WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
دانستنی‌هایی درباره جعبه خودکار تبلیغاتی

دانستنی‌هایی درباره جعبه خودکار تبلیغاتی

25/ مهر/1399

مرسوم‌ترین هدایای تبلیغاتی که اکثر شرکت‌ها تمایل زیادی به هدیه دادن آن دارند؛ مداد، خودکار و روان نویس است. این اقلام در عین آنکه بسیار کاربردی هستند، از محبوبیت زیادی هم در بین افراد برخوردار می‌باشند. اما نکته‌ای که این هدیه را بیش از پیش جذاب، گیرا و با اهمیت می‌کند؛ جعبه‌ای است که وسایل در درون آن قرار می‌گیرند. در حقیقت جعبه خودکار تبلیغاتی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.


هیچ شکی در اهمیت هدایای تبلیغاتی وجود ندارد و همه کسب‌وکارها بودجه قابل توجه‌ای را صرف آن می‌کنند. اما در این بین، هنوز هم هستند شرکت‌هایی که سنتی عمل می‌نمایند و به سراغ محصولات جدید نمی‌روند و مشتریان خود را با همان اقلام تکراری سورپرایز می‌کنند. خودکار تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی، مداد تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی و مواردی از این قبیل.

کسب‌وکارهای باهوش خوب می‌دانند که هربار چگونه مشتریان و شرکای خود را با یک هدیه تکراری شگفت‌زده کنند. اولین نکته‌ای که چشم هر کسی را به خود جلب می‌کند، نوع بسته‌بندی کادو و به عبارتی جعبه یا پاکتی است که هدیه در درون آن قرار گرفته است. آن‌ها از این مزیت استفاده کرده و با ارائه جعبه‌های بی‌نظیری، هدیه خود را تقدیم می‌نمایند. در ادامه مطلب درباره انواع جعبه خودکار تبلیغاتی می‌خوانیم.

 

انواع جعبه خودکار تبلیغاتی

 

قبل از سفارش، هدفتان را مشخص کنید. شما قصد هدیه دادن به چه شخصی را دارید؟ انواع گوناگون جعبه خودکار تبلیغاتی در بازار موجود است که قیمت، کیفیت، جنس و کارایی مختلفی دارند و شما باید بدانید که هدیه را به مشتریان ساده می‌خواهید بدهید یا مشتریان خاص و شرکای تجاری مهم.

 

1-جعبه پارچه‌ای

 

جعبه پارچه‌ای معمولاً از جنس مخمل یا جیر است. این مدل همانند یک کیسه می‌ماند که سر آن کش و نخ قرار گرفته که با کشیدن، بسته می‌شود. شما می‌توانید نام و آرم برند خود را به صورت گلدوزی شده بر روی جعبه پارچه‌ای حک کنید.

 

2-جعبه پلاستیکی

 

جعبه پلاستیکی شبیه به جعبه عینک می‌ماند که زیر آن از پلاستیک و درب آن از طلق شفاف ساخته می‌شود. درب آن به صورت لولایی و مغناطیسی است و امکان قرار دادن دو تا سه خودکار در جعبه وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی

مدل جعبه خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

 

 

3-جعبه خودکار طاقی

 

جعبه خودکار طاقی از جنس پلاستیکی مرغوب که روکش آن معمولاً یا به صورت مات یا براق می‌باشد. این مدل شبیه به  استوانه است که برای انواع خودکارهای فلزی مناسب می‌باشد و البته تنها یک خودکار درون آن جای می‌گیرد. همچنین امکان چاپ تامپو بر بدنه جعبه وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی

مدل جعبه خودکار تبلیغاتی طاقی

 

 

4-جعبه مقوایی

 

نام این مدل گویای جنس آن است که از مقوا ساخته شده و شامل یک بدنه و درب می‌باشد که درون آن ابر یا اسفنج برای قرارگیری قلم وجود دارد. جعبه مقوایی را می‌توان کاملاً با طرح دلخواه خود سفارش داد و به راحتی لوگو، اسم و شماره تماس خود را روی آن حک کنید.

 

5-جعبه لوله‌ای

 

جعبه لوله‌ای را باید ازجمله جعبه‌های متفاوت و جالب دانست که امکان اجرای طرح‌های خلاقانه روی آن وجود دارد. لوله‌ آن از جنس پلاستیک است و معمولاً انتها و ابتدای آن را سری فلزی مانند می‌گذارند.

هدایای تبلیغاتی

مدل جعبه خودکار تبلیغاتی لوله‌ای

 

 

6-جعبه سیلندری

 

جعبه سیلندری ظاهری شبیه به جعبه لوله‌ای و طاقی دارد با این تفاوت که وسط آن را برای زیبایی چرم دوزی می‌کنند. این جعبه از وسط باز می‌شود که امکان قرار گیری دو خودکار در جعبه را فراهم می‌کند.

 

7-جعبه زیپ‌دار

 

جعبه زیپ‌دار شبیه به یک جامدادی می‌ماند که ایده جالبی برای هدیه دادن است. جنس آن می‌تواند از چرم، جیر، مخمل، برزنت، توری و غیره باشد. اگر این مدل جعبه را انتخاب کردید، پس حسابی دست و دلباز باشید و درون آن تعداد بالایی مداد و خودکار قرار دهید.

 

8-جعبه چرمی

 

جعبه چرمی را باید نسبت به مدل‌های دیگر، لوکس‌تر دانست. به همین خاطر اگر قصد هدیه دادن به شرکا یا مشتریان خاص خود را دارید از این جعبه استفاده کنید. جعبه چرمی دارای روکشی از چرم و با تویی از جیر است.

 

9-جعبه چوبی

 

جعبه چوبی ازجمله جعبه‌های نفیس است که نقش و نگارهای برجسته‌ای را می‌توان روی آن منقش کرد. شما می‌توانید یک جعبه کنده‌کاری شده یا خاتم کاری را سفارش دهید که قطعاً دریافت کننده هدیه، بسیار تحت تأثیر خواهد گرفت.

هدایای تیلیغاتی

مدل جعبه خودکار تبلیغاتی چوبی

 

 

نکته: هریک از جعبه‌هایی که در بالا معرفی شده می‌تواند در شکل، اندازه و طرح دلخواه شما ساخته شود. به طور مثال جعبه‌های پلاستیکی دارای انواع گوناگونی هستند که شما با توجه به بودجه یا سلیقه خود می‌توانید یک مورد را سفارش دهید. همچنین داخل جعبه نیز به انتخاب شما بستگی دارد که فوم باشد یا جیر، چرم و یا مقوا.

 

نکات مهم هنگام سفارش قلم و جعبه آن

 

لازم است چندین نکته مهم را هنگام سفارش قلم و جعبه آن بدانید:

  • معمولاً جعبه را برای خودکار یا روان نویس سفارش می‌دهند و برای قرار دادن مداد جالب نیست.
  • ابتدا باید نوع خودکار شما مشخص شود و سپس به سراغ سفارش جعبه آن بروید. زیرا هر جعبه با توجه به اندازه و تعداد قلم ساخته می‌شود.
  • اگر قصدتان از هدیه دادن، ماندگاری نام بردنتان است؛ پس از اجناس مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. در واقع باید گفت برای هدفتان بهتر است کمی بیشتر پول خرج نمایید.
  • حتماً نام برند و لوگوی خود را هم بر بدنه قلم و هم روی جعبه حک کنید.
  • با توجه به نوع جعبه سفارشی، نوع چاپی را انتخاب کنید که به درستی دیده شود.

25/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف