WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با هدایای تبلیغاتی خلاقانه آشنا شوید

با هدایای تبلیغاتی خلاقانه آشنا شوید

9/ خرداد/1400

انتخاب هدایای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین مسیرهای پیش رو مجموعه‌های گوناگون است تا محصولی عالی و کاربردی را برای مشتریان خود انتخاب کنند. برخی از مجموعه‌ها بدون بررسی به سراغ همان محصولات همیشگی می‌روند؛ اما مجموعه‌هایی که به دنبال بهترین‌ها هستند هدایای تبلیغاتی خلاقانه را انتخاب می‌کنند.


چه هدایای تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریان مناسب است؟ این سؤالی است که همواره قبل از سفارشی‌سازی محصولات تبلیغاتی برای مجموعه‌ها مطرح می‌شود. نکته مهمی که شاید عده‌ای آن را فراموش کنند، آن است که خرید اقلام تبلیغاتی هم قاعده و قانون خود را دارد و شما از هر کالایی نمی‌توانید استفاده کنید؛ زیرا در این صورت نه تنها در بازاریابی شما مؤثر نیست بلکه مشتریانتان را از برند شما دور می‌کند.

بهتر است قبل از سفارشی‌سازی هدیه تبلیغاتی به نوع مشتریان یا مخاطبان کسب‌وکارتان دقت کرده و با توجه به این موضوع محصول موردنظر خود را سفارش دهید. در این بین اما مجموعه‌هایی هستند که خلاقیت را چاشنی کار خود قرار می‌دهند و از اقلامی استفاده می‌کنند که خلاقانه باشد و برای مشتریان جدید به نظر آید.

همراه این مطلب باشید تا با هدایای تبلیغاتی خلاقانه آشنا شوید.

 

 

تراریوم

 

تراریوم یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که اخیراً موردپسند مجموعه‌های گوناگونی قرار گرفته است تا از آن به عنوان یک هدیه دوست‌داشتنی بهره گیرند. تراریوم گلدان‌های شیشه‌ای است که انواع گیاهان و گل‌ها درون شیشه قرار می‌گیرند.

تراریوم یک هدیه فوق‌العاده و زیبا است که هدیه گرفتنش حس بسیار مثبت و خوبی را به دریافت‌کننده منتقل می‌کند. تراریوم‌ها انواع بسیار متنوعی دارند که با گیاهان خاصی ساخته شده‌اند و انتخاب آن به سلیقه مسئول خرید بازمی‌گردد.

همچنین شما می‌توانید برای آنکه این هدیه برای شما بازاریابی تبلیغاتی ایجاد کند؛ روی شیشه گلدان آرم کسب‌وکار خودتان را حک کنید یا یک مقوا با اطلاعات شرکت خود را شبیه به پرچم درون خاک گلدان قرار دهید.

تراریوم

گلدان‌های زیبا تراریوم

 

 

 

پیکسل تبلیغاتی

پیکسل یا بج یک نوع هدیه تبلیغاتی بسیار محبوب است که شما می‌توانید آن را در تعداد بالا سفارش دهید. زیرا این کالا اندازه کوچک و وزن کمی دارد و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.  انتخاب تصویر روی پیکسل به سلیقه و خلاقیت شما برمی‌گردد.

شما می‌توانید آرم برند خودتان یا تصور معناگرایی را روی آن حک کنید و به مشتریان خود هدیه دهید. از ویژگی‌های خوب پیکسل تبلیغاتی آن است که مشتریان با قرار دادن پیکسل روی سینه یا کیف، خودشان را جزی از برند شما می‌بینند و وفاداری‌شان به کسب‌وکار شما تضمین می‌شود.

 

 

پاپ سوکت تبلیغاتی

 

پاپ سوکت یکی از کالاهای مورد استفاده این روزها است و تقریباً هر فردی به یک هولدر یا پاپ سوکت برای نگهداری گوشی خود هنگام رانندگی، تماشای ویدیو، عکاسی و... نیاز دارد. پس هدیه دادن آن یک ایده خلاقانه بشمار می‌آید.

پاپ سوکت‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی وجود دارند که شما می‌توانید از میان آن‌ها مورد دلخواه خود را سفارش دهید. بدنه هولدر برای تبلیغ و درج اطلاعات مورد نیاز دست شما را آزاد می‌گذارد تا به راحتی اطلاعاتی را روی آن حک کنید.

پاپ سوکت

پاپ سوکت تبلیغاتی شرکت نایک

 

 

 

 

ست مانیکور تبلیغاتی

 

اگر اکثریت مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار شما بانوان هستند، باید چراغ خلاقیت خود را روشن کنید؛ زیرا بانوان بسیار ریزبین و حساس هستند و نوع هدایای تبلیغاتی شما برای رفتارهای بعدی آن‌ها با کسب‌وکارتان متفاوت خواهد بود. پس بهتر است تا می‌توانید دل این قشر را به دست آورید تا مشتریان وفادار شما باقی بمانند.

ست مانیکور تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که شما می‌توانید برای هدیه دادن استفاده کنید. ست مانیکور هدیه ارزان‌قیمت اما کاربردی است. معمولاً در جعبه ست مانیکور اقلامی همچون ناخن گیر، موچین، سوهان، بافر ناخن، پوشر، نیپر و غیره قرار دارد.

 

 

 

 

صنایع دستی

 

صنایع دستی نه تنها جزی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است؛ بلکه نشانگر ذوق و احترام مجموعه‌ها به مشتریان خود نیز است؛ زیرا صنایع دستی معمولاً کالاهای گران‌قیمتی تلقی می‌شوند و هدیه گرفتن آن ارزش بسیار بالایی دارد.

صنایع دستی شامل طیف وسیعی از کالاهای گوناگون مانند ترمه، گلیم، سوزن‌دوزی، گبه، اشیای سفالی، میناکاری، نقره‌ کوبی، خاتم ‌کاری، منبت ‌کاری، فیروزه کوبی و غیره می‌شود. بهتر است برای آنکه اصالت صنایع دستی حفظ شود؛ روی آن اطلاعاتی حک نکنید. در مقابل می‌توانید هدایا را در جعبه‌ای منقش شده به اطلاعات موردنظر قرار داده و به مشتریان هدیه دهید.

 

هدایای تبلیغاتی

ترمه نفیس ایرانی

 

 

 

 

 

کتب نفیس تبلیغاتی

 

کتاب یک هدیه ارزشمند است و هدیه دادن آن نشانگر تعالی تفکر سیستمی مجموعه شما در انتخاب یک کالا جهت یادگاری و بازاریابی است. اما یک واقعیت مهم در مورد کتاب‌ها آن است که موضوع کتاب تا حدود زیادی سلیقه‌ای می‌باشد و هر فردی بر اساس علایق یا نیاز خود کتابی را می‌خواند.

بهتر است کتابی هدیه دهید که تمام سلیقه‌ها را راضی کند و افراد از هدیه گرفتن آن نهایت لذت را ببرند. کتب نفیس تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که می‌توان آن را به هر قشری هدیه داد.

کتب نفیس شامل کتاب‌هایی با مضامین عمومی است که جلد روی کتاب به صورت بسیار نفیس و خاصی طراحی شده است. کتب نفیس شامل کتاب‌هایی مانند قرآن کریم، حافظ، مثنوی معنوی، خیام، شاهنامه فردوسی، گلستان سعدی، نقاشی‌های مینیاتوری و غیره می‌شود که جلد آن از جنس چرم یا چوب‌های معرق شده است که داخل جعبه‌ای منقوش قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

خوراکی

 

برخی از مجموعه‌ها تصور می‌کنند هدیه دادن خوراکی انتخابی بی‌دردسر است و با یک هزینه کمتر می‌توانند نظر مشتریان را جلب کنند. اما باید گفت هدیه دادن خوراکی حتی بهترین نوع آن، بدترین گزینه‌ای است که هر مجموعه‌ای انتخاب می‌کند.

خوراکی‌ها تنها تا زمانی که باز نشوند ارزشمند هستند و به‌محض خورده شدن دیگر هیچ ارزشی ندارند. همه ما در طول روز خوراکی‌های بسیاری می‌خوریم؛ چه کسی به یاد خواهد داشت که بیسکویتی که دیروز خورده بود حاصل هدیه از سمت برند شما بوده باشد!

اگر تصمیم به هدیه دادن خوراکی دارید؛ بهتر است آن‌ها را در جعبه پذیرایی تبلیغاتی قرار دهید. افراد خوراکی را می‌خورند اما جعبه‌ای که خوراکی درون آن‌ها قرار گرفته باشد را دور نمی‌اندازند و آن را به خانه می‌برند و برای مدت‌ها در نزد خود نگه می‌دارند. پس از یک جعبه پذیرایی شکیل استفاده کنید و اطلاعات کسب‌وکار خودتان را روی آن حک نمایید.


9/ خرداد/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف