WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
حکاکی لیزر

حکاکی لیزر

14/ شهریور/1400

خدمات حکاکی لیزر شرکت پیشکش با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌های حکاکی انجام می‌شود. برای حک لوگو، نوشته یا عکس خود روی هر محصولی می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.


بسته به کارهای مختلف، موارد استفاده از دستگاه حک لیزر نیز متفاوت هستند. به برخی از آن‌ها در ادامه اشاره شده است:

 

حکاکی لیزری هدایای تبلیغاتی

 بسیاری از هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، پاوربانک، فلش مموری و... پس از خرید نیاز به حک لیزر برای درج لوگو دارند. برای این خدمات با ما تماس بگیرید.

 

حکاکی لیزر هدایای تبلیغاتی جاکلیدی

 

حکاکی لیزری انواع پلاک تبلیغاتی

مورد دیگر استفاده حک لیزری پلاک سررسید است. معمولا سال جدید یا لوگوی شرکت سفارش دهنده روی این پلاک‌ها حک می‌شوند.

 

 


نیاز به راهنمایی دارید؟
همین حالا تماس بگیرید.

 

 

حکاکی لیزر روی چرم

یکی از قابلیت‌های فوق العاده دستگاه لیزر، حکاکی روی چرم است که بسیار زیبا و شیک خواهد شد. اگر محصولات شما چرمی است، به شما حک لیزری لوگو یا برندتان را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

حک لیزری اسم روی فندک

برای خاص کردن هدیه‌هایی مانند فندک زیپو یا هر هدیه که سطح فلزی یا پلاستیکی داشته باشد، امکان چاپ اسم، تاریخ تولد یا تاریخ ازدواج، چاپ لیرزی عکس و... وجود دارد.

 

حکاکی لیزری فندک

 

 

حکاکی لیزری قاب موبایل

بسیاری از قاب‌های تلفن‌های همراه، قابلیت چاپ یا حک لیزری دارند. امکان چاپ هر طرح یا عکس خاصی بر روی آن‌ها وجود دارد و با این کار تمایز بسیار زیادی در قاب موبایل به وجود می‌آید.

 

حکاکی اسم روی قاب موبایل

 

 

حکاکی لیزری بارکد و شماره سریال

برای محصولات خود به علاوه حک لوگو یا نشان تجاریتان، ممکن است به بارکد یا شماره سریال احتیاج داشته باشید. این امر با دستگاه‌های حک لیزر ما امکان پذیر هستند.

 

حک لیزری تصویر برای هدایای خاص

شما می‌توانید برای یک هدیه خاص، هر عکس یا تصویری را بر روی هدیه خود حک کنید. به طور مثال حک تصویر چهره دوستتان که برایش کادوی تولد تهیه کرده‌اید!

 

حک لیزری طلا و جواهر

بسیاری از زوج‌ها برای خرید حلقه خود درون آنرا به اسم طرف مقابل حک لیزر می‌زنند. این یکی از مواردی است که با حک لیزر طلا و جواهر می‌‌شناسیم.

 

 

حکاکی لیزری با دستگاه لیزر فایبر مارکینگ


چاپ کردن یا حک کردن بر روی هدایای تبلیغاتی و محصولات مختلف، روشی جذاب و تأثیرگذار برای آماده‌سازی یک هدیه تبلیغاتی مناسب است. با حکاکی لیزری می‌توان هدایای تبلیغاتی با کیفیت و با ارزشی را که امروزه بسیار محبوب هستند، به صورت سفارشی آماده کرد. هر نوع هدیه تبلیغاتی را که مدنظر است از فندک گرفته تا جاکلیدی تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی، با حک لیزری می‌توان به یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد و خاص تبدیل کرد. این هدایای تبلیغاتی در نزد مخاطبان معنای خاصی می‌یابند و در دراز مدت همراه آن‌ها خواهند بود؛ از همین رو، حکاکی لیزری روشی عالی برای ایجاد اثری ماندگار است.

برای بهره‌مندی از مزایای حکاکی لیزری بر روی محصولات تبلیغاتی تنها کافی است با یک دستگاه مناسب و باکیفیت، لوگو یا پیام خود را بر روی اقلام تبلیغاتی مورد نظر خود حک کنید و یک محصول کاملاً سفارشی و تأثیرگذار را ایجاد کنید.

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ از بهترین دستگاه‌های حکاکی لیزری است که می‌توان برای ایجاد حکاکی لیزری و مارک زنی بر روی سطح تمامی فلزات به جز فلز مس استفاده کرد. با استفاده از دستگاه لیزر فایبر می‌توان بر روی حدود هفتاد درصد ترکیبات غیر فلزی همچون جواهرات و چوب هر طرح یا تصویری را به صورت حکاکی لیزری حک کرد.

 

حک لیزر روی پاوبانک تبلیغاتی

 

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ چیست؟


دستگاه لیزر فایبر مارکینگ، دستگاهی منحصربه‌فرد برای حکاکی بر سطح تقریباً تمامی فلزات و برخی از غیر فلزات است که با سرعت بسیار بالا، طرح‌های بسیار ظریفی را همراه با دقت منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند. این دستگاه حکاکی لیزری منحصربه‌فرد، بهترین روش صنعتی برای علامت‌گذاری/ حکاکی/ بارکد گذاری/ مهرزنی (Itching) بر روی انواع محصولات فلزی است. علاوه  بر این، این دستگاه از قابلیت حکاکی بر روی بسترهایی همچون پلاستیک و چوب برخوردار می‌باشد.

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ قابلیت اتصال به روتاری و مکنده را نیز دارد. از همین رو، در زمان حکاکی بر روی فلزاتی همچون طلا و نقره و جواهرات، به راحتی می‌توان کسری طلا و نقره و جواهر را جمع‌آوری کرد. همچنین، اتصال دستگاه لیزر فایبر به روتاری کمک می‌کند تا حکاکی لیزری بر روی قطعات مدور (استوانه‌ای حلقه، رینگ) آسان‌تر انجام شود.

دستگاه‌های لیزر فایبر در ایران از لنزهای مختلفی استفاده می‌کنند. اکثر لنزها از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این، امکان تنظیم فضای کار با انواع لنزهای 5، 7، 11، 17 و 30 وجود دارد. این موضوع کمک می‌کند تا در صورت نیاز برای برش و حکاکی لیزری بر روی طلا و برنج از لنزهای کوچک‌تر استفاده کرد تا انرژی بیشتر و مناسب حکاکی آن‌ها را فراهم کند.

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ با استفاده از یک منبع لیزری باکیفیت، عمر مفید طولانی دارد. همچنین این دستگاه مصرف برق بسیار کمی دارد و استهلاک آن اندک است.

 

بر روی چه موادی می‌توان با استفاده از دستگاه لیزر فایبر مارکینگ حکاکی کرد؟


با استفاده از این دستگاه می‌توان برای حکاکی لیزری موارد زیر اقدام کرد:

 

  • انواع مواد پلاستیکی مانند PP, ABS, PVC, PBT, PE و غیره
  • بطری پلاستیکی
  • فلزات پوشش داده شده، شیشه‌های پوشش داده شده، فایبرگلس، لمینت و غیره
  • آکریلیک
  • چوب
  • فوم
  • چرم
  • فلزات به جز مس

 

حکاکی لیزری بر روی کدام هدایای تبلیغاتی با دستگاه لیزر فایبر مارکینگ امکان‌پذیر است؟


نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی که می‌توان با این دستگاه  بر روی آن حکاکی لیزری انجام داد، عبارت‌اند از:

  • خودکار
  • ست روان‌نویس
  • جاکلیدی
  • فندک تبلیغاتی
  • وسایل الکترونیکی همچون پاوربانک تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی
  • وسایل آشپزخانه همچون چاقو
  • فلاسک تبلیغاتی
  • لوازم اداری تبلیغاتی

 

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش با استفاده از دستگاه لیزر فایبر مارکینگ بسیار با کیفیت و قابلیت طراحی و حکاکی لیزری با دقت بسیار بالا بر روی انواع محصولات تبلیغاتی برخوردار است. با بهره‌مندی از این دستگاه امکان حک لیزری لوگو و طرح‌های گوناگون با فرمت‌های DXf, AI, PLT, JPG, BMP وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حکاکی لیزر و امکان سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی با ما در تماس باشید.


14/ شهریور/1400

تماس با ما
نیاز به راهنمایی دارید؟
همین حالا تماس بگیرید.

بحث و تبادل نظر
یاسین
1402/08/15 02:10
سلام وقت بخیر ، یه ورق مس ۱ میل دارم ۲×۱ میخوام کل قران رو ریز حکاکی کنم   امکان پذیره؟ ریز ترین فونت چقده؟ ممنون
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1402/08/26 23:01
سلام وقت بخیر. دستگاه ها معمولا 10 در 10 سانتی متر یا 30 در 30 سانتی متر می تونن لیزر کنن و این موردی که می فرمایید امکان پذیر نیست.
مبینا
1401/11/04 10:17
ممنون بابت پاسخگویی به موقع و خوبتون*.*
پاسخ دهید...
rojanrezaeian
1401/11/04 10:15
سلام ببخشید میخواستم بدونم لیزر فایبر بر روی سطوح سیلیکونی جواب میده؟
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1401/11/04 20:05
سلام وقت بخیر. بله عموما برای سیلیکون هم میشه. بهتره نمونه رو از نزدیک ببینیم تا بتونیم بهتر راهنمایی کنیم.
شکوفه حشمت
1401/08/26 20:00
سلام.وقت شما بخیرمن یه نمونه دایره با قطر ۱۰میکرومتر و خط در انداره۲۰میکرومتر نیاز دارم بر بستر یک ماده پلیمری)بستر را خودم تهیه میکنم.آیا شرایط و امکانات لازم دارید؟
پاسخ دهید...
مشاور پیشکش
1401/08/27 22:03
سلام وقت بخیر. حکاکی لیزر روی بعضی از مواد امکان پذیر نیست. یک نمونه از کارتون رو برای ما بیارید تا تست کنیم.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف