WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

پاوربانک تبلیغاتی

18 محصول در این صفحه
مرتب‌سازی مرتب‌سازی

خرید پاوربانک تبلیغاتی

 

در دنیایی که همه کارهای ما وابسته به موبایل شده است، داشتن پاوربانک یک ضرورت است. هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی که در بزنگاه‌های خاصی به داد مشتری یا مخاطب شما برسد، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. استفاده کننده بعد از هر بار استفاده از این پاوربانک به یاد برند شما می افتد. پاوربانک‌های تبلیغاتی را به موبایل یا هر وسیله‌ای که خروجی USB داشته باشد مانند اسپیکر و ... می‌توانید متصل کنید.

پاوربانک‌های تبلیغاتی ما عموما با ظرفیت‌های 5000 تا 10000 میلی آمپر ارائه می‌شوند. اما پاوربانک تبلیغاتی 20000 میلی آمپر هم موجود است. پاوربانک‌های شرکت پیشکش چند دسته هستند:

  1. پاوربانک ساده بدون LED
  2. پاوربانک ساده با صفحه نمایشگر
  3. پاوربانک با کابل متصل
  4. پاوربانک وایرلس

 

برند، کیفیت و چاپ پاوربانک تبلیغاتی

 

پاوربانک‌های تبلیغاتی شرکت پیشکش شامل برندهای مک دودو، وی اسمارت، ریمکس، ویگر، پرو وان، انرجایزر، الدینیو و... می‌باشند. ما در خصوص کیفیت پاوربانک‌های تبلیغاتی بسیار حساس هستیم و همه آن‌ها را حداقل 6 ماه گارانتی می‌کنیم. پاوربانک‌های تبلیغاتی ما مناسب هدیه دادن به مشتریان و یا کارمندان شما هستند و کاملا به برندسازی شما کمک می‌کنند. همه پاوربانک‌های تبلیغاتی شرکت پیشکش طوری انتخاب شده‌‌اند که امکان چاپ لوگو به صورت لیزری بر روی آن‌ها فراهم باشد. به علاوه فضای مناسبی هم برای چاپ دارند. نوع چاپی که روی این پاوربانک‌های تبلیغاتی انجام می‌شود حکاکی لیزری می‌باشد که تحت هیچ شرایطی این چاپ از بین نخواهد رفت و پاک نخواهد شد. نمونه حکاکی لیزری پاوربانک تبلیغاتی را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

 

پیشنهاد ما این است که کیفیت پاوربانک را هیچ گاه فدای قیمت آن نکنید. زیرا تبلیغات شما می‌تواند به سادگی تحت شعاع قرار گیرد و بار منفی آن ضدتبلیغ محسوب گردد. تصور کنید یک پاوربانک هدیه دهید که به موبایل مخاطب شما آسیب بزند! یا حتی پاوربانکی که کیفیت خوبی نداشته باشد و به کندی شارژ کند.

 

نکات مهم در خصوص فروش عمده پاوربانک تبلیغاتی

 

انواع پاوربانک تبلیغاتی شرکت پیشکش، به صورت عمده از کشور چین وارد می‌شود و کیفیت ساخت فوق العاده بالایی دارند. لازم به ذکر است ظرفیت‌های پاوربانک‌های تبلیغاتی ما واقعی است. متاسفانه در بازار پاوربانک‌هایی وجود دارد که از ظرفیت اعلام شده آن‌ها کمتر ظرفیت دارند و به نوعی کم فروشی صورت می‌گیرد. به طور مثال پاوربانک را به اسم 10000 میلی آمپر می‌فروشند اما ظرفیت واقعی آن 7000 میلی آمپر است. نکته مهم دیگر در خصوص پاوربانک‌ها سرعت شارژ آن‌هاست. هر چه سرعت شارژ بیشتر باشد قیمت پاوربانک تبلیغاتی نیز بیشتر می‌شود.

طرح‌های پاوربانک‌‌های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید از میان طرح‌های مختلف ما به سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید. در صورتی که طرح خاصی مد نظر شما است ما می‌توانیم برای شما به صورت سفارشی با حداقل تیراژ 1000 عدد آماده کنیم. البته زمان تولید و تحویل این پاوربانک‌های سفارشی حدود 3 ماه می‌باشد.