WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
هدایای تبلیغاتی را از دیجی کالا بخریم یا نه؟

هدایای تبلیغاتی را از دیجی کالا بخریم یا نه؟

11/ مرداد/1401

هدایای تبلیغاتی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین محصولات در راستای رونق اقتصادی برندها به شمار می‌آیند. از این رو، سایت‌های بسیاری اقدام به فروش محصولات تبلیغاتی نموده‌اند. یکی از سایت‌های معروف برای تهیه محصولات گوناگون از نظر عموم مردم، دیجی کالا است. با این وجود، آیا باید هدایای تبلیغاتی را از دیجی کالا بخریم یا نه؟


یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌های ایرانی برای خرید انواع محصولات از محصولات سوپر مارکتی گرفته تا کالاهای دیجیتالی را می‌توان سایت دیجی کالا دانست. شهرت این سایت خرید اینترنتی به اندازه‌ای است که حتی یک کودک خردسال یا پدربزرگ و مادربزرگ‌های ناآشنا با دنیای دیجیتال نیز با نام آن آشنا هستند.  از دیجی کالا می‌توان اغلب محصولات موردنیاز زندگی و محیط کار را خریداری کرد.

البته در کنار این نام معتبر و محبوب، فروشگاه‌های اینترنتی دیگری نیز هستند که برای استعلام قیمت محصولات متنوع یا خریداری انواع کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ ازجمله این سایت‌ها می‌توان به سایت دیوار، ترب، اتما، روژا و کالاتیک اشاره کرد. با این وجود، انتخاب اول بسیاری از افراد برای استعلام قیمت و خرید دیجی کالا است.

در همین راستا، برخی از شرکت‌ها و برندها که با جذابیت و اثرگذاری بالای هدایای تبلیغاتی در آشنایی بیشتر افراد با یک نام تجاری و افزایش فروش آگاهی دارند؛ به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا هستند. شاید از خود بپرسید مگر می‌شود از دیجی کالا، هدایای تبلیغاتی نیز خریداری کرد؛ در ادامه این مطلب پاسخ این پرسش را خواهید یافت.

 

چه هدایای تبلیغاتی را از دیجی کالا بخریم؟

 

با جستجو کردن کلمه هدایای تبلیغاتی در سایت دیجی کالا، طیف گسترده‌ای از کتاب‌ها در زمینه تبلیغات به همراه برخی از اقلام تبلیغاتی همچون خودکار، لیوان تبلیغاتی، زیرلیوانی تبلیغاتی و... برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. اما اگر به صورت مشخص می‌دانید که کدام یک از هدایای تبلیغاتی دیجی کالا را برای انتخاب و سفارش در نظر دارید، می‌توانید از قسمت‌های مشخص شده سایت به صورت دقیق انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید از قسمت دسته‌بندی کالاها، خودکار و روان‌نویس را انتخاب کرده و با انواع محصولات ارائه شده از سوی فروشندگان مختلف در سایت دیجی کالا و قیمت‌های آن‌ها اطلاع پیدا کنید. به این ترتیب، می‌توانید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا را برای برند خود بیابید. 

 

چه هدایای تبلیغاتی را از دیجی کالا بخریم؟

کیفیت هدایای تبلیغاتی، امکان خرید تعداد بالا و چاپ لوگو بر روی آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

 

 

 

برای چه هدایایی امکان خرید از دیجی کالا وجود ندارد؟

 

با وجود دسته‌بندی‌های دقیق و مجزایی که در سایت دیجی کالا صورت گرفته است؛ اما به جرأت می‌توان گفت که بهتر است برای خرید هر محصولی به سراغ شرکت‌های متخصص این کار بروید. زمانی که شما به سایت یک فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی می‌روید؛ به صورت کاملا مشخص هر کدام از محصولات تبلیغاتی در یک دسته مجزا قرار گرفته‌اند و شما با بررسی هر مورد می‌توانید گزینه‌های گوناگون آن را در کنار هم دیده و پس از مقایسه و استعلام قیمت، مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی را برای خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، پس از ورود به سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش، از قسمت دسته‌بندی هدایای تبلیغاتی، می‌توانید ست مدیریتی یا فلش تبلیغاتی را انتخاب کرده و با انواع هدایای تبلیغاتی در این دسته و قیمت آن‌ها در کنار هم آشنا شوید.

از دیگر دلایلی که انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا را با چالش روبه‌رو می‌کند، امکان خرید و سفارشی سازی هدایای تبلیغاتی با تعداد بالا است. به صورت کلی، هر محصول کارایی که در نزد عموم مردم محبوب باشد را می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی به مخاطبان ارائه کرد. علاوه بر این، یکی از اصلی‌ترین راهکارها در تبلیغات و بازاریابی، ارائه محصولات تبلیغاتی به مخاطبان در تعداد بالا است. یعنی برای اینکه کمپین تبلیغاتی شما به صورت مؤثری بر فروش شما تأثیر بگذارد، باید هدایای تبلیغاتی در تعداد بالا به صورت سفارشی آماده کرده و به طیف گسترده‌ای از مخاطبان ارائه کنید. این موضوع سبب می‌شود تا خرید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا با مشکل مواجه شود. زیرا عموما امکان خرید محصولاتی همچون خودکار و لیوان در تعداد بالا مانند 500 عدد از طریق سایت دیجی کالا امکان‌پذیر نیست. همین موضوع به طبع در قیمت نهایی تمام شده نیز اثر می‌گذارد. زیرا با خرید در تعداد بالا از شرکت‌های تبلیغاتی می‌توانید تخفیف‌های قابل توجهی دریافت کنید که این موضوع در مورد خرید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا صادق نیست.

 

برای چه هدایایی امکان خرید از دیجی کالا وجود ندارد؟

امکان سفارشی‌سازی و چاپ انواع طرح بر روی هدایای تبلیغاتی شرکتی وجود دارد

 

 

 

همچنین، چالش بعدی سفارشی سازی محصولات است. با خرید از شرکت‌های تبلیغاتی شما می‌توانید طرح‌ها و لوگو موردنظر خود را بر روی محصولات به شکل دل‌خواه خود چاپ کنید. اما با خرید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا امکان چاپ طرح بدین شکل وجود نخواهد داشت.

 

سخن آخر

 

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، کار درست و معقولی است. با این حال برای خرید هر محصولی بهتر است به سراغ مناسب‌ترین سایت فروش آن دسته از محصولات رفت. همین موضوع در خصوص خرید هدایای تبلیغاتی نیز صادق است. درست است که خرید اغلب محصولات از سایت‌هایی همچون دیجی کالا امری رایج و مقرون‌به‌صرفه به‌ نظر می‌آید، اما با کمی تامل در میابید که بهتر است به جای خرید هدایای تبلیغاتی دیجی کالا، به سراغ یک شرکت هدایای تبلیغاتی معتبر بروید تا امکان سفارشی‌سازی و خرید در تعداد بالا محصولات متنوع تبلیغاتی، برای شما وجود داشته باشد.


11/ مرداد/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف