WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
15 مورد از برترین ترندهای محصولات تبلیغاتی در سال 2019

15 مورد از برترین ترندهای محصولات تبلیغاتی در سال 2019

15/ شهریور/1399

سال 2019، سال طلایی برای دوستداران کتاب و دنبال کنندگان فیلم‌های سینمایی بود. مجموعه فیلم‌های انتقام جویان: پایان بازی توانستند در گیشه فروش، فروش بالایی داشته باشند و بر آن سلطه پیدا کنند و نیز ادامه کتاب سرگذشت ندیمه نوشته مارگاریت اتوود به نام وصایا پس از 15 سال منتشر شد که از خاطر ما پاک نمی‌شوند.


از منظر تجاری، بسیاری از برندها و مارک‌ها، با تبلیغات رایج و تکراری بسیار خسته کننده شده‌اند، در حالی که بسیاری از برندها، با تبلیغات خلاقه خود، چهره بهتر و نوع‌آورانه‌تری را از خود نشان داده‌اند. در سال 2019 شرکت‌ها در هر اندازه‌ای توانستند با این تبلیغات چه به صورت تبلیغات پاپ آپ و چه به صورت پست‌های سرگرم کننده در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی‌های بسیار خلاقانه و جنون‌آمیزی را انجام دهند.

هنگام جستجوی عنوان بهترین محصول‌های تبلیغاتی سال 2019 در سایت‌های اینترنتی، همه این موارد را مشاهده خواهید کرد. ما نیز در ادامه این مطلب، بخشی از این نوع آوری‌ها و خلاقیت‌ها در زمینه تبلیغات و بازاریابی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

 

1-لیوان‌های تغییر رنگ دهنده برند استارباکس

 

شرکت استارباکس که شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای آمریکایی است، با در اختیار داشتن بیش از 28 هزار و 218 شعبه در دنیا، بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان محسوب می‌شود و طرفداران بسیار زیادی نیز در سراسر دنیا دارد. پس جای تعجب و شگفتی نیست که لیوان‌های تغییر رنگ دهنده این برند در مدت زمان کمتر از یک هفته به فروش رسید. در حقیقت، مردم در تمام دنیا این لیوان تبلیغاتی را بسیار دوست داشتند و بر همین اساس بسیاری از فروشندگان، این لیوان‌ها را با قیمتی سه برابر ارزش واقعی آن‌ها در سایت‌های اینترنتی به صورت آنلاین برای فروش قرار دادند! این لیوان‌ها نه تنها در اینستاگرام به عنوان یک ترند، بسیار معروف هستند، بلکه نسبت به لیوان‌های معمولی یک‌بار مصرف نیز از نظر محیط‌زیستی بهتر می‌باشند.

از فرصت‌های دیگر بازاریابی سال 2019 این برند می‌توان به فنجان‌های استارباکس که نقش مهم و اصلی را در سریال بازی تاج و تخت داشتند اشاره کرد؛ البته اگر شما هم لحظه‌ای را که یکی از لیوان‌های استارباکس در سکانسی از سریال به صورت تصادفی بر روی میز ظاهر شد، به خاطر آورید. همین یک اشتباه کوچک بازیگران و تیم تولید، باعث شد تا تبلیغاتی با ارزش تخمینی حدود 2.3 میلیارد دلار به صورت رایگان برای این شرکت انجام شود!

 

 

بهترین هدایای تبلیغاتی

ایده جالب استارباکس در لیوان‌های تغییر رنگ دهنده

 

2-صندلی مک‌دونالد

 

در یک مسابقه نظرسنجی که در توییتر انجام شد، از مردم خواسته شد تا لیستی از منوی مک‌دونالد را که در زمان دراز کشیدن روی مبل‌های la-z-boy بیشتر دوست دارند را اعلام کنند و به اشتراک بگذارند. همچنین آن‌ها می‌بایست نام رستوران و پیک غذایی اوبر خود را نیز در پست خود، تگ (برچسب گذاری) کنند. برنده خوش شانس این مسابقه نظرسنجی، شانس انتخاب و دریافت یک کاناپه بزرگ و راحت را داشت. آیا به این موضوع که این کاناپه‌ها دارای خنک‌کننده‌های داخلی McFlurry هستند، نیز اشاره کردم؟

از شکل‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به بیلبورد مک‌دونالد در کشور سوئد اشاره کرد که به "هتلی برای زنبورها" تبدیل شده بود. تابلوهای سازگار با محیط‌زیست برای کمک به افزایش جمعیت زنبورهای کشور برای جلوگیری از خطر انقراض آن‌ها طراحی شده است.

 

3-کفش‌های ورزشی برند Dunkin’

 

برند  Dunkin’ Donuts که به صورت خلاصه Dunkin’ هم نامیده می‌شود؛ یک شرکت تولید شیرینی و کافی‌شاپ آمریکایی است که برای دونات‌های خوشمزه‌اش در سراسر دنیا معروف است. درست در زمان برگزاری مسابقات ماراتن در شهر بوستون آمریکا، این برند با برند تولیدکننده کفش به نام Saucony همکاری و مشارکت می‌کند تا نسخه محدودی از کفش‌های اسنیکرز را تولید نمایند. هر جفت از این کفش‌های ورزشی به قیمت 110 دلار در مدت زمان کمتر از یک روز به افراد حاضر در جمعیتی که در بیرون از فروشگاه صف کشیده بودند و در زیر باران منتظر بودند تا شانس خود را برای به دست آوردن این نسخه محدود امتحان کنند، فروخته شد و موجودی آن به اتمام رسید. چه کسی می‌تواند این افراد را سرزنش نماید؟ ضربه زدن با این کفش‌ها، به اندازه خوردن شیرینی‌های نان خامه‌ای دل‌چسب و شیرین است!

از روش‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به الهام گرفتن این برند از قهوه‌های لاته و بستنی‌های باسکین-رابینز با طعم قهوه آن اشاره کرد که اقدام به تولید و انتشار لاک‌های ناخنی با هشت رنگ مختلف کرد. این لاک‌ها برای مدت زمان محدودی در برخی از سالن‌های منتخب در شهر فیلادلفیا آمریکا در دسترس بود.

 

برترین هدایای تبلیغاتی

تبلیغ جالب برند کفش Dunkin

 

 

 

4-فروشگاه‌های موقت پورتیلو (Portillo)

 

فروشگاه پاپ آپ یا فروشگاه موقت به فروشگاه یا نمایشگاهی گفته می‌شود که به صورت برق‌آسا و در مدت زمان کوتاهی ظاهر می‌شوند. این نوع فروشگاه در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس و استرالیا در شکل‌های مختلفی دیده می‌شود. این نوع فروشگاه در اوایل دهه 90 میلادی، در حومه شهرهایی مانند توکیو، لندن، لس‌آنجلس و نیویورک برای فروش هر نوع کالایی ایجاد شد. از کالاهای هنری تا مد، تجهیزات IT و حتی مواد غذایی، همگی را می‌توان در این فروشگاه‌ها پیدا کرد و با توجه به اینکه معمولاً کالاها به صورت انحصاری و تنها در این فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، خرید از این گونه فروشگاه‌ها بسیار هیجان‌انگیز است. تجربه برند Portillo در فروشگاه Woodfield در شهر شامبرگ ایالت ایلینوی، یک فروشگاه پاپ آپ منحصربه‌فرد بود که از ششم نوامبر تا 31 دسامبر ادامه داشت. گروه رستورانی پورتیلو، مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای مستقر در منطقه شیکاگو است که در ارائه غذاهای سبک شیکاگو مانند هات داگ، گوشت گاو ایتالیایی و ساندویچ‌های سوسیس لهستانی مکسول تخصص دارد. با خرید از این فروشگاه موقت، در حالی که روی یک کاناپه دراز کشیده‌اید، می‌توانید از بالش‌هایی شبیه خیارشور یا گوجه‌فرنگی، عکس برگردان‌های هات داگی استفاده کنید یا می‌توانید روی یک صندلی بالشتی شبیه حلقه بزرگ پیاز بنشینید و البته مجموعه‌ای از کالاهای تجاری منحصربه‌فرد مانند تی شرت، جاکلیدی‌های فنجانی پورتیلو، کلاه، دستکش‌های برفی، هودی، عروسک‌های مخملی و حتی جوراب‌شلواری بخرید.

از راه‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به یکی از شعبه‌های پورتیلو در فورت وین در ایالت ایندیانا اشاره کرد که کامیون غذایی معروفی را به نام اتوبوس گوشت به راه انداخت. این ماشین، یک ماشین فورد مدل F59 سال 2019 بود که پر از تمام موارد منوی محبوب و مورد علاقه شما بود.

 

5-کیف کمری‌های خرچنگ قرمز

 

رستوران‌های فست فود Red Lobster که مقر اصلی آن در اورلاندو فلوریدا است، دارای 719 رستوران در سراسر جهان از جمله در کشورهای آمریکا، چین، هنگ‌کنگ، ژاپن، مالزی، قطر و امارات متحده عربی می‌باشد. اکثر مردم دنیا می‌دانند بهترین قسمت برند خرچنگ قرمز، بیسکوییت‌های چدار آن‌هاست. این دقیقاً همان دلیلی است که رستوران‌های غذای دریایی، کیف‌های کمری عایق بندی شده را برای پر کردن غذاها برای طرفداران خود منتشر کرده‌اند. برای به دست آوردن یکی از این بسته‌ها، شما باید در صفحه خرچنگ قرمز در توییتر، توییتی با 280 حرف یا کمتر بگذارید و به آن‌ها بگویید که چه ویژگی از پیش غذاهای پنیری این برند را بیشتر دوست دارید. با این کار شما می‌توانید به یک کیف بزرگ خرچنگی در آینده دست یابید!

از روش‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به رویدادی در روز ملی خرچنگ در آمریکا که مصادف با 25 سپتامبر است، اشاره کرد که در آن، رستوران‌های زنجیره‌ای غذاهای دریایی، حدود نیم کیلو خرچنگ دریایی سوخاری را به قیمت تنها 20 دلار به مشتریان خود ارائه دادند.

 

برترین هدایای تبلیغاتی

تبلیغ جالب فست فود Red Lobster

 

 

 

6-روفرشی‌های پوست حیوانیKFC

 

احتمالاً امکان ندارد که هیچ‌کس در دنیا نام مرغ سوخاری کنتاکی KFC را نشنیده باشد. این برند که اولین شعبه آن در سال 1952 در ایالت کنتاکی آمریکا تأسیس شد، هم اکنون دارای بیش از سیزده هزار رستوران در بیش از صد کشور دنیا می‌باشد. این برند تاکنون خلاقیت و نوع آوری‌های زیادی را چه در زمینه محصولات غذایی و چه در زمینه تبلیغات برای برند خود انجام داده است. یکی از این خلاقیت‌ها، روفرشی کرک دار شبیه سرهنگ سندرز بود که برای اولین بار برای روز ولنتاین ساخته شد. شما می‌توانستید در مسابقه آنلاین شرکت کنید و شانس خود را به همراه شخصی که برای شما خاص است، برای برنده شدن بسته قرار شبانه KFC – که جایزه‌ای شامل یک جفت پیژامه با طرح مرغ سوخاری و یک کارت هدیه KFC برای دو نفر است- امتحان کنید. از این گذشته، هیچ چیز دل‌نشین‌تر و خوشمزه‌تر از گذراندن یک شب با یک سطل مرغ سوخاری خوشمزه و نوشیدنی دلخواه نخواهد بود.

سال 2019 سالی شگفت‌انگیز و عجیب‌وغریب برای طرفداران و دوستداران KFC بوده است. از روش‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 جدای از این روفرشی مجلل و لوکس، می‌توان به یک برنامه شبیه‌سازی قرار ملاقات موبایل اشاره کرد که در آن می‌توانید همراه با سرهنگ سندرز بازی کنید.

 

 

7-ایکس باکس‌های One X اورئو

 

با اطمینان می‌توان گفت که بیسکویت‌های کرم‌دار اورئو، یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین بیسکوییت‌ها و شیرینی‌های دنیا است که از سال 1916 به دنیا معرفی شدند. در سال 2019 میلادی، به منظور تبلیغات سی روزه کمپین "داخل وسایل (the stuff inside)"، شرکت اورئو به طرفداران فرصتی می‌داد تا امتیازاتی برای تعداد زیادی از کالاهای تجاری جالب به دست آورند. برای بازی کردن، شما باید یک شیرینی انیمیشنی را باز کنید و ببینید چه چیزی داخل آن منتظر شما است. شما با این بازی می‌توانید یک جاروبرقی iRobot  شرکت رومبا، اسنوبرد، ظرف شیرینی، شلوار، هدفون یا یکی از این ایکس باکس‌های One X جالب و جذاب اورئو را برنده شوید.

 

برترین هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از تبلیغات بیسکوئیت اورئو

 

 

 

 

8-بسته‌های اشتراکArby’s

 

رستوران‌های فست فود آربیز با بیش از سه هزار و 300 شعبه در آمریکا، در سال 2017 عنوان دومین رستوران بزرگ زنجیره‌ای ساندویچ در آمریکا را بعد از برند سابوی به دست آورد. در ایالت جورجیا آمریکا، طرفداران می‌توانند در کلوپ ماهانه برند Arby’s ثبت نام کنند و بعد از دریافت امتیاز 6 ماه اشتراک، تنها برای یک مرتبه با پرداخت 25 دلار، هدیه شگفت‌انگیزی را درب منزل دریافت نمایند. نسخه اولیه این طرح شامل یک کلاه بافتنی، شال گردن با طرح گوشت، سینی پذیرایی و خالکوبی موقت بود. این معامله بسیاری خوبی بود که در کمتر از یک ساعت، تمام آن‌ها به فروش رفتند!

از راهکارهای دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به مناسبت جشن اکتبر اشاره کرد که در آن، برند آربیز، شلوارک‌های چرمی و محلی آلمانی (Lederhosen) را با ساندویچ تزیین کرده بود. نام مناسبی هم که برای آن انتخاب کرده بودند، میترهوزن (Meaterhosen) بود.

 

 

 

9-لوازم تابستانی Hidden Valley

 

در سال 1954 گاوچرانی به نام استیو هنسون و همسرش، منطقه وسیعی را در بخش‌های سانتا باربارا کالیفرنیا خریداری کردند و اقدام به راه‌اندازی یک مزرعه نمودند. در طول این سال‌ها، استیو با استفاده از یک دستورالعمل شخصی، سس سالادی را تهیه می‌کرد که برای تمام مهمانان مزه‌ای لذت‌بخش و خوشمزه داشت. در همین زمان بود که سس سالاد برند  Hidden Valley ایجاد شد. برند Hidden Valley مجموعه‌ای از لباس‌های شنا، حوله‌های استخر، شناور و سایر لوازم و لباس‌های تابستانی را برای دوستداران این برند در سراسر دنیا منتشر کرده است. قسمت مهم موضوع این است که می‌توانید تمام این لوازم سرگرم کننده را از فروشگاه آنلاین تهیه کنید!

از لحظه‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به حضور Hidden Valley که بخشی از گردانندگان فستیوال 2019 با تور لباس‌های ساحلی بودند، اشاره کرد. این مراسم، یک فستیوال موسیقی نبود بلکه فرصتی برای رستوران‌های سراسر ایالت متحده بود تا با استفاده از سس‌های Hidden Valley خلاقیت‌های خود را ارائه دهند.

 

 

 

10- کیت‌های آمادگی در برابر بلایای طبیعی Allstate

 

هدایای تبلیغاتی فراتر از فقط تی شرت تبلیغاتی، توپ‌های ضد استرس و بسته‌های خوراکی هستند. از لوازم ضروری نیز می‌توان برای تبلیغات استفاده کرد. به عنوان مثال، شرکت Allstate، از کیت‌های آمادگی در برابر حوادث استفاده می‌کند. تعداد 2 هزار کیف طناب دار که با دستمال مرطوب ضد عفونی کننده، سوت و سایر اقلام ضروری پر شده است. این بسته‌ها برای کمک و آمادگی به خانواده‌های ناحیه اورگان آمریکا برای مقابله با آتش‌سوزی و سیل به آن‌ها اهدا شد. در واقع، شرکت آل استیت، شرکت خدمات مالی آمریکایی است که ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای و بانکداری می‌باشد که از سال 1993 به عنوان شرکتی مستقل فعالیت می‌کند.

از روش‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به بازیگر آمریکایی دین وینترز که در فیلم و سریال‌های زیادی از جمله قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه بازی کرده است، اشاره کرد که در تبلیغات بیمه‌های معروف خشونت خانگی شرکت آل استیت به شکل یک گربه، هنرنمایی کرده است.

 

 

برترین هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از کیت‌های Allstate

 

 

 

 

11- لوازم مدرسه Taco Bell

 

رستوران‌های زنجیره‌ای تاکو بل که عموماً در کشور آمریکا مستقر هستند، شعبه‌های زیادی نیز در شهرهای مختلف دنیا دارند و در آن‌ها، انواع غذاهای مکزیکی که به صورت فست فود هستند، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سال 2019 میلادی، سال بزرگی برای برند تاکو بل بوده است. نه تنها آن‌ها در این سال، پیراهن، سویی شرت و شلوارهای منحصربه‌فرد را در فروشگاه‌های Forever 21 عرضه کردند، بلکه وسایل مدرسه بسیار جذابی نیز مانند کوله پشتی، لیوان‌های مسافرتی، دفترچه یادداشت، فلش usb، جامدادی و مداد و خودکار نیز روانه بازار نمودند. قیمت این اقلام بین 5 تا 85 دلار متغیر بود.

از دیگر بازاریابی‌های این برند در سال 2019 می‌توان به رزرو کردن هتل پاپ آپ تاکو بل در پالم اسپیرینگ ایالت فلوریدا اشاره کرد که در مدت کمتر از دو دقیقه به فروش رسید!

 

 

 

12- لوازم تجاریChicago Blackhawks Margaritaville

 

شاید در ابتدا دو کلمه هاکی و جیمی بافت، خواننده آمریکایی را نتوانید در کنار هم مجسم کنید. با این حال، این مانعی برای شاهین‌های سیاه شیکاگو برای انتشار کالاهای الهام گرفته از کارائیب برای روز ملی مارگاریتا نمی‌شود. اولین هزار و پانصد نفر طرفداری که به مرکز ایالت متحده رفته بودند، یک تی شرت فرار به مارگاریتاویل با آرم شاهین‌های سیاه دریافت می‌کردند. تنها یک برنده خوش شانس امکان سوار شدن بر دوچرخه‌ای با تزیینات Margaritaville را پیدا می‌کرد. ناگفته نماند که Margaritaville نام یک مرکز مستقر در ایالت متحده آمریکا است که دارای رستوران‌های زنجیره‌ای معمولی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش کالاهایی با موضوع جیمی بافت و نیز امکانات اقامتی می‌باشد.

از شکل‌های دیگر بازاریابی برای این برند در سال 2019 می‌توان به رویداد برگزار شده در تاریخ 14 اکتبر اشاره کرد که در آن، شاهین‌های سیاه رویداد منحصربه‌فردی برای جشن روز مردگان برگزار کردند. یک گروه موسیقی زنده ماریاچی، طراحی چهره، شخصیت‌های مرتبط با مراسم، عروسک‌های جمجه‌ای قندی با نسخه محدود و کلاه‌های اختصاصی برای دو هزار طرفداری که زودتر در این گردهمایی شرکت کرده بودند، فراهم شد.

 

 

 

13- بازی‌های شخصیتی Wendy’s

 

وندیز، نام رستوران‌های فست فود زنجیره‌ای است که در ایالت اوهایو آمریکا تأسیس شده است. در سال 2010، این برند بعد از مک‌دونالد و برگرکینگ، به عنوان سومین فست فود بزرگ همبرگر اعلام شد. در سال 2019 برند Wendy’s بهترین کاری که می‌توانست را انجام داد و خبر این بازی شخصیتی 97 صفحه‌ای خود را با نام Feasts of Legends (افسانه جشن‌ها) در توییتر منتشر کرد. درست مانند نبردهای حماسی و اژدهایان، این بار باید با خوراکی‌های مک‌دونالد، برگرکینگ و سایر برندهای معروف در زمینه فست فود بجنگید و برای زنده ماندن باید ناگت‌های مرغ، همبرگر و سیب‌زمینی‌های وندیز را بخورید.

از روش‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به خواننده و رپر آمریکایی به نام چنس د رپر اشاره کرد که با توییت کردن در صفحه رستوران وندیز از آن‌ها خواست تا دوباره ناگت‌های مرغ تند خود را به منو خود برگردانند. بیش از دو میلیون کاربر این پست را لایک کردند و به همین ترتیب، این ناگت‌ها دوباره به فهرست منوی رستوران برگشتند.

 

 

 

14- کیت‌های راحتی سینما vue

 

سینماهای ویو، یک مجموعه سینمایی در کشور بریتانیا هستند که در سال 2003 تأسیس شده است. این سینماها که در حال حاضر دارای 85 مجموعه سینمایی با بیش از 800 سالن، دارای 2 سالن آی مکس است که لذت فیلم دیدن را برای طرفداران پروپاقرص فیلم و سینما چند برابر می‌کند. اکنون فکر کنید که به سینما رفته‌اید تا فیلم ترسناک " IT" را که بر اساس رمان استیون کینگ ساخته شده و بالاترین میزان فروش فیلم ترسناک در تمام دوران‌ها را داشته است، ببینید. مجموعه سینمایی ویو راه حل متفاوت و جذابی را برای دیدن فیلم ارائه کرده است. این سینما با ارائه هوشمندانه کیت‌های راحتی برای استفاده در طول تماشای فیلم به دنبال کنندگان فیلم‌ها، خود را به یکی از بهترین مکان‌ها برای علاقه‌مندان تبدیل کرده است. وسایلی  شامل توپ‌های ضد استرس، پتو و گوش‌گیر، همگی در داخل کیف‌های راحتی سینما ویو قرار دارند. حالا زمان آمدن دلقک ترسناک رسیده است!

سینما ویو اکران فیلم‌های جدید را  با جدیت پیگیری می‌کند. از راه‌های دیگر بازاریابی این برند در سال 2019 می‌توان به اولین پخش فیلم دانتون ابی اشاره کرد که در آن، این سینما یک گروه نوازنده عالی را برای استقبال از میهمانان در سالن لابی، استخدام کرده بود.

 

برترین هدایای تبلیغاتی

نمونه‌ای از تبلیغات سینما ویو

 

 

 

15- خفاش‌های Ozzy Osbourne’s

 

آزی آزبورن، خواننده و بازیگر انگلیسی، این عروسک‌های خفاشی مخملی منحصربه‌فرد را در توییتر خود به طرفدارانش با روشی که تنها آزی آزبورن می‌توانست، به بازار عرضه کرد: امروز سی و هفتمین سالگردی است که یک خفاش لعنتی را سمت من پرتاب کردند و من کله آن را جدا کردم! این یادبود را با سر قابل جدا شدن این عروسک جشن بگیرید. آیا شما هم یکی از طرفداران سبک هوی متال هستید؟ می‌توانید با خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، این عروسک‌ها را به قیمت 40 دلار تهیه کنید.

در ادامه سال 2019، آزی آزبورن اقدام دیگری در راستای تبلیغات انجام نداد. او خفاش‌ها را تنها گذاشت و تمرکز خود را بر سلامتی‌اش قرار داد.

 

 

سخن آخر

 

مردم دیگر از هدیه‌های ساده و مسابقه‌های مناسبتی در رسانه‌های اجتماعی لذت نمی‌برند. آن‌ها واقعاً دوست دارند یک کالای هیجان‌انگیز از برند مورد علاقه خود را مانند لباس شنا از برند Hidden Valley، بالش بزرگ شبیه خیارشور برند Portillo و یا حتی یک روفرشی خرسی برند سرهنگ سندرز را تجربه کنند و آن را به دست آورند.

بازاریابی‌ها در سال 2019 کمی سرگرم کننده و مهیج بودند اما باید دید که بازاریابی‌ها در سال 2020 به توجه به مسائل اقتصادی و شیوع ویروس کرونا چگونه ادامه خواهد داشت و اتفاقات هیجان‌انگیز تبلیغاتی آن به چه شکل خواهد بود!


15/ شهریور/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف