WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای شگفت‌انگیز برای شروع یک استارتاپ

هدایای شگفت‌انگیز برای شروع یک استارتاپ

3/ خرداد/1400

با پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا و به خصوص با شیوع همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از افراد به سمت استفاده از خریدهای آنلاین و نیز به راه انداختن یک کسب‌وکار اینترنتی روی آوردند. درست در همین زمان، افراد با ایده‌های ناب و خاص اقدام به راه‌اندازی استارتاپ‌های گوناگون نمودند که بسیاری از آن‌ها با استقبال گسترده مردم نیز روبه‌رو شد.


در شروع موفق یک استارتاپ شانس شناخته شدن و محبوب شدن آن برنامه از سوی مردم بسیار حائز اهمیت است. تبلیغات و استفاده از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای شناخت بهتر مردم از یک برند و تبدیل شدن مخاطبان به مشتریان بالفعل می‌باشد. هدایای تبلیغاتی ابزار بازاریابی قدرتمندی هستند که می‌توانند آینده یک کسب‌وکار را تضمین کنند.

از همین رو، پس از ساخت یک استارتاپ جدید و عرضه آن به بازار، مهم‌ترین راه موفقیت آن، استفاده از هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی هرچه موفق‌تر است. در ادامه این مطلب تعدادی از برترین هدایای شگفت‌انگیز برای استارتاپ‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بازاریابی خود را با قدرت شروع کنید.

 

شماره 1- فلاسک و بطری آبخوری

 

تشویق مردم به حفظ محیط‌زیست و کم کردن میزان زباله‌های دورریز به نوبه خود می‌تواند یک شعار قدرتمند برای یک برند باشد. با انتخاب فلاسک و بطری‌های آبخوری قابل‌استفاده مجدد که از کیفیت خوبی برخوردار باشند، می‌توانید توجهات بسیاری را به سوی نام خود جلب کنید. علاوه بر این، این هدیه می‌تواند یک‌راه مناسب برای بیان اهداف و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت شما باشد.

فلاسک‌های تبلیغاتی و بطری‌های آبخوری در ابعاد، اشکال و انواع مختلفی تولید می‌شوند که بسته به بودجه و سلیقه خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. به عنوان مثال، یکی از جدیدترین انواع بطری‌های آبخوری از فناوری پیشرفته‌ای در طراحی خود استفاده می‌کند که با فشار دادن یک دکمه با نور ماورا بنفش اقدام به تصفیه آب داخل بطری و از بین بردن آلودگی‌ها می‌کند. استفاده از این نوع بطری‌ها نه تنها سلامت افراد را تأمین می‌کند بلکه قادر است شما را از سایر رقبا متمایز سازد.

بطری

بطری در رنگ‌های گوناگون

 

 

شماره 2- خودکار از جنس چوب

 

شاید با خود بگویید باز حرف از تبلیغات شد و نام خودکار به میان آمد! اما چه بخواهید و چه نخواهید آمارها نشان می‌دهند که خودکار یک ابزار قدرتمند بازاریابی است که با سفارشی‌سازی آن متناسب با نام برند و حتی رنگ‌آمیزی مطابق با لوگو استارتاپ خود می‌توانید به شکل تأثیرگذاری محبوبیت خود ر افزایش دهید. حال سؤال اصلی اینجاست که چگونه یک خودکار ساده می‌تواند از پس تمام این کارهای تبلیغاتی برآید؟ جواب ساده است: کارایی.

همه افراد روزانه از خودکار استفاده می‌کنند و در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی این هدیه تبلیغاتی ساده می‌تواند مشکل‌گشای آنان باشد. خودکارهای تبلیغاتی انواع گوناگونی دارند؛ خودکارهایی از جنس بدنه فلزی گرفته تا خودکارهایی با بدنه چوبی و رنگارنگ. خودکارهای با بدنه بامبو نیز از خودکارهای جذابی به شمار می‌آیند که می‌تواند ارزشی را که برند شما برای محیط‌زیست قائل است، به مخاطبانتان نشان دهد.

با این حال، شاید به توان یکی از جدیدترین انواع قلم‌ها را قلم‌های لمسی دانست که نه تنها به عنوان یک قلم برای نوشتن بر روی کاغذ می‌توان از آن استفاده کرد، بلکه برای نوشتن بر روی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت استفاده می‌شود. این هدیه لوکس می‌تواند یک هدیه بسیار خاص برای مشتریان ویژه‌ای باشد که به پیشرفت و ارتقا استارتاپ شما کمک می‌کنند.

 

شماره 3- تی شرت تبلیغاتی

 

تی شرت‌های تبلیغاتی از دیرباز ازجمله هدایای تبلیغاتی تأثیرگذار در بازاریابی به شمار می‌روند. تی شرت‌های تبلیغاتی با رنگی جذاب و کیفیتی عالی به نوبه خود هدیه دوست‌داشتنی هستند؛ اما به خاطر داشته باشید که در زمان معرفی استارتاپ خود شما باید متفاوت از سایر برندها دیده شوید. این رمز موفقیت شماست. برای این منظور نیازی نیست هزینه کلانی خرج کنید یا یک طراح لباس و فشن حرفه‌ای باشید. تنها کافی است کمی خلاقیت از خود بروز دهید.

با طراحی و سفارشی‌سازی تی شرت تبلیغاتی که ظاهری برازنده و شکیل، متناسب با برند شما دارد می‌توانید در جشن معرفی استارتاپ خود خیره‌کننده باشید و به خوبی نظم و هدف شرکت خود را نشان دهید. برای این منظور می‌توانید از کارمندان خود بخواهید در جشن معرفی، تی شرت‌های تبلیغاتی سفارشی را به تن کنند و همگی با ظاهری یکسان و منظم در مراسم حضور داشته باشند. با اهدای این پوشاک به مخاطبان خود در مراسم به آن‌ها اجازه پیوستن به این تیم منظم و حرفه‌ای را هدیه می‌دهید. مطمئن باشید آن‌ها نیز قدردان این هدیه با ارزش خواهند بود.

تی شرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی حتی مناسب کارمندان یک سازمان است

 

 

 

شماره 4- پاوربانک

 

پاوربانک‌های تبلیغاتی از ابزارهای موفق و قدرتمند در عرصه بازاریابی به حساب می‌آیند. برندهای شناخته‌شده‌تر که حاضر هستند هزینه بالایی برای تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای خود صرف کنند، پاوربانک‌ها را در اولویت هدایای تبلیغاتی خود قرار می‌دهند. علاوه بر این، در شرایط فعلی که با قطعی‌های مکرر برق روبه‌رو هستیم، پاوربانک یک هدیه ایده‌آل است تا از نگرانی افراد بکاهد.

استارتاپ‌هایی که به دنبال ماندگاری طولانی اسم خود هستند، بهتر است به سراغ هدایای با کیفیت و کارآمد باشند که مدت‌زمان بیشتری همراه مخاطبان آن‌ها خواهد بود. پاوربانک‌ها در اشکال و ظرفیت شارژدهی متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. دنیای پاوربانک‌ها نیز به نوبه خود بزرگ است؛ از پاوربانک‌های بی سیم گرفته تا پاوربانک‌های مخصوص لپتاپ.

یکی از جدیدترین انواع پاوربانک‌ها که در شرایط فعلی بیماری کرونا می‌تواند بسیار کارآمد باشد، پاوربانک‌های با قابلیت ضدعفونی‌کنندگی هستند. این ابزار مفید تلفیقی از علم و تکنولوژی است تا نه تنها دغدغه کمبود باطری شما را برطرف کند بلکه لوازم الکترونیکی شما را نیز ضدعفونی می‌کند!

در حقیقت، بخش ضدعفونی‌کننده از لامپ ماورا بنفش استفاده می‌کند که بدون استفاده از مواد شیمیایی یا ترکیبات جیوه، به صورت 99 درصدی میکروارگانیسم‌های آلاینده را از بین می‌برد. محفظه ضدعفونی‌کننده برای هر وسیله‌ای که بتواند در داخل آن قرار بگیرد مانند گوشی‌های هوشمند، کلید و حتی برخی از وسایل پزشکی را نیز می‌تواند ضدعفونی کند. با این روش دیگر نیازی به استفاده از الکل و سایر مواد ضدعفونی‌کننده برای پاک‌سازی وسایل نخواهد بود. صرف‌نظر از اینکه مخاطب شما در نهایت چه استفاده‌ای از آن خواهد کرد، هیچ‌گاه هدیه دهنده­ی چنین هدیه با ارزشی را فراموش نمی‌کند.

 

شماره 5- ماگ

 

ماگ تبلیغاتی یک هدیه ساده و در عین حال تأثیرگذار است. به همین دلیل، نباید از کیفیت آن غافل شد. همه ما در روز چندین مرتبه آب، چای یا قهوه می‌نوشیم. اگر لیوان مخصوص خودمان را داشته باشیم که بسیار چشم‌نواز و دوست‌داشتنی است، با افتخار آن را در دست می‌گیریم و از نوشیدنی‌مان لذت می‌بریم. ماگ تبلیغاتی می‌تواند یک هدیه بازاریابی مقرون‌به‌صرفه و تضمین‌کننده باشد تا مخاطب شما در کنار استفاده از اپلیکیشن استارتاپی جدید شما، با نگاهی تحسین‌آمیز به هدیه شما بر روی میز خود بنگرد.

ماگ

لیوان ماگ مناسب قهوه و چای

 

 

 

سخن آخر

 

شروع یک کسب‌وکار جدید همیشه با استرس و نگرانی همراه است. با انتخاب هدایای تبلیغاتی مطمئن و ارائه آن‌ها به مخاطبان خود می‌توانید شروعی دلگرم‌کننده را تجربه کنید. محصولات نام برده شده و بسیاری از اقلام دیگر می‌توانند نقطه شروع عالی برای راه‌اندازی یک استارتاپ باشند. تنها کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و با یک طراحی خلاقانه و شعار جذاب، کمپین بازاریابی خود را آغاز کنید. اگر همچنان در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می‌توانید با مشاوران پیشکش تماس گرفته تا با خیالی آسوده دست به بازاریابی حرفه‌ای بزنید.


3/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف