WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

ساک دستی تبلیغاتی

3 محصول در این صفحه
مرتب‌سازی مرتب‌سازی

ساک دستی جز هدایای ارزان قیمت نمایشگاهی است. اگر شرکتی حتی قصد خرید هدایای تبلیغاتی هم نداشته باشد حتما از ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌کند. شروع قیمت ساک دستی تبلیغاتی از 3000 تومان به بالاست. حداقل تیراژ ساک دستی تبلیغاتی 1000 عدد می‌باشد. برای بررسی انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف به بررسی این صفحه بپردازید.

ساک دستی‌های تبلیغاتی بر اساس سفارش شما ساخته می‌شوند. یعنی شما می‌توانید ابعاد، رنگ، نوع دسته، گرماژ و... ساک دستی را با توجه به سلیقه و نیاز خود تعیین کرده و سفارش دهید. حداقل تیراژ این کار 1000 عدد می‌باشد و چاپ روی آن چاپ سیلک است. این هدیه تبلیغاتی عضو جدانشدنی در کالاهای مصرفی نمایشگاهی می‌باشد. هر شرکتی حتی اگر قصد خرید هیچ هدیه‌ای برای استفاده در غرفه خود را نداشته باشد نمی‌تواند از خرید ساک دستی تبلیغاتی چشم‌پوشی کند. زیرا کاتالوگ یا بروشور خود را باید در ساک دستی قرار داده و به مشتری تحویل دهد. ساک دستی تبلیغاتی علی رقم اینکه هدیه ارزانی می‌باشد ولی مانند یک بیلبورد متحرک در نمایشگاه عمل می‌کند. اگر می‌خواهید ساک دستی شما در نمایشگاه متمایز بوده و مشتریتان تا آخر نمایشگاه و حتی بعد از آن، آن را نگه دارد در انتخاب آن حتما دقت کنید که موارد زیر در آن رعایت گردد:

1. ابعاد مناسب داشته باشد:

ابعاد آن به گونه‌ای باشد که فضای مناسب نه تنها به اندازه بروشورهای شما، بلکه به اندازه بروشورها و هدایای تبلیغاتی دیگر شرکت کنندگان نیز را داشته باشد.

2. بسیار مقاوم باشد:

ساک دستی‌ها باید بتوانند تحمل وزن زیاد بروشورها یا هدایا را داشته باشند. به همین دلیل ما استفاده از ساک دستی مقوایی را پیشنهاد نمی‌کنیم.

3. از رنگ و طرح مناسب استفاده کنید:

اگر مایل هستید که لوگوی شما روی ساک دستی چاپ شود باید این نکته را بدانید که برای لوگوها و طرح‌های قرمز، آبی، سبز و... بهتر است رنگ ساک دستی را روشن انتخاب کنید تا رنگ چاپ روی آن کاملا خودش را نشان دهد و اگر ساک دستی‌هایی با رنگ تیره انتخاب می‌کنید حتما باید رنگ چاپ شما طلایی یا نقره‌ای باشد. در نظر داشته باشد چاپ رنگ سفید روی ساک دستی‌های تیره پوشش کافی را ندارد و امکان پذیر نیست.

 

این نوع ساک دستی‌ها قابل بازیافت هستند و آسیبی به محیط زیست نمی‌زنند. مدت زمان استفاده از آن‌ها خیلی بیشتر از ساک دستی‌های مقوایی، کاغذی و نایلونی است. ساک دستی سوزنی جز پیشنهادات شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش می‌باشد.