WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
جدیدترین مدل فلش مموری تبلیغاتی با LED

جدیدترین مدل فلش مموری تبلیغاتی با LED

28/ آبان/1401

فلش مموری با هر شکل و مدلی، ازجمله محصولات پرکاربرد و پرطرفدار دنیای فناوری امروزی است که فارق از سن افراد، هر شخصی از آن استفاده می‌کند. جدیدترین مدل فلش مموری تبلیغاتی با LED است که ظرافت و ظاهر خیره‌کننده آن، طرفداران بسیاری را به سوی آن جذب کرده است.


فلش مموری تبلیغاتی با LED یکی از جدیدترین و منحصربه‌فردترین محصولات در میان ابزارهای فناوری به شمار می‌رود. به لطف برخورداری از ویژگی LED بر روی فلش مموری، نه تنها این دسته از فلش مموری‌های تبلیغاتی به یک وسیله چشم‌نواز و لوکس تبدیل شده‌اند؛ بلکه، به راحتی می‌توان آن‌ها را از میان دیگر اشیای که متصل هستند، شناسایی کرد. فلش مموری تبلیغاتی با LED محصولی است که هم مخاطبان و همم شرکت‌ها و برندها از وجود آن استقبال می‌کنند. زیرا از یک سو، از قیمت مناسبی برای سفارشی‌سازی برخوردار است که آن را یک گزینه مناسب برای شرکت‌ها می‌کند. از سوی دیگر، ظاهر خیره‌کننده و جذاب آن برای مخاطبان دل‌نشین است و آن را هرگز فراموش نخواهند کرد.

فلش مموری تبلیغاتی با LED را می‌توان در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی به صورت سفارشی آماده کرد. ازجمله این موارد می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

 

شماره 1- فلش مموری تبلیغاتی با LED مناسب خودرو

 

از همان اول، با دیدن ظاهر این فلش مموری تبلیغاتی، شیفته آن می‌شوید و امکان ندارد به راحتی آن را از خاطر ببرید. این نوع فلش مموری LED دار را می‌توان با حافظه بین 128 مگ تا 128 گیگ به صورت سفارشی آماده کرد. فلش مموری تبلیغاتی LED مناسب خودرو، نوعی فلش است که هنگام اتصال به هر دستگاه چند رسانه‌ای دارای اتصال USB، روشن می‌شود. این مدل جذاب از گیره پلاستیکی الهام گرفته شده است تا در عین کاربردی بودن، از نور خیره‌کننده LED نیز بهره ببرد. در طراحی این فلش‌های تبلیغاتی امکان چاپ هر نوع لوگو یا تصویری بر روی بدنه آن امکان‌پذیر شده است.

 

شماره 1- فلش مموری تبلیغاتی با LED مناسب خودرو

نمونه‌ای از فلش مموری تبلیغاتی با LED مناسب خودرو

 

 

 

شماره 2- فلش مموری تبلیغاتی گیره‌ای

 

یکی دیگر از مدل‌های خارق‌العاده فلش مموری تبلیغاتی با LED، فلش مموری گیره‌ای است. طراحی این فلش به گونه‌ای است همانند یک گیره پلاستیکی معمولی می‌توان آن را به وسایل دیگری همچون کارت ویزیت تبلیغاتی گیره زد. البته بهتر است فراموش نکنید که LED به کار رفته در ساختار این فلش جذاب سبب شده است تا در زمان اتصال به هر دستگاه چند رسانه‌ای، نور چشم‌گیری از آن منتشر شود.

 

شماره 2- فلش مموری تبلیغاتی گیره‌ای

فلش مموری تبلیغاتی گیره‌ای انتخابی جذاب برای هدیه دادن است

 

 

 

شماره 3- فلش مموری تبلیغاتی لوکس گیره‌ای

 

جذابیت بی انتهای فلش تبلیغاتی با LED مدل گیره‌ای سبب شده است تا طراحان این محصل به فکر طراحی محصولی تجملاتی‌تر و خاص‌تر بی‌افتند. از این رو، فلش مموری تبلیغاتی لوکس گیره‌ای با بدنه فلزی طراحی شدند تا هر کسی را در همان نگاه اول شیفته زیبایی و ظرافت بی‌نظیر خود نمایند. سفارشی‌سازی بر روی این محصول دوست‌داشتنی به کمک حکاکی لیزری، چاپ صفحه‌ای و چاپ تمام رنگی امکان‌پذیر است.

 

شماره 3- فلش مموری تبلیغاتی لوکس گیره‌ای

نمونه‌ای از یک فلش مموری تبلیغاتی لوکس گیره‌ای

 

 

 

شماره 4- فلش مموری تبلیغاتی با LED مدل کلید

 

گاهس اوقات کلید تنها راهگشای برند یا شرکت‌ها برای گشودن قلب‌های آن‌ها به سوی نام یک برند است! اگر شما هم با این موضوع هم نظر هستید، بهتر است به سراغ فلش مموری تبلیغاتی با LED مدل کلید بروید تا مخاطبان خود را غافل‌گیر نمایید. بدنه فلزی و ظاهر جذاب و لوکس این فلش مموری از همان ابتدا چشم‌ها را به سوی خود خیره می‌کند. صفحه نمایشگر بر روی این مدل فلش تبلیغاتی، امکان درج هر پیام یا لوگویی را برای شما مقدر می‌سازد. علاوه بر این، رنگ نور LED به کار رفته در این فلش مموری را می‌توان به صورت انتخابی تعیین کرد.

 

شماره 4- فلش مموری تبلیغاتی با LED مدل کلید

فلش مموری تبلیغاتی با LED مدل کلید راهگشای شما در مسیر موفقیت است

 

 

 

شماره 5- فلش مموری تبلیغاتی تخت با LED

 

طراحی در ساخت فلش مموری هیچ گاه با محدودیت همراه نیست! با در نظر داشتن یک طرح ساده و جذاب می‌توان محصولی چشم‌گیر را خلق کرد. فلش مموری تبلیغاتی تخت با LED یکی از همین طرح‌های ساده است که در عین سادگی، ظاهری لوکس دارد و از نظر اغلب مخاطبان هدیه‌ای شگفت‌انگیز است. بدنه فلزی به کار رفته در ساخت آن به همراه برخورداری از چیپست‌های باکیفیت و LED در رنگ‌های مختلف، این محصول خارق‌العاده را به انتخاب اول بسیاری از برندها و شرکت‌ها تبدیل کرده است.

 

شماره 5- فلش مموری تبلیغاتی تخت با LED

فلش مموری تبلیغاتی تخت با LED انتخابی متداول و جذاب است

 

 

 

شماره 6- فلش مموری تبلیغاتی با LED ترکیبی

 

تلفیق چوب و فلز از دیرباز یک طراحی شکیل و همه‌پسند بوده است که در عین جذابیت، از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. فلش مموری تبلیغاتی با LED ترکیبی، در حقیقت، پیاده‌سازی شده همین ایده در عرصه فناوری و جابه‌جایی اطلاعات است. تلفیق چوب و فلز در این نوع از فلش مموری در کنار تابش نورهای زیبا از LED به کار رفته در ساختار آن، محصولی دوست‌داشتنی و منحصربه‌فرد را پدید آورده است که هیچ گاه طراحی آن را از خاطر نخواهید برد.

 

شماره 6- فلش مموری تبلیغاتی با LED ترکیبی

ظاهر جذاب فلش مموری تبلیغاتی با LED ترکیبی چشمان بسیاری را به خود خیره می‌کند

 

 

 

سخن آخر

 

فلش مموری تبلیغاتی با LED یکی از مدل‌های جدید در طراحی فلش تبلیغاتی است که در مدت زمان کوتاهی، طرفداران بی‌شماری برای خود پیدا کرده است. اگر به دنبال غافل‌گیر کردن مخاطبان خود هستید، می‌توانید این فلش‌های تبلیغاتی را به صورت سفارشی آماده کرده و آن‌ها را به صورت مجزا یا درون ست تبلیغاتی به مخاطبان خود ارائه کنید.

 


28/ آبان/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف