WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
معرفی جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی تابستانی 1401

معرفی جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی تابستانی 1401

15/ تیر/1401

تنوع بی‌نظیر هدایای تبلیغاتی سفارشی دست هر برند و شرکتی را برای تبلیغات و رونق فروش خود باز گذاشته است. تنها کافی است هر کسب‌وکاری بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کند و پس از آن با راهنمایی یک شرکت تبلیغاتی معتبر هدایای تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کرده و آن‌ها را برای ارائه به مخاطبان و مشتریان خود آماده کند.


هدایای تبلیغاتی تنها به تعداد مشخصی از اقلام تبلیغاتی محدود نمی‌شود؛ بلکه هر شرکت و کسب‌وکاری می‌تواند محصولات تولیدی خود را در قالب هدیه و در یک ساک دستی تبلیغاتی جذاب به مخاطبان خود ارائه کند. با این وجود، برخی از اقلام به ویژه محصولات کاربردی طرفداران بسیاری برای خود دارند. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات تبلیغاتی مناسب فصل تابستان 1401 می‌پردازیم تا با فکری باز به سراغ انتخاب آن‌ها بروید.

 

فلاسک تبلیغاتی
 

گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای گرم تیر سبب شده است تا فلاسک تبلیغاتی در زمره پرطرفدارترین پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی تابستانی قرار بگیرد. فلاسک های تبلیغاتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند. به همین دلیل، دست شما برای استفاده از این محصول خارق‌العاده باز است.

محدوده قیمتی: متوسط تا ارزان (در صورت سفارش عمده با تعداد بالا، هزینه آن مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد شد)

نکته پیشنهادی: فلاسک های تبلیغاتی پلاستیکی با ظاهر جذاب خود می‌توانند انتخاب ایده‌الی برای تبلیغات حرفه‌ای در ابعاد زیاد برای فصل تابستان باشند.

متریال‌های قابل سفارش: پلاستیکی، استیل ضد زنگ، فلزی با بدنه مخملی

فلاسک تبلیغاتی

نمونه‌ای از یک فلاسک تبلیغاتی جذاب تابستانه

 

 

 

لیوان تبلیغاتی
 

لیوان و ماگ تبلیغاتی در هر زمان از سال هم جذاب و چشمگیر است. تنها کافی است با انتخاب یک طرح مناسب و دوست‌داشتنی و یک چاپ باکیفیت، هدیه‌ای محبوب و فراموش‌نشدنی به مخطبانتان در این تابستان گرم اهدا کنید.

محدوده قیمتی: ارزان و مقرون‌به‌صرفه

نکته پیشنهادی: لیوان‌های تبلیغاتی لوکسی همچون ماگ حرارتی یا جعبه پذیرایی به همراه ماگ تبلیغاتی و زیرلیوانی می‌توانند هدایای تبلیغاتی بی‌نظیری برای ارائه به مخاطبانتان خاص یا شرکای تجاری باشد.

متریال‌های قابل سفارش: شیشه‌ای، فلزی دوجداره، سرامیکی، پلاستیکی

 

اسپیکر تبلیغاتی
 

تابستان ماه سفر و جنب‌و‌جوش و شادی است. هیچ چیز به اندازه یک اسپیکر تبلیغاتی جذاب و دوست‌داشتنی نمی‌تواند گرمای این فصل را از تن به درکند. تنوع بی‌نظیر در طراحی اسپیکرهای تبلیغاتی و رنگ‌های متعدد آن، این هدیه جذاب را در زمره خاص‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی قرار داده است.

محدوده قیمتی: گران و لوکس

نکته پیشنهادی: اسپیکرهای تبلیغاتی را می‌توانید به عنوان هدیه قرعه‌کشی یا مسابقات به مخاطبان خود ارائه کنید. علاوه بر این، این هدیه جذاب را می‌توانید به مدیران، شرکای تجاری و کارمندان نمونه خود اهدا کرده و آن‌ها را شگفت‌زده نماید.

امکانات جانبی برخی از اسپیکرهای تبلیغاتی: هولدر موبایل، ساعت رومیزی، پاوربانک، اتصال به بلوتوث یا کارت حافظه، چراغ مطالعه

 

پاوربانک تبلیغاتی
 

گرمای سوزان تابستان سبب شده است تا مصرف برق در کشور بسیار بالا باشد. از این رو، در برخی از مناطق و ساعت‌ها احتمال خاموشی و قطع برق وجود دارد. یک پاوربانک تبلیغاتی خوب و باکیفیت، هدیه‌ای کاربردی و پرطرفدار برای مخاطبتان ویژه به شمار می‌آید.

محدوده قیمتی: متوسط تا گران‌قیمت

نکته پیشنهادی: پاوربانک های تبلیغاتی را می‌توان در ظرفیت‌های شارژی مختلف تهیه کرد. هرچقدر ظرفیت باطری این محصولات بالاتر باشد، قیمت پاوربانک گران‌تر می‌شود. از این رو، این هدایای جذاب را می‌توانید در یک ست مدیریتی یا ست سررسید تبلیغاتی به عنوان هدیه‌ای چشم‌نواز به مدیران و مخاطبان خاص ارائه کنید.

برخی نکات قابل توجه در زمان انتخاب: گارانتی، برند محصول، ظرفیت شارژ، تعداد و نوع درگاه، فست شارژ یا نرمال بودن، چراغ‌های نشانه‌گر روی دستگاه، بلوتوثی بودن شارژ رسانی

پاوربانک تبلیغاتی

رنگ‌های شاد نیز می‌توانند جلوه‌ای تأثیرگذار داشته باشند

 

کلاه تبلیغاتی
 

روزهای گرم تابستانی، اشتیاق به سر گذاشتن یک کلاه زیبا و آفتاب‌گیر را چند برابر می‌کند. این دسته از هدایای تبلیغاتی را می‌توان با سفارش به تعداد زیاد به ویژه برای روزهای نمایشگاهی پیش‌رو، با قیمت مناسب‌ترین سفارشی‌سازی نمود.

محدوده قیمتی: ارزان و مقرون‌به‌صرفه

نکته پیشنهادی: کلاه‌های تبلیغاتی فلامنت دار از پرفروش‌ترین انواع کلاه‌های تابستانی می‌باشند.

متریال‌های قابل سفارش: کاغذی، پارچه‌ای، کتان

 

بخور سرد تبلیغاتی
 

یکی از منحصربه‌فردترین هدایای تبلیغاتی تابستان 1401 را می‌توان بخور سرد تبلیغاتی دانست. این هدیه خاص و متفاوت نه تنها سلامتی و نشاط را در این روزهای گرم و آلوده برای مخاطبان شما به ارمغان می‌آورد؛ بلکه سالیان سال همراه دریافت‌کنندگان هدیه خواهد بود و نام شما را برای مدت‌های طولانی در معرض دید قرار می‌دهد.

 

مخلوط کن شارژی
 

تنوع فراوان میوه‌های لذیذ تابستانی و اشتیاق وافر به نوشیدن یک نوشیدنی گوارا، مخلوط کن شارژی را به یک هدیه باورنکردنی تبدیل کرده است. تنها کافی است چهره مخاطبی را تصور کنید یک مخلوط کن شارژی قابل حمل و بادوام دریافت می‌کند. مطمئن باشید چنین هدیه‌ای هیچ‌گاه از خاطر افراد پاک نمی‌شود.

محدوده قیمتی: متوسط تا گران‌قیمت

 

ساک دستی تبلیغاتی
 

یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین اقلامی که می‌توان یافت، ساک دستی است. این هدیه بی‌نظیر با دوام بالا، جنس خوب و یک طراحی چشم‌نواز می‌تواند چندین سال به صورت روزانه مورد استفاده افراد قرار بگیرد و چشمان بی‌شماری را با نام شما آشنا سازد.

محدوده قیمتی: ارزان و مقرون‌به‌صرفه

نکته پیشنهادی: انتخاب طرحی زیبا و به یادماندنی بر روی ساک دستی متناسب با مناسبت موردنظر به همراه انتخاب رنگ‌های شاد می‌تواند هدیه شما را به مراتب جذاب‌تر نماید.

متریال‌های قابل سفارش: کاغذی، کتان، پلاستیکی، پارچه‌ای

ساک دستی

نمونه‌ای از ساک دستی‌های تبلیغاتی تابستانه

 

 

 

ابزار تبلیغاتی و چراغ قوه
 

تابستان است و سفرهای آن. روزهای گرم تابستانی لذت سفر رفتن و گشت‌وگذار در طبیعت را چندین برابر می‌کند. یکی از مناسب‌ترین محصولات تبلیغاتی برای تابستان، ابزار تبلیغاتی و چراغ قوه است که تمامی ابزارآلات موردنیاز و ضروری را در یکجا قرار داده است. این محصول بی‌نهایت کاربردی و دوست‌داشتنی می‌تواند سالیان سال همراه افراد در هر سفر و مکانی باقی بماند.

محدوده قیمتی: ارزان و مقرون‌به‌صرفه

نکته پیشنهادی: اگر بودجه در نظر گرفته شده شما برای تبلیغات کم است، می‌توانید به سراغ مجموعه ابزارهای کوچک با قطعات کم بروید.

نکات قابل توحه در زمان سفارش این محصول: تعداد قطعات ابزار موجود در بسته، جنس ابزار، نوع بسته‌بندی

 

تی شرت تبلیغاتی
 

پوشاک تبلیغاتی در هر زمانی از سال، طرفداران پروپاقرص فراوانی دارد. فارغ از تنوع نامحدودی که برای طراحی بر روی تی شرت تبلیغاتی وجود دارد، از جنس‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت نیز برای تولید تی شرت تبلیغاتی  استفاده شده است. از این رو، بهتر است توجه کنید که با توجه به گرمی هوا و امکان حساسیت‌زا بودن برخی از الیاف برای قشری از مخاطبان، بهتر است به سراغ تی شرت با کیفیت مرغوب و از جنس نخی بروید.

محدوده قیمتی: ارزان و مقرون‌به‌صرفه

نکته پیشنهادی: بهتر است به سراغ رنگ‌های شاد یا رنگ‌آمیزی شاد مناسب فصل تابستان بروید تا هدیه شما جلوه‌ای فاخرتر به خود بگیرد.

متریال‌های قابل سفارش: کتان، الیاف پلاستیکی، پارچه نخی، جودون

 

 

سخن آخر
 

انتخاب هدایای تبلیغاتی تابستانه 1401 و سفارشی‌سازی آن‌ها به مخاطبان یکی از چالش‌های هر برند و کسب‌وکار خلاق است. در این مطلب به برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی تابستانه اشاره کردیم. با این حال، محصولات دیگری همچون شارژر فندکی و کابل شارژ، فلش تبلیغاتی، صنایع دستی، جعبه پذیرایی، زیرلیوانی و حتی ماسک تبلیغاتی نیز از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و کارآمد برای فصل تابستان به شمار می‌روند. نکته طلایی که باید به خاطر داشته باشید این است که بهتر است در این روزهای گرم به سراغ رنگ شاد و روشن بروید تا احساس طراوت و سرخوشی را نسبت به برند خود در اذهان ایجاد نمایید.


15/ تیر/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف