WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
روز جهانی غذا فرصت فروش بینهایت

روز جهانی غذا فرصت فروش بینهایت

25/ مهر/1400

غذا خوردن یکی از لذت‌های جذاب زندگی است. تنوع زیاد غذا و رستوران‌های متنوع در سراسر جهان، انتخاب کردن نوع و مکان لذت بردن از این موهبت الهی را سخت می‌کند. بسیاری از برندها تمایل دارند تا در روز جهانی غذا فرصت فروش بی‌نهایت خوراکی‌های خوشمزه خود را داشته باشند. از همین رو، در این مطلب، به معرفی بهترین روش‌ها برای جشن گرفتن روز جهانی غذا را به شما معرفی خواهیم کرد.


24 مهرماه مصادف با روز جهانی غذا در سراسر دنیا است. این روز جذاب به مناسبت تأسیس سازمان بین‌المللی فائو نام‌گذاری شده است که در بسیاری از کشورها به این مناسبت جشن‌هایی برپا می‌شود. شعار روز جهانی غذا 2021 این است: "غذای ایمن امروز برای فردایی سالم". در همین راستا این سازمان باهمکاری حدود 150 کشور مختلف از سراسر جهان اقدام به برپایی جشن‌ها و مراسم مختلفی به مناسبت این روز می‌نماید.

از رویدادهای جذاب روز جهانی غذا در سراسر دنیا می‌توان به مسابقات دوی ماراتن تا نمایشگاه، اجراهای فرهنگی، مسابقات و کنسرت‌ها اشاره کرد. سازمان فائو برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این روز به علاقه‌مندان و کسب‌وکارهایی که تمایل دارند این روز را جشن بگیرند، کمک می‌کند.

 

بخشی از برنامه‌های سازمان فائو در روز جهانی غذا


روز جهانی غذا از روزهای محبوب در سراسر جهان به شمار می‌آید که در هر قسمت از دنیا، به شیوه‌ای خاص اقدام به جشن گرفتن این روز می‌نمایند. ازجمله مراسمی که به مناسبت این روز در سراسر دنیا برگزار می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نمایشگاه نقاشی


یکی از برنامه‌های جذاب و دوست‌داشتنی به مناسبت روز جهانی غذا، برپایی نمایشگاه نقاشی برای کودکان است. علاوه بر این، در خلال این نمایشگاه، کودکان می‌توانند با قهرمانان صنعت غذا از آشپزان گرفته تا کشاورزان و اینفلوئنسرها صحبت کرده و علت تمایل آن‌ها به غذا را دریابند.

 

نمایشگاه تجاری دبی


نمایشگاه دبی در روز جهانی غذا درهای خود را برای اولین بار به سوی یک رویداد بین‌المللی خواهد گشود. این نمایشگاه باشکوه فرصتی با ارزش برای تعهد دادن برای حرکت به سوی پیشرفتی بهتر است و تمامی ذینفعان از خانواده‌ها گرفته تا بازدیدکنندگان و تولیدکنندگان را باهم متحد می‌کند.

 

روشن کردن آبشار نیاگارا


سازمان جهانی غذا به منظور آگاهی بخشی بیشتر به مردم در خصوص روز جهانی غذا، به صورت نمادین اقدام به نورپردازی آبی رنگ آبشار نیاگارا می‌کند تا افراد را برای ملحق شدن به کمپین جهانی پایان گرسنگی تشویق کند.

 

چگونه می‌توان در روز جهانی غذا فرصت فروش بی‌نهایت را به دست آورد؟


برندهای غذا و رستوران‌های متعددی در کشورمان وجود دارند که به روش‌های مختلفی همچون تبلیغ از طریق اینفلوئنسرهای غذا و تبلیغ در فضای مجازی برای افزایش فروش خود تلاش می‌کنند. روز جهانی غذا و روز جهانی برگر فرصتی ناب برای این دسته از کسب‌وکارها است تا با تبلیغات در این روز برای جلب مشتریان و رضایت خاطر آن‌ها تلاش کنند.

ازجمله روش‌هایی که برای جلب نظر مخاطبان در این روز می‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از هدایای تبلیغاتی متناسب با روز جهانی غذا 2021 است. طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی مناسب و شگفت‌انگیز برای چنین روزی وجود دارد که با صرف کمی خلاقیت می‌توانید به صورتی متفاوت نظر مثبت مشتریان خود را جذب کنید.

در روز جهانی غذا 2021 می‌توانید با ارائه هدایای تبلیغاتی زیر به مشتریانتان فرصت فروش عالی را به دست آورید.

 

پاپ سوکت تبلیغاتی


یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب در این روزها، پاپ سوکت تبلیغاتی است. پاپ سوکت‌های تبلیغاتی را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به صورت سفارشی و با صرف هزینه بسیار کمی آماده کرد و به عنوان یک هدیه به یادماندنی به مشتریان و مخاطبان خود ارائه نمود. طرح‌هایی که مرتبط با غذا و خوراکی باشند و نام و نشان تجاری شما را بر روی خود  داشته باشند، هدیه بی‌نظیری خواهند بود و کاملاً مناسب چنین روزی می‌باشند.

پاپ سوکت

پاپ سوکت جالب با طرح تخم مرغ و نون

 

 

اسپیکر تبلیغاتی


اسپیکر تبلیغاتی صدایی رسا و گیرا برای تبلیغات هستند. تنوع بی‌نهایت در طراحی اسپیکرهای تبلیغاتی سبب می‌شود تا هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فردی باشند که هر برندی می‌تواند به مشتریان خاص خود اهدا کند. اسپیکرهای تبلیغاتی در شکل‌های گوناگونی وجود دارند که بسته به زمان و هدف تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی می‌توان از آن‌ها بهره برد. اسپیکرهای شبیه ساندویچ، همبرگر، مواد غذایی و نوشیدنی، هر کدام از ایده‌های عالی برای تبلیغات در روز جهانی غذا هستند که نباید آن‌ها را از خاطر ببرید.

یکی از بهترین راه‌ها برای هدیه دادن این اسپیکرهای تبلیغاتی خارق‌العاده، برگزاری یک کمپین خاص به مناسبت روز جهانی غذا است. به عنوان مثال می‌توانید از مشتریان و مخاطبان خود بخواهید در یک مسابقه به مناسبت این روز شرکت کرده و به عنوان جایزه مسابقه، این اسپیکرهای تبلیغاتی خاص را اهدا کنید.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی


دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی از دیرباز ازجمله هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی در نظر آحاد جامعه به شمار می‌آیند. دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی با طرح‌های مرتبط با غذا و خوراکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز جهانی غذا 2021 هستند. علاوه بر این، از این دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی خلاقانه می‌توانید به مناسبت روز جهانی برگر نیز استفاده کنید تا به خوبی در خاطر مخاطبان خود باقی بمانید.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشتی که می‌تواند برای آشپرخانه مناسب باشد

 

 

فلش مموری تبلیغاتی


اهمیت و جایگاه فلش مموری در دنیای دیجیتالی امروزی بر کسی پوشیده نیست. همان‌طور که مواد غذایی برای تغذیه جسم ما ضروری هستند؛ انتقال اطلاعات به عنوان خوراک دیجیتال نیز امری حیاتی است. با انتخاب فلش مموری‌های تبلیغاتی با شکل‌های خلاقانه و نوآورانه که مناسب با روز جهانی غذا است، می‌توانید نام خود را بر زبان‌ها بیاندازید و از تبلیغات به نفع خود بهره ببرید.

فلش مموری‌هایی به شکل شکلات، ساندویچ، پیتزا، بیسکوئیت، میوه‌ها و انواع مواد غذایی از جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی برای جشن گرفتن روز غذا محسوب می‌شود.

 

جعبه پذیرایی شکیل به همراه خوراکی


همه ما دوست داریم هدایای فراموش‌نشدنی هدیه بگیریم. حال اگر هدیه دریافتی ما در جعبه‌ای شکیل و زیبا قرار گرفته و درون آن با خوراکی‌های خوشمزه‌ای پر شده باشد؛ این هدیه باورنکردنی و خوشحال‌کننده خواهد بود که تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهیم کرد.

با انتخاب یک جعبه پذیرایی فاخر که نام و نشان تجاری شما بر روی آن حک شده است، می‌توانید مطمئن باشید که هدیه شما تا مدت‌های طولانی همراه دریافت‌کننده آن خواهد بود. درون جعبه را می‌توانید با انواع خوراکی‌ها همچون شکلات، انواع مغزها، چیپس و پاپ کورن، آبنبات و موادی از این قبیل، پر کنید.

 

تی شرت تبلیغاتی


محبوب بودن کلاه و تی شرت تبلیغاتی سبب می‌شود تا هیچ‌گاه نام آن‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی فراموش نشود. این هدایای تبلیغاتی که خود بیلبوردهای تبلیغاتی کوچکی به شمار می‌آیند، از بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به مخاطبان در روز غذا هستند. با درج شعار روز جهانی غذا 2021 بر روی آن به همراه یک طرح جذاب می‌توانید همراه سازمان‌های جهانی و مردم سراسر دنیا، این روز را با مشتریانتان جشن بگیرید.

 

ماگ تبلیغاتی


نوشیدن یک نوشیدنی گوارا در یک روز به یادماندنی و جشن گرفتن همراه مردم سراسر دنیا برای موهبتی به نام غذا. با اهدا ماگ تبلیغاتی با طرح‌های خلاقانه به همراه شعار روز جهانی غذا 2021 به مخاطبان و مشتریانتان می‌توانید این روز فراموش‌نشدنی را در ذهن آن‌ها ثبت کنید.

ماگ تبلیغاتی

یک نمونه از ماگ تبلیغاتی بسیار جالب از دانه‌های قهوه

 

 

سخن آخر


روز جهانی غذا 2021 فرصتی عالی برای نشان دادن علاقه شما نسبت به خوراکی و اهمیت دادن نسبت به منابع غذایی است. با استفاده از هدایای تبلیغاتی چشم‌گیر و دوست‌داشتنی به مخاطبان خود و به راه انداختن کمپین‌های تبلیغاتی متنوع در این هفته، می‌توانید اهمیت این روز جهانی را به مخاطبانتان نیز یادآوری کنید و از آن‌ها بخواهید در کنار شما این روز را جشن بگیرند. هدایای تبلیغاتی همچون اسپیکر تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، پاپ سوکت تبلیغاتی و.. از خلاقانه‌ترین و چشم‌گیرترین هدایای این روز هستند که می‌توانید به مخاطبانتان ارائه کنید.

 


25/ مهر/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف