WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید و طراحی قلم لمسی سفارشی

راهنمای خرید و طراحی قلم لمسی سفارشی

27/ اردیبهشت/1400

آیا به دنبال خرید قلم جدید برای شرکت خود هستید؟ چرا به سراغ وسیله‌ای مفیدتر مانند قلم استایلوس (لمسی) نمی‌روید؟ نوک پلاستیکی سر قلم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر روی تلفن همراه و تبلت از آن استفاده کنید و از سوی دیگر می‌توانید با جوهر درون قلم، به نوشتن بپردازید؛ به همین دلیل این قلم می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد برای همه افراد باشد.


اگر شناخت حرفه‌ای در زمینه سفارش این نوع قلم ندارید، نیازی نیست که نگران نباشید. در ادامه این مطلب نکاتی برای طراحی و خرید قلم لمسی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا زندگی را برای شما راحت‌تر کند.

 

چرا به قلم استایلوس سفارشی نیاز دارید؟

 

احتمالاً شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به‌راحتی یک قلم لمسی سفارشی نمی‌خرید! با این حال اگر با ادامه این مطلب همراه ما باشید متوجه می‌شوید این نوع قلم مناسب هدیه دادن به چه افرادی است.

 

افتتاحیه بزرگ

 

آیا شما قصد گشودن درهای یک استارتاپ را برای اولین بار دارید؟ می‌توانید نام خود را با قلم‌های استایلوس سفارشی بر سر زبان افراد مختلف بیاندازید. حتی می‌توانید این قلم‌ها را به عنوان هدیه تبلیغاتی پیش از افتتاحیه به صورت پستی برای مشتریان خاص خود ارسال کنید.

 

معرفی محصولات

 

شاید شما جزو یکی از شرکت‌های فعال و خلاق در زمینه تکنولوژی و تلفن همراه هستید؛ بنابراین این قلم‌ها می‌تواند یک انتخاب تبلیغاتی عالی برای شما باشد. می‌توانید این قلم‌های سفارشی را به صورت رایگان همراه با محصولی که طراحی کرده‌اید به مشتریانتان ارائه کنید. علاوه بر این، قلم‌های لمسی برای شرکت‌های الکترونیکی نیز به همراه اجناس یا گجت‌های جدید می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی باشد.

 

دبیرستان یا دانشگاه

 

دانشجویان یا دانش آموزان همیشه مشغول نوشتن تکالیف، آمادگی برای آزمون و انجام دادن فعالیت‌های بسیار در محیط‌های مجازی هستند. قلم‌های استایلوس را در فروشگاه خود نگهدارید و هر بار به عنوان تبلیغات حرفه‌ای به این دسته از افراد، آن‌ها را اهدا کنید تا کمی شیرینی زندگی را به زندگی آن‌ها بیاورید. با این قلم‌ها، دانش آموزان و دانشجویان نه‌تنها می‌توانند پیام‌های یادآوری سریع خود را یادداشت کنند، بلکه در زمان استراحت خود می‌توانند بازی‌های سرگرم‌کننده تلفنی را انجام دهند.

 

استخدام شغلی

 

حتماً شما هم دوست دارید تا افراد با استعداد را در شرکت خود استخدام کنید. این قلم‌های سفارشی می‌توانند هدیه‌ای عالی برای معرفی و به خاطر آوری شما باشند. تعدادی از این قلم‌ها را مانند کارت ویزیت به همراه داشته باشید و زمانی که فرد با استعدادی را دیدید که فکر می‌کنید برای آینده شرکت شما مناسب است، آن را به او اهدا کنید؛ به این ترتیب او هیچ‌گاه شما و شرکت شما را فراموش نخواهد کرد.

 

مراکز پزشکی

 

پس از همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر جهان، استفاده از وسایل هوشمند برای اسکن کردن یا پر کردن اطلاعات در هر مکانی به ویژه در مطب‌های پزشکی افزایش‌یافته است. مسئولان مراکز پزشکی می‌توانند خود را از کلیپ بورد و فرم‌های کاغذی که معمولاً از بیماران می‌خواهند تا آن‌ها را پر کنند، خلاص شوند و به‌جای آن به کمک یک تبلت و قلم استایلوس از آن‌ها بخواهند مشخصات خود را یادداشت نمایند.

 

مراسم جمع‌آوری سرمایه و خیریه

 

با فروش قلم‌های لمسی شیک و سفارشی در مراسم خیریه، می‌توانید پولی بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید، جمع‌آوری کنید. برای امور خیریه، هر مقدار پول کم نیز می‌تواند امیدی برای کمک به افراد نیازمند بیشتر باشد. مطمئن باشید این یک استراتژی عالی برای شرکت‌های خیریه و سازمان‌های غیرانتفاعی برای جمع‌آوری اعانه برای مقاصد خیریه است.

 

نمایشگاه تجاری

 

احتمالاً شما هم دوست ندارید جزو افراد و شرکت‌هایی باشید که با دست‌خالی در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند و امید به افزایش فروش دارند. شما می‌توانید با اهدای قلم‌های استایلوس، خود را در سطحی بالاتر از تمام شرکت‌های ارائه‌کننده قلم‌های معمولی ارزان قیمت قرار دهید. این قلم‌ها هدیه تبلیغاتی عالی هستند که باعث می‌شود غرفه شما از سایر رقبا و غرفه‌ها متمایز شود.

 

هدیه کارمندان

 

چه در نزدیکی مناسبت‌های شاد و عید و چه به عنوان یک هدیه قدردانی از کارمندان، قلم‌های استایلوس یک هدیه حرفه‌ای و منحصربه‌فرد به شمار می‌آیند. شما می‌توانید نام برند و شرکت خود را بر بدنه آن حک کنید و با یک بسته‌بندی شکیل آن را به مخاطبان خود هدیه دهید.

بازار فروش تلفن‌های هوشمند و یارانه‌ها روز به روز توسعه می‌یابد. در حقیقت، در سال 1399، 69 درصد ایرانیان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. در دنیای امروزی که همه ما وابستگی بسیار زیادی به گوشی‌های خود داریم، قلم‌های لمسی سفارشی، هدیه‌ای عالی برای نمایشگاه‌ها یا هدیه تبلیغاتی به شمار می‌آیند.

هدایای تبلیغاتی

قلم‌های لمسی یک هدیه کاربردی است

 

 

نکاتی برای سفارشی‌سازی قلم استایلوس

 

شاید شما جزو افراد تحصیل کرده در زمینه طراحی گرافیک نیستید. با این حال نیازی نیست نگران باشید. در ادامه تعدادی از برترین نکات طراحی برای سفارشی کردن قلم استایلوس به شیوه چشم‌نواز و شکیل را با هم بررسی می‌کنیم.

1.  اطمینان حاصل کنید که قلم لمسی از سیستم‌عامل گوشی‌ها پشتیبانی می‌کند

2. در مورد نوع قلم (پیچی یا فشاری) تصمیم بگیرید

3. ظاهر مناسب و برازنده شرکت خود را انتخاب کنید

4. طرح چاپ شده ساده‌ای را انتخاب و چاپ کنید

5.  به صورت عمده سفارش دهید

 

شماره 1- سازگاری با سیستم‌عامل

 

از کجا بدانیم قلم سفارشی سازگار است؟

 

نکته کلیدی برای انتخاب قلم سفارشی مناسب این است که مطمئن شوید برچسب "لمسی" بر روی آن درج شده است. این بدان معنی است که این قلم با صفحه‌نمایش تمام گوشی‌های هوشمند و تبلت چه ساخت برند اپل باشند و چه ساخت برندهای دیگر همچون سامسونگ، سازگاری دارد.

توجه داشته باشید که کار کردن با صفحه‌نمایش لپ‌تاپ‌های لمسی به نوع خاصی از قلم‌های لمسی نیاز دارد. نباید هر قلمی را که دیدید، خریداری کنید و انتظار داشته باشید از رایانه شخصی شما پشتیبانی کند. اگر هدف شما تهیه قلمی مناسب با این موضوع است، نیاز است تا بیشتر تحقیق کنید.

 

شماره 2- انتخاب نوع قلم

 

تفاوت قلم پیچی با فشاری در چیست؟

 

هزاران نوع قلم متفاوت در بازار وجود دارد؛ به همین دلیل بهتر است به سراغ گزینه‌ای که به نظر و سلیقه شما نزدیک‌تر است، بروید. قلم استایلوس هم به شکل پیچی و هم‌فشاری در بازار موجود است.

 

فشاری

بیشتر افراد قلم‌های پیچی را به عنوان "قلم کلیک" می‌شناسند. برای نوشتن، به‌راحتی می‌توان با کلیک روی پیستون بالایی قلم، نوک قلم را آزاد کرد. با کلیک مجدد بر روی آن، نوک پلاستیکی قلم در دسترس قرار می‌گیرد.

پیچی

بپیچانید و استفاده کنید! این نوع قلم با چرخش بدنه لوله‌ای باعث آزاد شدن نوک قلم می‌شود. نوک قلم لمسی در این نوع قلم به‌جای ته قلم، بر روی قسمت بالایی آن قرار دارد.

هر نوع قلمی که انتخاب کنید، هدیه‌ای ایده‌آل است و تنها به سلیقه شما بستگی دارد. اگر نوع قلم برای شما تفاوت چندانی ندارد، می‌توانید گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر را انتخاب کنید.

 

شماره 3- ظاهر مناسب

 

قلم استایلوس سفارشی باید چه شکلی باشد؟

 

رنگ لوگو شرکت شما باید بر روی بدنه قلم به‌راحتی دیده شود. به همین دلیل، چه قلمی به صورت تمام‌رنگی سفارش بدهید و چه تنها قسمت پلاستیکی را رنگی کنید، همگی ظاهری زیبا خواهند داشت و به سلیقه شما مرتبط است.

 

قلم لمسی

فراموش نکنید که مشخصات برند خود را روی قلم حک نمایید

 

 

 

شماره 4- طراحی ساده

 

چه چیزی را می‌توان بر روی بدنه قلم استایلوس چاپ کرد؟

 

قلم‌های لمسی، قلم‌های بزرگی نیستند؛ بنابراین فضای زیادی برای چاپ یک طرح خلاقانه یا بزرگ ندارند. به همین دلیل، بهتر است بر روی بدنه آن تنها اطلاعات مهم را چاپ کنید تا به‌راحتی قابل‌تشخیص باشند.

 

هر کدام از موارد زیر را می‌توانید بر روی قلم سفارشی خود چاپ کنید:

 

نام: نام برند خود را برای افزایش شهرت بر روی آن چاپ کنید.

اطلاعات تماس: گاهی اوقات افراد دوست ندارند با صرف وقت زیاد برای جستجو در اینترنت، در مورد مشخصات شرکت شما تحقیق کنند. با چاپ اطلاعات تماس خود بر روی بدنه قلم، امکان برقراری راحت‌تر ارتباط به خود را فراهم می‌کنید.

لوگو کوچک: شما فضای زیادی برای چاپ چهره بنیان‌گذار شرکت خود ندارید، اما می‌توانید لوگو خود یا یک تصویر گرافیکی کوچک را بر روی بدنه حک کنید. برای تأثیرگذاری بیشتر می‌توانید عکس را همراه با یک جمله روی بدنه چاپ کنید.

وب‌سایت: آیا قصد ارائه قلم‌های استایلوس برای یک رویداد حضوری دارید؟ با چاپ مشخصات وب‌سایت خود بر روی بدنه قلم می‌توانید مطمئن شوید آن‌ها در آینده به سایت شما نیز سر خواهند زد.

شعار خاص: چرا یک کار بامزه انجام ندهیم؟ شعار شرکت خود و یا حتی یک پیام بامزه را بر روی بدنه لوله‌ای شکل قلم چاپ کنید تا مردم را نسبت به خود کنجکاو کنید.

چاپ بر روی قلم‌های استایلوس می‌تواند هم به صورت چاپ صفحه‌ای و هم چاپ تمام‌رنگ انجام شود. در چاپ صفحه‌ای معمولاً تنها یکرنگ به صورت رایگان است در حالی که در چاپ تمام‌رنگی، قیمت تمام‌رنگ‌های جوهر محاسبه می‌شود.

 

شماره 5- سفارش عمده

 

چرا باید قلم استایلوس را به شکل عمده سفارش داد؟

 

تکنولوژی هرچقدر هم پیشرفت کند، باز هم برای همیشه بادوام نخواهد بود. این قلم‌های جذاب برای همیشه دوام نخواهند داشت. به همین دلیل، با خرید به صورت عمده می‌توانید در رویدادهای مختلف تبلیغاتی مانند نمایشگاه‌ها یا برنامه‌های بازاریابی از آن‌ها استفاده کنید.

ناگفته نماند که قلم‌های لمسی از لوازم اداری بسیار کارآمد به‌حساب می‌آیند که می‌توانید از آن‌ها در بخش‌های مختلف شرکت استفاده کنید. قلم‌ها تاریخ انقضا ندارند، بنابراین سفارش عمده آن‌ها یک حرکت استراتژیک عالی است که در هزینه‌های جانبی صرفه‌جویی می‌کند.

 

چرا باید قلم استایلوس سفارش داد؟

 

در دنیای پیشرفته امروزی، استفاده از وسایل فناوری برای تبلیغات یک حرکت عاقلانه به شمار می‌رود. قلم‌های لمسی یک انتخاب عالی هستند زیرا حتی بر روی کاغذ هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این قلم‌ها یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد برای به دست آوردن توجه همه افراد، چه افراد با طرز فکر قدیمی و چه جوان‌های به دنبال تکنولوژی، است. با این حال، این قلم‌ها را می‌توان بر روی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده کرد که در دنیای دیجیتالی امروزی خود یک پیشرفت و تحول بزرگ به‌حساب می‌آید.

قلم های استایلوس

جعبه هدیه به اندازه خود هدیه مهم است

 

 

سخن آخر

 

اگر قصد سفارش هدایای تبلیغاتی به صورت عمده دارید، بهتر است یک هدیه کارآمد و خاص را انتخاب کنید. قلم‌ها وسیله بازاریابی و تبلیغاتی شگفت‌انگیز هستند و قلم‌های استایلوس به‌مراتب شگفت‌انگیزتر! هر فردی که شانس دریافت یکی از این قلم‌های لمسی را از جانب شما داشته باشد، بسیار قدردان توجه شما خواهد بود و آن را همیشه به همراه خواهد داشت. هر بار که آن‌ها از این قلم برای بازی کردن، یادداشت مطالب و یا لیست خرید استفاده کنند، توجهات بیشتری را به سوی برند شما جلب می‌کنند. با سفارش این قلم‌های لمسی به صورت عمده و هدیه دادن آن در رویدادهای مختلف می‌توانید نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید و یک بازاریابی قوی داشته باشید.


27/ اردیبهشت/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف