WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای سفارش دفترچه یادداشت تبلیغاتی

راهنمای سفارش دفترچه یادداشت تبلیغاتی

27/ مهر/1399

اغلب ما، زمانی که دبیرستانی بودیم، بر روی جلد دفترچه‌های خود یا نقاشی‌های ساده‌ای می‌کشیدیم یا سعی می‌کردیم نام خودمان را به زبان لاتین یا با خطاطی‌های منحصربه‌فرد بر روی جلد دفترمان بنویسیم. در حال حاضر هم که بزرگ شده‌ایم، باز هم دلمان می‌خواهد که دفتری با ظاهری زیبا داشته باشیم که منحصربه‌فرد و مطابق باسلیقه خودمان باشد. این موضوع باعث می‌شود که کار کمی تخصصی شود و نیاز به سفارشی‌سازی دفترها به وجود می‌آید.


برای اینکه دفتری با ظاهری زیبا داشته باشید، نیازی نیست که خودتان یک هنرمند باشید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نکات و ترفندهایی که در این راه می‌تواند به شما کمک کند، آشنا شوید.

 

نکاتی برای شخصی‌سازی دفترچه‌های یادداشت

 

دفترچه یادداشت، هدیه‌ای مناسب برای ارائه در نمایشگاه‌های تجاری، به کارمندان و محصلین می‌باشد. اگر موارد زیر را در سفارشی‌سازی دفترچه یادداشت رعایت کنید، نتیجه کار عالی خواهد شد:

  • بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید
  • یک جلد چشمگیر انتخاب کنید
  • از چاپ بر روی تمام صفحه استفاده کنید
  • به صورت سیاه یا سفید پرینت بگیرید
  • کمی وسایل اضافی به آن بیافزایید

 

بودجه خود را تعیین کنید

 

پول به راحتی به دست نمی‌آید ولی به راحتی می‌توان آن را خرج کرد. از مقدار بودجه خود مطمئن شوید و دفترچه‌ای مناسب با بودجه خود انتخاب کنید که در عین هماهنگی با بودجه، زیبا و نشانگر شخصیت برند شما باشد.

 

پس از تعیین بودجه، می‌توانید از بین موارد زیر دفتر مناسب خود را انتخاب کنید:

بودجه کم: دفترچه‌های بازیافتی (دوستدار محیط زیست)، دفترچه‌های جیبی، دفترچه سیمی

بودجه متوسط: جلد محکم (هارد کاور)، دفترچه مغناطیسی، دفترچه‌های کرافت

بودجه زیاد: دفتر چرمی، دفترچه کش‌دار، دفتر دارای جای قلم

 

خبر خوب این است که انواع دفترچه‌های سیمی را می‌توانید با ظاهر عالی یا جلد سخت پیدا کنید که مناسب با هر نوع بودجه‌ای است. انواع مختلف دفترچه‌ها را ببینید و از بین آن‌ها، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

دفترچه یادادشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت سیمی باب دل همه افراد است

 

 

انتخاب یک جلد چشم گیر

 

اکنون که تصمیم گرفته‌اید چه مقدار بودجه برای این کار صرف کنید، در مرحله بعدی باید یک جلد جذاب و گیرا انتخاب کنید. ظاهر دفترچه، اولین چیزی است که افراد موقع دریافت آن، بدان توجه می‌کنند. بنابراین در انتخاب جلد دفترچه‌ها با دقت عمل کنید.

ظاهر مرمری: مرمر در تمام اجسام اطراف ما دیده می‌شود؛ از وسایل دکوری گرفته تا پیشخوان آشپزخانه و صد البته روکش دفترچه‌های یادداشت. انتخاب روکش مرمری، ظاهری شیک و لوکس به هدیه شما می‌دهد و کاملاً مناسب هدیه دادن به کارمندان و همکاران رده بالا است.

جلد بامبو: اضافه کردن روکش بامبو به دفترچه، ظاهری سنتی و کلاسیک به آن می‌بخشد. این روکش‌های دوستدار محیط زیست، ارائه این دفترچه‌ها را به سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه محیط زیست و ایجاد دنیایی سبز فعالیت می‌کنند، ایده آل می‌باشد.

روکش چوبی: دفتر با روکش چوبی، چیزی است که بسیاری از مردم عاشق آن هستند. این نوع دفتر مناسب هدیه دادن در مراسم عروسی، نمایشگاه‌های سوارکاری و یا رویدادهای مرتبط با موضوعات روستایی، می‌باشد.

روکش برزنتی: این نوع دفترچه‌ها با روکشی برزنتی ساخته می‌شوند. در عین کارآمدی، این نوع دفترچه‌ها هنوز هم جزو ترندها محسوب می‌شوند و ارائه آن‌ها در کمپ‌ها و مراسم‌های دانشجویی و نیز در مراسم‌های سخنرانی، بسیار عالی است.

دفترچه با سیم رنگی: انتخاب دفتر با سیم پلاستیکی یا فلزی رنگی، یک انتخاب زیبا به خصوص برای هدیه دادن به کودکان و نوجوانان می‌باشد تا خلاقیت‌های خود را در آن ترسیم کنند.

روکش فلزی: با سفارشی کردن دفترچه با روکش فلزی، به زیبایی خواهید درخشید. صنایع مختلف می‌توانند از این نوع دفترهای چشم‌نواز برای تبلیغ خود استفاده کنند؛ از بانک‌ها گرفته تا آرایشگاه‌های زیبایی، این هدیه مناسبی برای ارائه به مشتریان و همکاران می‌باشد.

جلد رنگی: اگر دوست ندارید ظاهر دفترچه تک رنگ باشد، این انتخاب مناسبی است. دفترچه‌های رنگی، دفترچه‌هایی حرفه‌ای هستند که آن‌ها را ایده آل برای هدیه دادن به کارمندان در نزدیکی سال نو می‌کند.

روکش تمام رنگی: طراحی سفارشی شما می‌تواند کل پوشش جلد را با چاپ تمام رنگی در بر گیرد. این گزینه به خصوص برای مراکز درمانی که دارای آرم یا تبلیغات رنگارنگ هستند، بسیار مناسب است.

مواردی که در بالا اشاره شد، چند ایده در مورد طراحی جلد دفترچه‌های سفارشی است، اما با توجه به سلیقه و خلاقیت خودتان می‌توانید آن‌ها را سفارشی‌سازی کنید. در نهایت، این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام نوع طراحی، چشم‌نواز، زیبا و شیک است.

 

استفاده از چاپ تمام صفحه

 

دفترچه یادداشت یکی از بهترین اقلام تبلیغاتی در تمام ادوار است زیرا فضای بسیاری برای طراحی شما روی جلد وجود دارد. ناحیه چاپی، فضایی است که آرم یا پیام شما در آن قسمت چاپ می‌شود و در دفترچه یادداشت‌ها، این فضا به قدری است که بتوانید هر نوع تصویری را که تصور می‌کنید، بر روی آن خلق کنید!

 

اگر به اندازه کافی، بر روی جلد طراحی کنید، دفترچه‌های یادداشت به بهترین شکل برای تبلیغات شما آماده خواهند شد. در مورد ایده چاپ خود مطمئن نیستید؟ می‌توانید از میان طرح‌های زیر، برای شروع استفاده کنید!

  • نوشتن یک پیام جالب
  • درج نام تجاری برند خود
  • درج نام و یک تصویر خاص کوچک
  • طراحی مونوگرام

 

فضای چاپ، به صورت ثابت است و قابل تغییر نیست. بهترین مکان برای قرار دادن پیام و لوگو، در سمت جلو و مرکز جلد دفترچه می‌باشد که همه بتوانند طرح شما را ببینند.

 

چاپ به صورت سیاه یا سفید

 

زمانی که می‌خواهید به صورت عمده سفارش دهید، به دلیل اعمال هزینه اضافی برای تعداد بیشتر رنگ، در چاپ با محدودیت روبه‌رو می‌شوید. از یک چاپ مد روز که امکان طراحی ساده را هم برای شما فراهم می‌کند، استفاده کنید.

طراحی خود را ساده کنید و آن را به صورت سیاه یا سفید چاپ کنید. استفاده از رنگ متضاد در چاپ بر روی جلد، باعث دیده شدن بهتر پیام یا نام تجاری شما می‌شود.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت‌های سیاه و سفید ظاهری بسیار جذاب دارد

 

 

اضافه کردن وسایل جانبی

 

دفتر، وسیله‌ای ضروری در محیط کار یا کلاس می‌باشد و به خوبی می‌توان آن را با سایر وسایل همراه کرد. اما بارزترین و کارآمدترین وسیله، یک قلم جذاب است. انواع مختلفی از قلم‌ها وجود دارند که هر کدام به شکل‌ها و در رنگ‌های متنوع موجود می‌باشند و حتی برخی از آن‌ها دارای جوهر مخصوص به خود هستند.

 

چرا باید دفترچه یادداشت سفارشی شده تهیه کنید؟

 

دفترهای سفارشی شده بسیار جذاب هستند و دست شما را برای خلاقیت باز می‌گذارند. در همین حال، افرادی که این وسایل را از شما دریافت می‌کنند، بارها و بارها در اماکن مختلف از جلسات کاری گرفته تا سر کلاس، از این وسایل استفاده می‌کنند.

دفترچه‌های با طرح ساده و کسل کننده را انتخاب نکنید. سعی کنید از طرح‌های رنگارنگ و خلاقانه استفاده کنید و مطمئن باشید که هدیه‌ای تأثیرگذار خواهد بود.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

بهتر است دفترچه یادداشت را همراه خودکار تبلیغاتی هدیه دهید

 

 

سخن آخر

 

به خاطر داشته باشید که مردم از روی ظاهر دفترچه‌های یادداشت، شما را قضاوت می‌کنند. امیدواریم نکاتی که در اینجا ارائه شد برای شما مفید بوده باشد و برای سفارش دادن دفترچه‌های خود برای پروژه بعدی اتان به شما کمک کند تا بازاریابی و تبلیغات خود را به نحو احسنت انجام دهید. پیروز باشید.


27/ مهر/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف