WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

آفتابگیر تبلیغاتی

1 محصول در این صفحه
مرتب‌سازی مرتب‌سازی

آفتابگیرهای تبلیغاتی پشت شیشه جلوی اتومبیل‌ها قرار می‌گیرد و با چاپ لوگوی شرکت شما می‌تواند هدیه‌ای بی‌نظیر باشد. آفتابگیر تبلیغاتی جز هدایای بسیار ارزان قیمت است.

کاربرد بسیار مثبت آفتابگیر ماشین، این محصول را جز یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کرده است. این هدیه باعث می‌شود تا اثر نامطلوب نور خورشید در زمان پارک خودرو روی داشبورد بسیار کم شود و رنگ داشبورد در طولانی مدت آسیب نبیند. آفتاب گیر تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی وارداتی نیست و در کارگاه‌های داخل کشور تولید می‌گردد. متریال و جنس استفاده شده در این آفتابگیرها در قیمت آن بسیار موثر است.

هر کسی که دارای خودروی شخصی است، از آفتابگیر تبلیغاتی استقبال می‌کند. نکته بسیار جالب توجه در خصوص آفتابگیر تبلیغاتی این است که علاوه بر تاثیر خوب این هدیه برروی هدیه گیرنده، برند شما برای کسانی که از کنار ماشین پارک شده هدیه گیرنده رد می‌شوند نیز نمایش داده می‌شود.

آفتابگیرها معمولا از جنس پارچه شمعی ساخته می‌شوند و فنر آن‌ها به گونه‌ای است که فرم اصلی خود را حفظ می‌کنند. آفتابگیرها معمولا جمع شده و در یک ساک پارچه‌ای قرار می‌گیرند تا حمل و نقل آن‌ها آسانتر شوند و همچنین فضای کمتری در داخل ماشین استفاده کنندگان اشغال کنند.

 

نمونه‌های چاپ شده آفتابگیر تبلیغاتی

نمونه چاپ شده آفتابگیر تبلیغاتی

نمونه چاپ شده آفتابگیر تبلیغاتی

 

 

 

 

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی ارزان

نمونه چاپ شده آفتابگیر تبلیغاتی

 

 

 

 

آفتابگیر تبلیغاتی با چاپ 4 رنگ

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

 

 

 

 

 

نمونه آفتابگیر تبلیغاتی

نمونه آفتابگیر چاپ شده

 

 

 

 

 

 

نمونه آفتابگیر خودرو

نمونه آفتابگیر خودرو