WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
با انتخاب هدایای تبلیغاتی زیر برای مخاطبان خود سنگ تمام بگذارید

با انتخاب هدایای تبلیغاتی زیر برای مخاطبان خود سنگ تمام بگذارید

20/ دی/1400

اهمیت و ارزش هدایای تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. تنوع فراوان محصولات تبلیغاتی دست شما را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی محبوب و متناسب با برند شما باز می‌گذارد. با این وجود، آیا برای نمایشگاه تجاری بعدی خود، هدایای تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کرده‌اید؟


تأثیرگذاری بالای هدایای تبلیغاتی بر نگرش و آگاهی افراد نسبت به یک برند، موضوعی اثبات شده است. به همین دلیل، بسیاری از بازاریابان و طراحان استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌ها به سراغ این شیوه تبلیغاتی امن و بی‌دردسر می‌روند. علاوه بر این، اهدای هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان سبب ارتباط مستقیم برند شما با آن‌ها می‌شود و احساس نزدیکی و مهم بودن از دید شما را به آن‌ها تلقین می‌کند. این موضوع کمک می‌کند تا شما توجهات افراد گوناگون جامعه را به خود جلب کنید و خود را از رقیبان سرسخت خود متمایز سازید. اما تمام این برتری‌ها زمانی حاصل می‌شود که هدایای تبلیغاتی مناسبی را انتخاب و سفارشی‌سازی کرده باشید.

اگر همیشه به سراغ هدایای تبلیغاتی یکسان و ساده می‌رفتید همچون خودکار تبلیغاتی؛ بهتر است این بار به سراغ یک محصل چشمگیرتر و ترندتر بروید تا چشمان بی‌شماری را به نام خود خیره کنید. اگر به دنبال برجسته کردن و جلب‌توجه بیشتر نام برند خود در نمایشگاه تجاری بعدی هستید، بهتر است نگاهی به موارد زیر بیاندازید.

 

شماره 1- مد و پوشاک


تی شرت و سوئی شرت تبلیغاتی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و دل کسی را نمی‌زنند. همه عاشق دریافت چنین هدیه‌ای در یک نمایشگاه تجاری هستند و حتی برای آن سر و دست نیز می‌شکنند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از بازاریابان به این محصولات تبلیغاتی، لقب قهرمانان هدایای تبلیغاتی را داده‌اند.

اگر از پوشاک باکیفیت و جنس نرم و لطیف استفاده کنید، با شست‌وشوهای متعدد نیز ظاهر لباس از بین نمی‌رود و همچنان همچون یک تابلوی نقاشی زیبا بر تن دریافت‌کنندگان رخ‌نمایی می‌کند. با انتخاب تی شرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی با رنگ‌های جذاب و رنگارنگ که از مد روز هم پیروی می‌کنند، سروصدای زیادی را در سالن نمایشگاه ایجاد خواهید کرد.

 

شماره 2- محصولات زیبایی


ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی و ارزشمند رمز محبوبیت و تقاضای زیاد برای یک برند است. محصولات زیبایی همچون لوازم آرایشی، ست مانیکور تبلیغاتی، کیف لوازم آرایش تبلیغاتی، بخور سرد و حتی ترازوی دیجیتالی نیز هدایای جذاب و سرگرم‌کننده هستند که صف‌های طولانی را در مقابل غرفه شما تشکیل می‌دهد. شما حتی می‌توانید این قبیل محصولات را با رنگ خاصی با نام برند خود سفارشی‌سازی نمایید یا درون ساک‌های دستی سفارشی جذابی قرار دهید که افراد با دریافت آن شگفت‌زده شوند.

محصولات زیبایی

پک محصولات زیبایی

 

 

شماره 3- محصولاتی با طرح‌های قدیمی و خاطره‌انگیز


شاید کمی عجیب باشد اما مد و ترندها به سمت گذشته در حرکت هستند. بسیاری از وسایل و پوشاک امروزی و مد روز کاملاً مشابه سال‌های پیش هستند و خاطرات دوران کودکی را زنده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با الهام از همین ایده، خاطرات زیبای مخاطبان خود را زنده کنید و آن‌ها را به یاد ایام قدیم بیاندازید.

هر وسیله‌ای را می‌توانید با کمی خلاقیت و حس طنزگونه به هدایای تبلیغاتی خاطره‌انگیزی تبدیل کنید که دریافت‌کنندگان را غرق در رویا کند. خودکار تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، ست سررسید تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، اسپیکر تبلیغاتی و جعبه پذیرایی را می‌توان با الهام از طرح‌های نوستالژی گونه به هدایای تبلیغاتی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فردی تبدیل کرد.

 

شماره 4- اسپیکر تبلیغاتی


اسپیکرهای تبلیغاتی با موج‌بلند خود صدایی رسا را برای تبلیغات نام برند شما در نمایشگاه تجاری ایجاد می‌کنند و چشمان شنوای بسیاری را به غرفه شما می‌کشانند. اسپیکرهای تبلیغاتی با هر طرح و رنگی برای مخاطبان جذاب هستند. با این حال، اگر قصد دارید برای مدت طولانی در خاطر افراد باقی بمانید بهتر است به سراغ مدل‌های خاص‌تر و خلاقانه اسپیکر تبلیغاتی بروید تا مخاطبان خود را غافلگیر نمایید.

اسپیکر تبلیغاتی

نمونه جالبی از اسپیکر تبلیغاتی با آرم گروه بی تی اس

 

 

شماره 5- وسایل روی میز


مخاطبان شما چه کارمند باشند، چه دانش‌آموز و دانشجو؛ هر کسی در محیط کاری یا خانگی خود یک میز تحریر دارد. هدایای تبلیغاتی مناسب برای قرار دادن بر روی میز، نه تنها کاربردی هستند؛ بلکه باعث زیباتر شدن محیط پیرامون افراد نیز می‌شوند. تنوع این محصولات تبلیغاتی بسیار زیاد است. از ست گلدان تبلیغاتی دوست‌داشتنی گرفته تا چراغ مطالعه تبلیغاتی، موس پد تبلیغاتی، فولدر تبلیغاتی، ست سررسید تبلیغاتی و شمعدان تبلیغاتی، هرکدام هدایای تبلیغاتی محبوب و کاربردی هستند که نشاط و جذابیت زیادی را به محیط افراد می‌بخشد.

 

شماره 6- محصولات سلامتی


کم‌کم به پایان دوران همه‌گیری کرونا در سراسر جهان نزدیک می‌شویم و می‌توانیم با خیال راحت به زندگی بی‌دغدغه قبلی خود بازگردیم. اما هنوز هم نباید از سلامتی خود و اطرافیانمان غافل شویم. محصولات سلامتی همچون ماسک تبلیغاتی، مواد ضدعفونی‌کننده و بخور سرد همچنان از هدایای تبلیغاتی محبوب به شمار می‌آیند.

در این میان، نباید از سلامتی جسم خود و میزان مناسب نوشیدن آب نیز چشم‌پوشی کرد. با ارائه فلاسک تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی و لیوان دمنوش تبلیغاتی به هیدراته نگه‌داشتن بدن مخاطبان خود کمک کنید. مطمئن باشید آن‌ها نیز قدردان این طرز فکر شما هستند و هیچ‌گاه این وسایل کارآمد را از دسترس خود دور نخواهند کرد.

محصولات سلامتی

پک محصولات سلامتی و مراقبتی از پوست

 

 

شماره 7- وسایل جانبی گوشی


گسترش استفاده از گوشی و توسعه شبکه‌های مجازی سبب شده است تا هر وسیله‌ای که به استفاده راحت‌تر از گوشی‌های هوشمند کمک کند، محبوب باشند. از این رو، برندی که بتواند از این موضوع به نفع خود استفاده کند می‌تواند توجهات بسیاری را به سوی خود جلب نماید. پاپ سوکت تبلیغاتی، قلم استایلوس، پاوربانک تبلیغاتی، کابل شارژ و شارژر فندکی و فلش مموری تبلیغاتی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هدایای تبلیغاتی امروزی هستند. این دسته از محصولات تبلیغاتی با سرعت نور در نمایشگاه‌های تجاری به پایان می‌رسند و هر مخاطبی شانس دریافت آن را پیدا نخواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی نه تنها در نمایشگاه‌های تجاری، بلکه در هر زمانی از هدایای پرطرفدار به شمار می‌آیند و می‌توانید آن را با خیال راحت و با افتخار به هر شخص خاصی ارائه کنید. به همین دلیل است که ست های مدیریتی خاص را اغلب با این دسته از محصولات تبلیغاتی پر می‌کنند و به مدیران عالی‌رتبه تقدیم می‌کنند.

 

سخن آخر


هدایای تبلیغاتی، هدایایی هستند که در کنار سرگرم‌کننده و جذاب بودن، مخاطبان شما را به سوی نام برندتان ترغیب می‌کند. با ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی و محبوب به مخاطبان خود که برخی از آن‌ها در این مطلب نام برده شده است، می‌توانید از نزدیک با آن‌ها تعامل داشته باشید. به این ترتیب نه تنها هدیه‌ای ارزشمند به آن‌ها ارائه کرده‌اید، بلکه هویت برند خود را از این طریق می‌سازید و توجهات مثبت را به سوی خود جلب می‌کنید.

نیازی نیست به سراغ استراتژی‌های بازاریابی سخت و چالش‌برانگیز بروید. تنها با استفاده از محصولات تبلیغاتی ساده به شکلی خلاقانه و ابتکاری می‌توانید کمپین‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کنید و روابط خود با مخاطبان و مشتریانتان را پایدار کنید.


20/ دی/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف