده است.

نمایشگاه ASI به مدت سه روز از روز دوشنبه 25 ژانویه تا چهارشنبه 27 ژانویه 2021 در شهر فورت ورث ایالت تگزاس آمریکا برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت نمایشگاه: www.asishow.com


26/ مرداد/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف