WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید ساک دستی تبلیغاتی

راهنمای خرید ساک دستی تبلیغاتی

14/ مرداد/1398

اگر می‌خواهید ساک دستی تبلیغاتی سفارش دهید اما درباره تفاوت جنس، دوخت و قیمت این محصول اطلاعات زیادی ندارید، مطالعه این مطلب کوتاه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.

 


همه ما خوب می‌دانیم ظاهر و پوشش مناسب هر چیز می‌تواند در اولین نگاه بهترین و زیباترین حس را در ما ایجاد کند. این حس خوب می‌تواند توسط یک ساک دستی که هدیه‌ای را درون آن پیشکش عزیزمان می‌کنیم در ما ایجاد شود. حتی با استفاده از این ساک دستی می‌توانیم نام و شهرت خود را برای مدت‌ها در اذهان ماندگار کنیم. ما دوست داریم در این مطلب همراهمان باشید تا بتوانیم با معرفی ساک دستی‌های تبلیغاتی خود بهترین حس را هدیه به وجودتان کنیم.

 

جنس ساک دستی تبلیغاتی

 

یکی از مهترین عواملی که در تهیه ساک دستی برای افراد مورد توجه است، جنس آن می‌باشد. جنس هر چیز می‌تواند تاثیری زیادی در ایجاد نظر مثبت یا منفی نسبت به آن هدیه داشته باشد. خصوصا زمانی که سخن از ساک دستی تبلیغاتی شرکت پیشکش در میان باشد منتظر ارائه بهترین جنس در آن باشید.

ساک دستی تبلیغاتی شرکت پیشکش دارای جنس پارچه‌ای می‌باشد. جنس پارچه به کار برده شده در این ساک دستی‌ها باعث شده تا ساک وزن مناسبی داشته باشد. وزن این ساک دستی‌های تبلیغاتی 60 و 90 گرمی می‌باشد. علی رغم وزن به ظاهر اندک این ساک‌ها، مقاومت آن‌ها برای قرار دادن و حمل اشیاء مورد نظر در آن مناسب بوده و حس خوبی را با آن تجربه خواهید کرد.

 

ساک دستی سوزنی تبلیغاتی

ساک دستی سوزنی

 

قیمت ساک دستی تبلیغاتی

 

تا به حال برایتان پیش آمده که با توجه به مدل خریدی که داشته‌اید ولی از قیمت آن رضایت نداشته باشید؟ قیمت مسئله مهمی است که می‌تواند ابعاد مختلف خرید ما را تحت شعاع قرار دهد. این مژده را به شما می‌دهیم که در خصوص خرید ساک دستی های تبلیغاتی ما دغدغه قیمت را نداشته باشید. چرا که قیمت ساک دستی‌های ما با توجه به مدل آن تعیین می‌گردد و شما می‌توانید به راحتی در حیطه مدل و قیمت دلخواه خود حق انتخاب داشته باشید.

مثلا اگر برای نمایشگاه خود به دنبال ساک دستی تبلیغاتی ساده و مناسب هستید ما ساک دسته موزی یا ساک دستی‌های سوزنی دسته‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساده‌ترین نوع ساک دستی تبلیغاتی شرکت پیشکش نیز می‌باشد.

 

ساک دستی تبلیغاتی 2

ساک دستی سوزنی دسته‌دار با طرح‌های مختلف و قیمت مناسب

 

ویژگی‌های چاپ روی ساک دستی تبلیغاتی

 

تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌شود با دست گرفتن یک ساک دستی هر بار نام و یاد ما برای کسی تداعی شود؟ و یا اینکه تا به حال نگران پاک شدن نام و نشان خود در ذهن کسی یا دل چیزی بوده‌اید؟ پاک شدن می‌تواند حس بدی را برای ما ایجاد کند. این پاک شدن می‌تواند از دل و ذهن و یا از روی یک ساک دستی تبلیغاتی باشد. چرا که در خصوص چاپ روی ساک دستی تبلیغاتی همیشه این نگرانی وجود دارد که پاک شدن طرح و نقش روی ساک دستی تمامی برنامه ریزی‌های ما را به هم بزند. بله، حق با شماست. این موضوع بسیار مهمی است که تمامی زحمات چاپ شده ما روی ساک دستی تبلیغاتی مورد نظرمان تا چه اندازه دوام داشته باشد.

اما با خرید و ثبت نام و نشان خود بر روی ساک دستی تبلیغاتی شرکت پیشکش دیگر نگران این موضوع نباشید.  چاپ روی ساک دستی‌های ما از سیلک بوده که پاک نمی‌شود و نام و یاد شما را برای همیشه حفاظت خواهد کرد. جالب است بدانید 2 تا 3 رنگ نیز برای چاپ قابل استفاده می‌باشد که شما در آن حق انتخاب دارید.

شرکت پیشکش تیراژ تولید ساک دستی تبلیغاتی خود را حداقل 1000 عدد قرار داده است. شما می‌توانید با خیال راحت تبلیغات خود را با این ساک دستی‌ها ماندگار کنید.

 

مزایای ساک دستی تبلیغاتی پارچه‌ای نسبت به دیگر انواع آن

 

این نوع ساک دستی‌ها نسبت به انواع مختلف آن در جنس‌های نایلونی و مقوایی از مزایای مهمی برخوردار هستند. یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از افراد در شرایط فعلی جهان، حفظ محیط زیست می‌باشد. ساک دستی‌های تبلیغاتی ما نیز همگام با این ایده و همراه با طبیعت بوده‌اند. استفاده از پارچه در تولید این ساک دستی‌ها به تجزیه پذیر بودن محصول نهایی کمک می‌کند. این دقیقاً همان موضوعی است که در ساک دستی‌های نایلونی وجود ندارد و می‌تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد.

همچنین داشتن مقاومت در یک ساک دستی نیز مسئله مهمی است. اینکه در زمان کوتاهی پاره و خراب نشود و رضایت استفاده‌کننده را در پی داشته باشد. ساک دستی های تبلیغاتی شرکت پیشکش در مقایسه با انواع مقوایی آن دارای مقاومت بسیار بالاتری بوده و به سادگی پاره نمی‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که ساک دستی‌ها در صورت بالا بودن گرماژ طول عمر دو چندان نیز خواهند یافت که می‌تواند طول عمر رضایت مشتری را نیز در پی داشته باشد.

لطفا برای سفارش انواع هدایای تبلیغاتی، از جمله ساک دستی تبلیغاتی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سخن آخر

 

انتخاب یک هدیه ماندگار و محبوب کاری دشوار است. ساک دستی تبلیغاتی ازجمله هدایای تبلیغاتی است که از زمان معرفی خود تا کنون توانسته است توجهات بسیاری را به سوی خود جذب کند. علاوه بر این، این هدیه ماندگار هیچ گاه ارزش و جایگاه خود را در نزد مخاطبان از دست نمی‌دهد. از این رو، اگر به دنبال یک محصول تبلیغاتی بی‌نظیر هستید تا همیشه همراه مخاطبان شما بوده و تا سالیان سال ظاهر زیبای خود را حفظ کند، بهتر است از ساک دستی تبلیغاتی غافل نشوید.

 


14/ مرداد/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف